alma24.pl

( 2.75 )

Opinie (66)

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

21.07.2017
alma24.pl Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Tak sobie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

21.07.2017
alma24.pl Inna forma kontaktu

Bardzo źle.

Bardzo źle.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

08.07.2017
alma24.pl Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Tak sobie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

01.09.2016
alma24.pl Inna forma kontaktu

Bardzo polecam

Bardzo polecam, szybko, świeże produkty, bardzo miła i profesjonalna obsługa - POLECAM!!!!

Nie polecam zakupów w sklepie alma

Nie polecam zakupów w sklepie alma, byłam ich klientką przez długi czas, bo miałam nadzieje na poprawę jakości ich obsługi. Z przykrością stwierdzę, że każde ich zamówienie trzeba sprawdzać, zawsze miałam zamówienie niekompletne oprócz pierwszego (które błędnie nie sprawdziłam), zgłaszam wszystko na infolinię, czasami rzeczy były mi dosyłane, ale w innym terminie, ale były już rozmrożone, jak np. wędlina sojowa, która za 4 plasterki kosztowała 7 zł i na drugi dzień po włożeniu do lodówki już nie nadawała się do spożycia. Ostatnie zamówienie to była kompletna porażka, oszukali mnie na 30 zł, źle nabili ceny w ogóle, zamawiałam np. wodę za 2, 60 zł, a na rachunku była już cena 2 zł 74 gr, gdy to było małe zamówienie to nie było by problemu, ale ja zamawiałam za około 400-500 zł co półtora miesiąca, dodatkowo owoce były nieświeże. Jak zareklamowałam ostatnie zamówienie, to pani na infolinii chciała mi wcisnąć, aby zwrócili mi różnice, a zamówienie abym sobie zostawiła, bo po co zwracać? Żenada, zero pokory ze strony sklepu, a podobno błędne naliczenie kwoty to nie problem pracownika tylko sklepu, żenada. Kompletnie nie polecam.

Zero kompetencji

Zero kompetencji, zero zrozumienia, szczyt bezczelności i głupoty !!!! Towar w sprzedaży internetowej wciskany stary, gorszej jakości - taki, którego w sklepie nikt nie ruszy!!! Po złożeniu zamówienia jest obowiązkowy telefon ze sklepu że połowy towaru nie ma, a w rezultacie nie ma jeszcze więcej lub ceny się nie zgadzają!!!

OK.

OK.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

23.04.2014
alma24.pl Inna forma kontaktu

Z zakupów spozywczych z Alma 24 korzystam od jakiegos

Z zakupów spozywczych z Alma 24 korzystam od jakiegos czasu. Pierwszy raz byl niejako pod przymusem poniewaz nie moglam sama wyjsc na wieksze zakupy. Odtamtej pory robie tam zakupy regularnie. Zamowienie skladam przez internet. W przypadku braku produktu pracownicy kontaktowali sie ze mna w celu ustalenia produktu zastepczego. Platnosc jest dowolna, zawzwyczaj place karta przy odbiorze. Bardzo mi to odpowiada. Wiele rzeczy jest tanszych niz w tradycyjnych sklepach czy marketach. Co okolo 1,5 tygodnia sa nowe produktz promoczjne zawierajace. Oferty promocyjne sa bardzo atrakcyjne. Zakupy sa dostarczane w okreslsonym przedziale czasowy. Nigdy nie zdarzylo m sie otrzymac yakupz, np mieso, warzywa, owoce nieswieze. Produkty sa dobierane bardzo starannie. Jest to dla mnie ogromna pomoc i wzgoda. oszczedzam czas, pieniadze, dbam o srodowisko bo nie jezdze autem na zakupy. Obsluga kurierska jest kompetentna i uczciwa.

wielokrotnie miałam przyjemność robić zakupy przez stronę

wielokrotnie miałam przyjemność robić zakupy przez stronę www Almy. Zawsze byłam zadowolona z jakości produktów, dostawy i całego zamówienia. Ostatnio otrzymałam kupon rabatowy na zakupy, wiec postanowilam go wykorzystac i złożyłam zamówienie. W zamówieniu były m. in. banany. Podczas rozpakowywania zakupów okazało się, że każdy banan ma pęknięcie wzdłuż długości i taki towar powienien być sprzedawany jako przecena, a nie pełnowartościowy towar. Otrzymałam maila z prośbą o ocenę zamówienia, chętnie wypełniłam ankietę, w której opisałam te nieszczęsne banany. Skontaktowała się ze mną Pani w ciągu godziny, przeprosiła i zaproponowała, że kierowca odbierze te banany i zwróci mi pieniądze. Kierowca przyjechał, ale zwrotu nie dokonał ponieważ ja już nie miałam paragonu, a Pani z infolinii też nie wspomniała o tym, że trzeba go mieć. Konsultantka zadzowniła ponownie i zaproponowała, ze w takim razie te banany dorzucą mi przy następnym zamówieniu. Do tej pory nie miałam okazji zamawiać, ale myślę, że delikatesy Alma wywiązą się ze swojej propozycji.

Bardzo dobra możliwość robienia zakupów bez wychodzenia z

Bardzo dobra możliwość robienia zakupów bez wychodzenia z domu. Otrzymujesz zakupy pod drzwi domu. Duży wybór produktów, bardzo bogata oferta.

Odwiedzałeś ostatnio alma24.pl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

kuchniapupila.pl

(4.50 )

Foto.it

(5.00 )

cal.pl

(4.00 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem