Sanitrans

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

SANITRANS- firma zajmująca...
SANITRANS- firma zajmująca się wywozem nieczystości z Białych Błót. Korzystam z ich usług od 2005 roku i do pewnego momentu byłam bardzo zadowolonym klientem. Na początku każdego roku znajdowałam w skrzynce pocztowej harmonogram wywozu odpadów. Od czasu do czasu pojawiała się również informacja na temat podwyżki cen usług. Dla klienta- informacja najmniej pocieszająca, bo kto z nas lubi podyżki. Ten rok rozpoczął się jak każdy inny. Do początku lutego nie otrzymałam do skrzynki żadnej informacji o harmonogramie wywózki- bazowałam więc na harmonogramie z ubieglego roku. Daty mniej więcej się pokrywały, więc nie było większego problemu. Po telefonie w miesiącu lutym 2010r. wykonanym do firmy SANITRANS i moim zapytaniu o koszty wywozu śmieci i harmonogram wywozu, uslyszałam że koszty wzrosły już w połowie ubiegłego roku i w chwili obecnej są póki co niezmienne. ZASKOCZENIE. Nie słyszałam o podwyżce od połowy ubiegłego roku. Zapytałam ile wynoszą te koszty. Pani podała mi kwotę i to trochę mnie zaskoczyło. Podwyżka była znacząca. O ile w 2005 roku płaciłam około 18,00pln, teraz cena za tę samą usługę wynosi dokładnie 31,00pln. W ciągu 5 lat- jak dla mnie dużo. Przyjęłam wiadomość o cenie. Zapłaciłam za miesiąc styczeń i dalej byłabym w miarę zadowolonym klientem, gdyby nie pewne późniejsze zdarzenia. Był marzec bieżącego roku. W skrzynce znalazłam list z firmy Sanitrans. Tym razem oprócz informacji o zmianie konta, firma przypominała o zmianie cennika od 01.07 ub. roku. Przyjęłam do wiadomości. Harmonogramu firma nie dołączyła. Przyjęte było do tej pory, że wywóz smieci segregowanych następuje w ostatni weekend każdego miesiąca. W lipcu na ostatni weekend wyjeżdżałam odebrać dziecko z wakacji. Śmieci wystawiłam wcześniej przed posesję. Trudno ich nie zauważyć. Po powrocie do domu w niedzielny wieczór- szok. Śmieci leżały tam gdzie je zostawiłam... We wtorek zadzwoniłam z zapytaniem o odbiór śmieci segregowanych. Jak się okazało, akurat w ten weekend firma ich nie wywoziła, wywiozła je tydzień wcześniej. Na moje zapytanie co do ich odbioru usłyszałam, że niestety muszę czekać do nastepnego terminu w sierpniu. Zapytałam więc czy nie można ich odebrać wraz ze zwykłymi śmieciami w najbliższym terminie. Usłyszałam: NIE. Tak mnie to zdezorientowało, że powiedziałam "do widzenia" i się rozłączyłam. Byłam zdziwiona jak najbardziej, bo któregoś roku miałam podobną sytuację i firma przyjechała odebrać ode mnie śmieci- wówczas nie było problemu. Więcej: wówczas firma bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Na zakończenie: korzystam z usług tej firmy od 5 lat. Jest to nie tylko wywóz śmieci. Zamawiam wóz asymilacyjny od czasu do czasu aby wywiózł nieczystości płynne. Zostawiam sporo pieniędzy w tej firmie. Co roku koszty są coraz wyższe, a jakość usług w moim odczuciu znacząco się pogorszyła. O ile jeszcze kilka tygodni temu oceniłabym firmę pozytywnie, o tyle obecnie uważam, że w firmie jest bardzo dużo do poprawy jakości usług. Dlatego moja ocena nie będzie pozytywna.

zarejestrowany-uzytkownik

05.08.2010

Placówka

Białe Błota, Barycka 50

Nie zgadzam się (28)

Sanitrans

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Sanitrans?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

SANITRANS- firma zajmująca...
SANITRANS- firma zajmująca się wywozem nieczystości z Białych Błót. Korzystam z ich usług od 2005 roku i do pewnego momentu byłam bardzo zadowolonym klientem. Na początku każdego roku znajdowałam w skrzynce pocztowej harmonogram wywozu odpadów. Od czasu do czasu pojawiała się również informacja na temat podwyżki cen usług. Dla klienta- informacja najmniej pocieszająca, bo kto z nas lubi podyżki. Ten rok rozpoczął się jak każdy inny. Do początku lutego nie otrzymałam do skrzynki żadnej informacji o harmonogramie wywózki- bazowałam więc na harmonogramie z ubieglego roku. Daty mniej więcej się pokrywały, więc nie było większego problemu. Po telefonie w miesiącu lutym 2010r. wykonanym do firmy SANITRANS i moim zapytaniu o koszty wywozu śmieci i harmonogram wywozu, uslyszałam że koszty wzrosły już w połowie ubiegłego roku i w chwili obecnej są póki co niezmienne. ZASKOCZENIE. Nie słyszałam o podwyżce od połowy ubiegłego roku. Zapytałam ile wynoszą te koszty. Pani podała mi kwotę i to trochę mnie zaskoczyło. Podwyżka była znacząca. O ile w 2005 roku płaciłam około 18,00pln, teraz cena za tę samą usługę wynosi dokładnie 31,00pln. W ciągu 5 lat- jak dla mnie dużo. Przyjęłam wiadomość o cenie. Zapłaciłam za miesiąc styczeń i dalej byłabym w miarę zadowolonym klientem, gdyby nie pewne późniejsze zdarzenia. Był marzec bieżącego roku. W skrzynce znalazłam list z firmy Sanitrans. Tym razem oprócz informacji o zmianie konta, firma przypominała o zmianie cennika od 01.07 ub. roku. Przyjęłam do wiadomości. Harmonogramu firma nie dołączyła. Przyjęte było do tej pory, że wywóz smieci segregowanych następuje w ostatni weekend każdego miesiąca. W lipcu na ostatni weekend wyjeżdżałam odebrać dziecko z wakacji. Śmieci wystawiłam wcześniej przed posesję. Trudno ich nie zauważyć. Po powrocie do domu w niedzielny wieczór- szok. Śmieci leżały tam gdzie je zostawiłam... We wtorek zadzwoniłam z zapytaniem o odbiór śmieci segregowanych. Jak się okazało, akurat w ten weekend firma ich nie wywoziła, wywiozła je tydzień wcześniej. Na moje zapytanie co do ich odbioru usłyszałam, że niestety muszę czekać do nastepnego terminu w sierpniu. Zapytałam więc czy nie można ich odebrać wraz ze zwykłymi śmieciami w najbliższym terminie. Usłyszałam: NIE. Tak mnie to zdezorientowało, że powiedziałam "do widzenia" i się rozłączyłam. Byłam zdziwiona jak najbardziej, bo któregoś roku miałam podobną sytuację i firma przyjechała odebrać ode mnie śmieci- wówczas nie było problemu. Więcej: wówczas firma bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Na zakończenie: korzystam z usług tej firmy od 5 lat. Jest to nie tylko wywóz śmieci. Zamawiam wóz asymilacyjny od czasu do czasu aby wywiózł nieczystości płynne. Zostawiam sporo pieniędzy w tej firmie. Co roku koszty są coraz wyższe, a jakość usług w moim odczuciu znacząco się pogorszyła. O ile jeszcze kilka tygodni temu oceniłabym firmę pozytywnie, o tyle obecnie uważam, że w firmie jest bardzo dużo do poprawy jakości usług. Dlatego moja ocena nie będzie pozytywna.