Baby Land Świat Dziecka

( 3.50 )

Opinie (11)

Cudowne miejsce! Piękne zabawki

Cudowne miejsce! Piękne zabawki, gadżety i ubranka (dla dzieci do lat 7). Najbardziej zachwycił mnie duński troll z wyciętym serduszkiem – wiesza się takiego trolla w domu i w razie potrzeby, należy w niego dmuchać, a on pochłania wszystkie troski i smutki!!!Do tego pani ekspedientka okazała się uroczą osobą, która dba o klienta bez względu na to, czy przyszedł wydać pół wypłaty czy tylko pooglądać. Polecam!

Sklep usytuowany jest w centrum miasta

Sklep usytuowany jest w centrum miasta, przy głównej ulicy. Z boku budynku dostępne są parkingi dla klientów. Robię tam zakupy z uwagi na duży wybór towaru, bardzo dogodne godziny otwarcia (do 18, a nawet dłużej, jeśli klient przebywa w sklepie), możliwość płacenia kartą oraz miłą obsługę. Personel pozwala klientowi najpierw rozejrzeć się po sklepie, nie "napada" na niego w drzwiach z nachalnym pytaniem "w czym mogę pomóc", chyba, że klient sprawia wrażenie zagubionego:-))) Sprzedawczynie z chęcią rozkładają kilkanaście pajacyków, czy body na ladzie, bym mogła sobie obejrzeć dokładnie towar. Nie okazują zniecierpliwienia nawet wtedy, gdy nic nie wybiorę. Nie próbują sprzedawać „na siłę”, doradzają, ale nie wywierają presji na kupującego. Towar w sklepie jest dobrej jakości, jest też ładnie wyeksponowany wraz z cenami. Jest czysto i przyjemnie. Sklep stosuje rabaty dla stałych klientów. Trochę szkoda, że pracownicy nie noszą identyfikatorów z imieniem, bo pochwaliłabym ich imiennie:-)))

W dniu 29 kwietnia 2010 odwiedziłam sklep z zabawkami i

W dniu 29 kwietnia 2010 odwiedziłam sklep z zabawkami i akcesoriami dla dzieci Świat Dziecka w celu zakupu wózka specerówki. Na początku zostałam miło zaskoczona ponieważ na ten asortyment właśnie trwa promocja. W sklepie jest bardzo duży wybór wóżków w różnych cenach. Po kilku minutach od rozejrzenia się po sklepie nikt się nie zainteresował się udzieleniem mi pomocy więc sama udałam się do jednego z pracowników i poprosiłam o zaprezentowanie mi jednego z modeli. Pracownik natychmiast podszedł ze mną do wózka i opowiedział mi o jego funkcjach. zapytał mnie też o to jakie mam oczekiwania odnośnie spacerówki, jaki jest wiek dziecka i wybrał dla mnie dwa inne modele. Pracownik byl bardzo kompetentny, miał bardzo dużą wiedzę o prezentowanym asortymencie, dobrze zbadał moje potrzeby i właściwie dobrał przentowane produkty. Podsumowując z całą pewnościa mogę polecić ten sklep ze względu na duży asortyment, ciekawe promocje, a w szczególności bardzo kompetentny personel.

Odwiedziłam następny sklep z artykułami dla dzieci

Odwiedziłam następny sklep z artykułami dla dzieci. Wchodzę tam, a Panie ani drgną. Żadna mi nawet nie odpowiedziała "dzień dobry". Fakt, asortyment dobry i w nie dużej cenie. Ale jak jest taka obsługa to od razu wychodzi się ze sklepu.

Średni wybór zabawek

Średni wybór zabawek, do tego niezbyt logicznie poukładane. Np. zabawki dla niemowlaków (grzechotki, gryzaki, maskotki wiszące, itp) w zupełnie różnych sekcjach sklepu. Wybór gier planszowych, autek, itp mizerny. Za to dużo wózków i tego typu akcesoriów - choć nie tego akurat szukałem. Do tego personel przemyka tak niezauważenie, że trudno liczyć na doradztwo. Klient zdany jest więc wyłącznie na siebie. Estetyka i układ sklepu w porządku.

Odwiedzałeś ostatnio Baby Land Świat Dziecka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Berchet

(4.88 )

Baby maxx

(2.75 )

Dino

(2.50 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem