Piramida

(3.21)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (24 z 30)

Wybrałam się ze...
Wybrałam się ze znajomymi do lokalu. Kelnerka wyprosiła nas złośliwie ze stolika, ponieważ był zarezerwowany. Zamówiliśmy pizzę - była fatalna w smaku .Minusem był także bardzo długi czas realizacji zamówienia. Nie polecam lokalu.

Joanna_3260

04.07.2017

Przemyśl, 3 Maja 16

nice!

Nela_7

08.04.2017

Wizyta w restauracji...
Wizyta w restauracji Piramida przekonała mnie do tego co słyszałem - jest to najlepsza restauracja w Bolesławcu. Miła obsługa, duża różnorodność dań, ogromne porcje i przystępna cena jak na tak ekskluzywny lokal. Personel wie jak zadbać o klienta, także tego najmniejszego - dla dzieci przygotowane są zabawki i specjalne siedziska. Mój pies od razu dostał zimną wodę w misce - nie musiałem o to nawet prosić. Byłem zachwycony tym, że zjedzenie obiadu w lokalu może być tak przyjemne. Z pewnością jeszcze nie raz tam wrócę i będę polecał wszystkim znajomym :)

Damian_645

15.09.2015

Bolesławiec, ul. Masarska 15

Dobre, smaczne, miejsce...
Dobre, smaczne, miejsce godne polecenia

Tomasz_2076

31.07.2014

W każdą środę...
W każdą środę w ofercie duża pizza w promocyjnej cenie a w poniedziałki zestaw shoarma. niezależnie jednak czy zamawia się pizze w promocji czy nie, będzie to niezapomniane przeżycie, niestety w negatywnym tego słowa znaczeniu. Ciasto takiej sobie jakości, dodatków niby sporo ale jak się im przyjrzeć dokładnie to okazują się to najtańsze wędliny czy owoce morza, którym daleko do świeżości wszystko skąpane wyrobem sero-podobnym o czym świadczy gruba warstwa tłuszczu, tak jakby ktoś wylał na pizzę pół szklanki oleju. Bez smaku. Ketchup kwaśny, lane piwo zresztą też. Głowna sala nawet ok ale ciekawych "wrażeń" dostarcza wizyta w sali dla palących w piwnicy budynku. Sofy nie nadają się praktycznie do siedzenia. Podłoga aż prosi się o porządne mycie. W pomieszczeniu jest dosyć ciemno ale ma się wrażenie, że jest to zabieg celowy mający utrudnić zauważenie hałd kurzu na lampach przewodach itp. Jeden z najgorszych lokali w jakich byłem, na pewno nie godzien miana nazywania go pizzerią a tym bardziej restauracją.

Piotr_2159

14.07.2014

Przemyśl, 3 Maja 16

Jakiś czas temu...
Jakiś czas temu wybrałem się z moją kobietą na kolację do restauracji Piramida w Bielsku Białej. Zawsze lubiliśmy odwiedzać to miejsce ponieważ była miła obsługa, dobre jedzenie i świetny klimat, jednak tegoż wieczoru czar prysł. Zasiedliśmy sobie przy stoliku i oczekiwaliśmy pani kelnerki aby dostać kartę menu. Ruch tego wieczoru nie był wielki, może jakieś trzy, cztery stoliki zajęte, a pani kelnerka się nie pojawiała jakieś pięć minut, dopiero gdy wyszukałem ją wzrokiem i podniosłem grzecznie rękę w górę pojawiła się z kartami. Z zamawianiem było podobnie, lecz gdy się doczekaliśmy w końcu naszych upragnionych posiłków wtedy stwierdziliśmy, że jakoś to jedzenie nie wygląda jak poprzednio i również nie smakuje, mianowicie mięso odgrzewane, przypieczone, a w dodatku sałatki jakieś takie ubogie. Kiedyś była to jedna z naszych ulubionych restauracji, a w tej chwili nie polecam!!

31.10.2012

Stolik był czysty....
Stolik był czysty. Mimo dużego ruchu kelnerka podeszła bardzo szybko przynosząc menu, oraz proponując coś do picia. Jedzenie również było szybko podane. Porcje były duże, ale do 5 dań zostały podane tylko dwa komplety sosów, przez co szybko ich zabrakło. Kelnerka nie pozwoliła dopić napojów, poinformowała o zamknięciu.

27.10.2012

Lokal dość drogi,...
Lokal dość drogi, jakość zamówionej pizzy kiepska. Jadłem lepszą. Pizza która miała być z mięsem, to była ale oczy moje tego mięsa niedowidziały, większość była papryki i różnych dodatków. Sos również nie zadowalający. Obsługa na poziomie. Czysto i schludnie, atmosfera i klimat nie w moim stylu, czułem się jak w kartonie kolorowym.

12.06.2012

Wystrój urokliwy -...
Wystrój urokliwy - trudno wszystko opisać, trzeba to zobaczyć (chociażby na stronie internetowej). Duży wybór dań . Na danie dla narzeczonego czekaliśmy około 40 minut, bo pani kelnerka stwierdziła, że " pan przecież nic nie zamawiał..." . Brak słów, zero zainteresowania ze strony obsługi ciągle zajętej czymś innym (plotki, ploteczki), a w restauracji naprawdę tłumów nie było.

11.06.2012

Do lokalu przybyliśmy...
Do lokalu przybyliśmy po długiej podróży. W ofercie, którą nam zaproponowano był dwudaniowy obiad w cenie 24 zł. Po wejściu do lokalu i zbliżeniu się do stołów, zauważyłem że grzejniki, i podłoga są brudne i pokryte kurzem. W szklance z sokiem pływała mucha. Gdy zasiedliśmy obsługa przyniosła jedzenie. Ku mojemu zdziwieniu był jednak jedynie samo drugie danie. Składało się z łyżki stołowej ziemniaków, średniego kotleta i czerwonej kapusty z rzerzuchą. Do jakości jedzenie nie można mieć pretensji ponieważ było dość dobre, lecz taka porcja nie powinna być nazywana obiadem. Gdy czekaliśmy na tą drugą część dwudaniowego obiadu, doczekaliśmy się jednak informacji "proszę wyjść i czekać na zewnątrz". jak nam potem powiedziano, ten obiad miał tyle kosztować, ponieważ mieliśmy zwiedzać całą Piramidę łącznie z kuchniami (pod kątem BHP - taki kierunek studiów mam). Okazało się, że zwiedzanie polegało na przejściu po schodach do dwóch sal relaksacyjnych (jedna z nich równie brudna i zakurzona jak sala restauracyjna) i zobaczeniu jednego pokoju. Oburzeni podeszliśmy do osoby która nas oprowadzała i poprosiliśmy o wyjaśnienia. Po rozmowie udało nam się uzyskać częściowy wzrost kosztów. Jestem bardzo nie zadowolony z tego co tam zastałem.

Damian_385

26.05.2012

Inna forma kontaktu

Bardzo lubię tę...
Bardzo lubię tę Piramidę, zawsze wybierałam ją mimo, że w pobliżu znajduje się druga. Lepsza obsługa, smaczniejsze jedzenie - to chyba wystarczy, szczególnie że w sieciówkach spodziewamy się tego samego. Ta wizyta jednak skończyła się szybką ucieczką. Już na wejściu poczuliśmy bardzo nieprzyjemny 'toaletowy' smród, połączony z jakimiś środkami czyszczącymi. Jestem osobom przewrażliwioną na zapachy, ale kiedy doszliśmy do stolika i okazało się, że mąż też to czuje postanowiliśmy się ewakuować. Nie zdążyliśmy rozpiąć kurtek, ani usiąść a kelnerka już stała nad nami z menu. Przyznam, że bardzo się zniechęciłam i straciłam zaufanie do lokalu. W przypadku jakiś toaletowych awarii chyba lepiej byłoby zamknąć lokal, niż podawać ludziom jedzenie w smrodzie. Widać coś się w Piramidzie psuje - dopiero co zmniejszyli lokal.

02.01.2012

Sieradzka Piramida nie...
Sieradzka Piramida nie jest nowym lokalem. Bywałam tam już sporo razy i ostatnim razem gdy zamówiłam pizzę potwierdziłam swoją ocenę. Piramida ma spory wybór dań do wyboru - od pizzy do kanapek. Ceny nie są wcale wygórowane. Na dowóz czeka się średnio (mimo, że mieszkam jakieś 2 minuty drogi od niej). Ostatnim razem nie spodobało mi się, że moja duża pizza przywieziona była w dwóch małych pudełkach. Mimo, że to niewielki mankament zraziło mnie to trochę. Posiłki są dość smaczne ale nie zwalają z nóg. W środku, jeśli chodzi o salę konsumencką jest zawsze czysto. Jest tam fajny klimacik (dla młodych). Panie szybko, sprawnie i miło obsługują. Zawsze wytłumaczą jak można skomponować własny zestaw. Gdy jest ciepło Piramida ma swój własny ogródek. Ogólnie mogę polecić to miejsce ale gdy zamawia się na miejscu. Za duże ryzyko, że przywiozą chłodne zamówienie gdy się bierze na wynos.

Małgorzata_1552

14.12.2011

Sieradz, Strzelców Kaniowskich 6

Jeden z moich...
Jeden z moich ulubionych lokali w tym przedziale cenowym. Można za bardzo rozsądną cenę zjeść porządny obiad. Wszystko ma jednak swoje minusy - lokal jest bardzo popularny, dlatego często czas oczekiwania trwa długo. Zdarzają się też wpadki spowodowane pośpiechem, np. przypalone jedzenie. Obsługa bywa różna - kojarzę jedną kelnerkę, która chodzi wiecznie naburmuszona, reszta obsługi raczej sympatyczna. Warto pamiętać, że kilka ulic dalej znajduje się druga "Piramida". Mimo, że lokal należy do tej samej sieci, menu i wystrój są takie same widać spore różnice. Ta sama potrawa może się różnić (np. do dań podawane są inne surówki), świeżością oraz obsługą. Ostatnim razem mimo pustego lokalu czekałam na danie bardzo długo.

30.09.2011

Nie zgadzam się (2)
Menu bardzo podobne...
Menu bardzo podobne do znanej sieci Sfinks, jednak posiłki dużo smaczniejsze!!! Bardzo miła i szybka obsługa, dobre ceny i super kolacja. Mimo dość dużej ilości gości od zamówienia do otrzymania posiłków minęło około 15 minut Jedyny minus to trochę wyeksploatowane wnętrze (mały lifting by się przydał) ogólnie dobra restauracja na mapie Bielska-Białej.

Daniel_327

14.07.2011

Zdarzyło mi się...
Zdarzyło mi się być w tej restauracji na kolacji. Wystrój bardzo ładny i klimatyczny. Jedzenie przepyszne, no i ta ilość, trzeba było jeść na raty. Chwilę po wejściu, zanim skończyłam przeglądać menu zjawiła się kelnerka i zapytała czy już może przyjąć zamówienie. Następnie po jakieś pół godz przyniosła zamówienie. Niestety kiedy poprosiliśmy aby kelnerka zapaliła nam świeczkę odpowiedziała, że zaraz to zrobi ale niestety przez dobre 40 min próbowaliśmy jej to przypomnieć ale niestety była głucha na nasze prośby i nawet nie zwracała na nas uwagi. Jest to dobra restauracja, którą lubię odwiedzać, ale niestety kelnerki powinny bardziej interesować się klientami.

05.03.2011

Nie zgadzam się (6)
Zdarzyło mi się...
Zdarzyło mi się zjeść obiad w egipskiej restauracji steakhouse Piramida. Wystrój bardzo klimatyczny, ciemne światła , interesujące lampy nad stolikami, przez chwilę odczuwałam prawdziwy egipski klimat.Choć niepotrzebnie wiszą tam jeszcze lampki jakby bożonarodzeniowe. Jedzenie przepyszne, no i ta ilość, trzeba było jeść na raty. Przed restauracją ogródki piwne. Chwilę po wejściu, zanim skończyłam przeglądać menu zjawiła się kelnerka i zapytała czy już może przyjąć zamówienie. Zamówiliśmy ze znajomym zestaw z gyrosem i czterema sosami. Kiedy kelnerka przyniosła rachunek, stała nade mną i patrzyła ze zniecierpliwieniem na portfel. Na koniec musiałam skorzystać z toalety i spostrzegłam, że nie było w niej światła, ani papieru. Szkoda, że nie dbają o toalety, ponieważ jest to dobra restauracja, którą lubię odwiedzać.

20.02.2011

Nie zgadzam się (1)
Zdarzyło mi się...
Zdarzyło mi się ostatnio zjeść obiad w egipskiej restauracji steakhouse piramida. Wystrój bardzo klimatyczny ,ciężkie krzesła, ciemne światło, interesujące lampy nad stolikami, przez chwilę odczuwałem prawdziwy egipski klimat. Jedzenie przepyszne, no i ta ilość, trzeba było jeść na raty. Ale niestety obsługa była bardzo niezadowalająca. Zanim skończyłem przeglądać menu zjawiła się kelnerka i zapytała czy już może przyjąć zamówienie. Zamówiłem zestaw z grosem i czterema sosami. Kiedy zrobiłem sobie przerwę w jedzeniu i odchyliłem się na krześle kelnerka szybko podeszła i zabrała mi talerz(w 1/3 zapełniony jedzeniem)mimo iż sztućce leżały skrzyżowane. Byłem w szoku. Kiedy kelnerka przyniosła rachunek, stała nade mną i patrzyła mi się do portfela. Byłem bardzo zdegustowany. Może kelnerka była po prostu niedoświadczona, ale w takim wypadku ktoś powinien ja nadzorować. Inny klient na pewno zrobił by awanturę. Na koniec jeszcze chciałem skorzystać z toalety i spostrzegłem, że w męskiej nie ma światła. Musiałem więc udać się do damskiej; dziwne, że nikt z obsługi nie zwrócił na to uwagi. Sporo czasu upłynie zanim skorzystam ponownie z tej restauracji.

Grzegorz_698

03.12.2010

Nie zgadzam się (1)
Zdarzyło mi się...
Zdarzyło mi się ostatnio zjeść obiad w egipskiej restauracji steakhouse piramida. Wystrój bardzo klimatyczny,ciężkie krzesła, ciemne światło, interesujące lampy nad stolikami, przez moment poczułam się jak w prawdziwej piramidzie. Jedzenie przepyszne, no i ta ilość, trzeba było jeść na raty. Ale jeden wielki minus to obsługa. Zanim skończyłam przeglądać menu zjawiła się kelnerka, wiec wybrałam coś na hybił trafił.Kiedy zrobiłam sobie przerwę w jedzeniu i odchyliłam się na krześle kelnerka podeszła i zabrała mi talerz(w 1/3 zapełniony jedzeniem)mimo iż sztućce leżały skrzyżowane. Byłam w szoku. Kiedy kelnerka przyniosła rachunek, stała nade mną i patrzyła mi się do portfela.Byłam zdegustowana. Może to była jakaś niedoświadczona kelnerka, może reszta jest w porządku. Jednak sporo czasu upłynie zanim skorzystam ponownie z tej restauracji.

MałyGekon

22.10.2010

Nie zgadzam się (3)
- bardzo dobre...
- bardzo dobre jedzenie, (jesli chodzi o placowke na mikołaja) -obsluga szybko donosi zamówione jedzenie, ale na rachunek trzeba czekac bardzo dlugo, -brak podejscia ze strony pracownikow z zapytaniem czy wszystko jest w porzadku, trzeba podejsc do obslugi, bo jak im sie pokazuje skinieniem glowy to nie reaguja

13.10.2010

Nie zgadzam się (2)
Po wejściu do...
Po wejściu do lokalu, pracownik przywitał się z uśmiechem na twarzy, zapytał co chciałabym zamówić, w lokalu siedziało tylko 2 klientów, którzy ze sposobu rozmowy z pracownikiem, można stwierdzić, że to byli znajomi. Lokal czysty, zadbany, krzesła dosunięte, czyste stoliki. Dziewczyna obsługująca, ubrana w "normalne" ubranie, nie było żadnego logo firmy. Nie podobało mi się, że obsługa klienta, przyjęcie pieniędzy, wydanie reszty, a potem przygotowanie pizzy odbyło się tymi samymi rękoma bez ich umycia. Czas oczekiwania ok. 5 min. Pizza zamówiona na wynos, w smaku wyśmienita.

Marta_663

21.10.2009

Olsztyn, Jagiellońska

Nie zgadzam się (30)

Piramida

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Piramida?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?