Icomp

(2.70)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (5 z 7)

Serwis marny, laptop...
Serwis marny, laptop trafil do wroclawia i sie naprawil... kasa oczywiscie wzięta! (treść usunięta przez administratora)

zarejestrowany-uzytkownik

25.02.2020

Placówka

Bielawa, pl wolności

Nie zgadzam się (0)
Kolejna obserwacja dotyczy...
Kolejna obserwacja dotyczy sklepu komputerowego iComp.pl. Firma ma swój sklep w internecie jak i w 3 miastach swoje siedziby. Pierwsza i głowna jest w Dzierżoniowie i o ile do momentu gdy był to jeden sklep tej firmy podejście do klienta było myślę że nawet wzorowe ! Teraz to sie lekko zmieniło, wydaje mi się ,że nie obowiązuje już hasło klient Nasz Pan. Kupiłem na miejscu monitor LCD nie znam się na monitorach, ale był to mój wybór chociaż myślę, że istnieje tam polityka wypychania tego co nie idzie, jak ktoś jest laikiem. Może się mylę ale chyba nie. Po podłączeniu monitora w domu, komputer chodził jakieś pół dnia po czym zobaczyłem ciemność... do tej pory wszystko było ok, spakowałem LCD dla pewności podłączyłem swój stary monitor i wszystko działało. Niestety... sprzedawca wyszedł z założenia że towar sprzedany nie może być zwrócony, nakreśliłem temat co się stało, że być może jakaś wada w monitorze niestety nie chciał słuchać i poinformował mnie że nie ma zwrotu towarów bo zmieniło się prawo. No chyba że mogłem sobie kupić monitor poprzez stronę www to nie było by problemu... musialem długo walczyć i tlumaczyć się, aż wreszcie został towar zwrócony, kupowany był na raty i tutaj też był problem, jednak poprzez infolinie banku dowiedziałem się że nie ma problemu i od kredytu można odstąpić. To tylko jeden przypadek, było kilka tak samo z routerem który konfigurował się tydzień czasu i słabe karty WIFI a prosiłem żeby nie były najgorsze. Nie znam sie więc zaufałem, niepotrzebnie teraz walcze z połączeniem internetowym. Nie neguje całkowicie tego sklepu ale zalecam pilnowanie się. Pozdrawiam

zalogowany_użytkownik

07.02.2011

Placówka

Dzierżoniów, Wrocławska 30

Nie zgadzam się (3)
Sklep oferujący sprzęt...
Sklep oferujący sprzęt komputerowy. Wszedłem do sklepu, aby zapoznać się z ofertą zewnętrznych dysków twardych. Po wejściu do środka zacząłem szukać interesującego mnie produktu. Nie mogąc go znaleźć, skierowałem się do pracownika z prośbą o pomoc. Po przywitaniu się, pracownik zaprezentował mi ofertę. Nie znam się na parametrach i tak naprawdę, to nic m one nie mówią. Poinformowałem o tym pracownika, na co on postarał się, aby wyjaśnić parametry na przykładach. Szczerze mówiąc, to dopiero zrozumiałem różnice właśnie na przykładach. Po krótkiej chwili zdecydowałem się na zakup, informując o tym pracownika. Pracownik od razu przystąpił do wypełnienia karty gwarancyjnej. Po zakończeniu transakcji, pracownik wręczył mi zakupiony produkt i podziękował za zakup oraz zaprosił ponownie.

zarejestrowany-uzytkownik

18.11.2010

Placówka

Białystok, Andersa 38

Nie zgadzam się (2)
Lokal posiada świetne...
Lokal posiada świetne usytuowanie, gdyż znajduje się w samym centrum miasta. Posiada bardzo duży asortyment oraz własną stronę internetową. Sklep posiada również własny serwis komputerowy. Obsługa jest bardzo kompetentna i zawsze chętnie pomoże. Sklep wydaje się być zadbany jednak po bliższym obejrzeniu lokalu można dostrzec parę niedociągnięć.

Karol_175

09.11.2010

Placówka

Bielawa, pl wolności

Nie zgadzam się (8)
Przedmiotem dzisiejszej obserwacji...
Przedmiotem dzisiejszej obserwacji był sklep komputerowy Icomp znajdujący się w Dzierżoniowie przy ulicy Wrocławskiej. Postanowiłem rozbudować sieć komputerową we własnym domu i zakupić odpowiednie urządzenia. Ponieważ mieszkam 10 kilometrów od Dzierżoniowa wybrałem się tam samochodem. Ofertę sklepu przejrzałem w internecie na firmowej stronie. Wnętrze sklepu nie jest zbyt duże ale dosyć przyjemne i typowe dla tego typu branży. Po wejściu zostałem przywitany, przedstawiłem swój dość złożony problem pracownikowi. Przyznał się on, że potrzebuje pomocy kolegi więc poprosił go z zaplecza serwisowego. Po krótkiej rozmowie polecono mi pewne modele rutera. Dokonałem zakupu, po powrocie do domu niestety okazało się że ten sprzęt nie posiada funkcji którą ja potrzebowałem, a według zapewnień pracownika powinien on je posiadać. Zdeterminowany wróciłem do sklepu z reklamacją, zastałem już innego pracownika, który w rozmowie wykazywał większą wiedzę. Sprzęt bez problemów został wymieniony. Niestety... w domu ponownie się zawiodłem. Model rutera inny ale też bez owej funkcji. Sprzętu już nie oddałem do sklepu, zniechęciło mnie to. Odsprzedałem urządzenie znajomemu któremu idealnie pasował. Niestety na tym sklepie zawiodłem się bardzo, otrzymywał on wyróżnienia dla najlepiej rozwijających się w regionie. Konkurencji zbyt dużej nie ma co nie oznacza, że można w taki sposób traktować klienta.Czasami lepiej powiedzieć wprost, że się czegoś nie wie. Podsumowując: wygląd wewnętrzny jak i zewnętrzny (podwórko z parkingiem), asortyment oraz przystępne ceny jak i miła obsługa sprawiają wrażenie godne zaufania lecz w niektórych wypadkach warto przyznać się do braku wiedzy niż traci w taki sposób klientów.

Mario_11

25.09.2010

Placówka

Dzierżoniów, Wrocławska 30

Nie zgadzam się (10)

Icomp

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Icomp?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Serwis marny, laptop...
Serwis marny, laptop trafil do wroclawia i sie naprawil... kasa oczywiscie wzięta! (treść usunięta przez administratora)