Omega

(3.17)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (6 z 10)

Jakość obsługi jaką...
Jakość obsługi jaką oferuje przychodnia jest naprawdę na wysokim poziomie. Personel pielęgniarski bardzo miły i zawsze chętnie pomoże i pokieruje. Lekarze specjaliści (przynajmniej ci do których miałam okazję trafić) naprawdę interesują się swoim pacjentem. Ja osobiście jestem bardzo zadowolona.

Jolanta_577

09.03.2015

Placówka

Kielce, ul.Jagiellońska 70

Nie zgadzam się (0)
Moje pierwsze wrażenie...
Moje pierwsze wrażenie nie było dobre. Długa kolejka do rejestracji przestraszyła mnie. Natomiast kolejka została bardzo szybko rozładowana przez niesamowicie miły i uprzejmy personel. Jakość obsługi zarówno w rejestracji, jak i w gabinetach lekarskich jest na bardzo dużym poziomie. Pacjent czuje, że jest ważny dla lekarza. Nie jest zbywany jedną czy dwiema receptami. Lekarz faktycznie słucha pacjenta i chce pomóc w dolegliwościach, Jak najbardziej polecam.

zarejestrowany-uzytkownik

25.06.2014

Placówka

Kielce, ul.Jagiellońska 70

Nie zgadzam się (0)
Pierwszy ontakt z...
Pierwszy ontakt z Przychodnią niespecjalny, zbyt mały parking dla pacjentów,obskurny budynek nie budzący wstępnych pozytywnych emocji. wejście klatka chodowa toż samo. Prawidłowe oznakowanie- budynek wielokondygnacyjny.Winda umożliwia dostanie się niepełnosprawnym. rejestracja - kompetencja, profesjonalizm, czystość, porządek, ład, prawidłowa komunikacja. Uśmiech, pomoc i informacje są tu w bonusie do każdej usługi. Dostępność do lekarzy specjalistów - bardzo dobra. Lekarze - specjaliści w pełnym znaczeniu słowa. Tu nigdy nie czekałam, nigdy nie odmówiono mi niczego a nie jestem zbyt łatwym pacjentem. Wiem jakie mam prawa i obowiązki i vice versa. Tu czuję się nie lekceważona. chylę głowę.

Ewa_1629

04.05.2014

Placówka

Kielce, ul.Jagiellońska 70

Nie zgadzam się (1)
-byłam mile zaskoczona...
-byłam mile zaskoczona jak pierwszy raz zadzwoniła do mnie Pani z przychodni powiadomić, że dziecku zbliża się termin szczepienia- potem też dzwoniła a ja nie musiałam pilnować następnych wizyt-chociaż nie jest to przychodnia dziecinna to pielęgniarki mają świetne podejście do dzieci a co najważniejsze - robią zastrzyki - tak, że dzieci w ogóle nie płaczą - moje dziecko ma teraz dwa lata i już sporo szczepionek w tej przychodni za sobą i jeszcze nigdy nie płakał przy kłuciu -lekarz Pani A.K dobiera świetnie leki i nie ma problemu poprosić o jakieś skierowanie POLECAM to miejsce mamon i ich dzieciom-

Anna_4348

26.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ostatnio bardzo kiepsko...
Ostatnio bardzo kiepsko się czułam,wiec zadzwoniłam swojej przychodni rodzinnej,aby zapisac sie na wizytę. Od Pani w rejestracji usłyszałam,zebym przyszła do przychodni, ponieważ nie musze się wczesniej zapisywac. Będac na miejscu okazało sie,ze nie ma dzisiaj mojego lekarza rodzinnego..Pani z rejestracji kazała mi przyjsc innego dnia.. Poprosiłam,aby przyjął mnie inny lekarz, wiec wskazano mi gabinet przed którym mam poczekac. Czekałam i czekałam.. ponad godzinę, czułam sie coraz gorzej,wiec zapukałam i grzecznie spytałam czy Pan doktor mógłby mnie przyjąc. W odpowiedzi usłyszałam,ze łaskawie powinnam sie wczesniej zapisac,a jak tego nie zrobiłam to nie zostanę przyjęta,poniewaz przyjmowanie innych pacjentów nie nalezy do jego obowiazkow.Wpuszczona zostałam jednak do gabinetu, musiałam powiedziac co mnie boli i nawet nie zostałam przebadana. Pan doktor przepisał mi recepty,zapytałam jakie leki mam przyjmować, czy to antybiotyki? Odpowiedział,ze nie.Skoro nie to dlaczego na jednej z recept jest lek osłonowy na żoładek? Poprosiłam o wyjasnienie działania przepisanych tabletek.Usłyszałam,ze osoba która mnie przyjęła do gabinetu nie jest profesorem tylko lekarzem i jak chcę wiedziec mogę sobie ulotke poczytac.. Była to moja ostatnia wizyta w tej przychodni,poniewaz nie poszłam tam po nową sukienkę tylko po fachową pomoc.Zero kompetencji, zrozumienia , zero uprzejmosci.

Aqś

25.10.2011

Placówka

Siedlce, Bpa Świrskiego 34

Nie zgadzam się (9)
Nie jestem zadowolona...
Nie jestem zadowolona z obsługi na recepcji, ponieważ Pani, która tam siedziała nawet nie spojrzała na skierowanie, które jej przedstawiłam od razu mówiąc, że powinnam zgłosić się do pokoju nr 3. Wprowadzając mnie w błąd spowodowała, że straciłam czas na stanie nie w tej kolejce co trzeba. Muszę jednak dopisać, że Pani przyznała się do błędu i mnie przeprosiła. Nie mniej jednak na początku powinna poświęcić mi więcej czasu i szczegółowo wypytać się z jaką sprawą przyszłam.

Karolina_856

24.07.2010

Placówka

Mława, Płocka 43

Nie zgadzam się (20)

Omega

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Omega?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Jakość obsługi jaką...
Jakość obsługi jaką oferuje przychodnia jest naprawdę na wysokim poziomie. Personel pielęgniarski bardzo miły i zawsze chętnie pomoże i pokieruje. Lekarze specjaliści (przynajmniej ci do których miałam okazję trafić) naprawdę interesują się swoim pacjentem. Ja osobiście jestem bardzo zadowolona.