Serwis Haller

(3.43)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (7 z 8)

Serwis profesjonalny i...
Serwis profesjonalny i skuteczny. Personel uprzejmy i pomocny. Pani w recepcji uśmiechnięta i pomocna w trakcie oczekiwania na usługę serwisową. Polecam.

Niezweryfikowany Klient_czVh

01.12.2018

Placówka

Gdańsk, Odyseusza 20

Nie zgadzam się (0)
Polecam, bardzo sympatyczna...
Polecam, bardzo sympatyczna obsługa, bardzo pomocna i co najważniejsze słuchająca potrzeb klienta. Polecam bardzo gorąąco ( w ten ciepły dzień ) Pozdrawiam

MarcinT

01.08.2018

Placówka

Gdańsk, Odyseusza 20

Nie zgadzam się (0)
Przedstawiciel serwisu w...
Przedstawiciel serwisu w krótkim czasie przyszedł do miejsca obsługi klienta. Ubiór pracownika zawierał logo firmy. Pracownik serwisu nie wskazał miejsca aby Klient mógł usiąść i przedstawić swoją sprawę. Pracownik serwisu nie przejawiał zainteresowania rozmową, brak uśmiechu na twarzy, zdawkowe odpowiedzi, pracownik nieuprzejmy.

Krzysztof_1282

25.03.2012

Placówka

Gdańsk, Odyseusza 20

Nie zgadzam się (3)
W trakcie naprawy...
W trakcie naprawy gwarancyjnej nie zostałem poinformowany o tym, iż usterka, która wystąpiła w samochodzie nie zostanie rozliczona w ramach gwarancji, bez mojej akceptacji została wykonana naprawa, faktura VAT za tę usługę została wysłana po dwóch miesiącach. Klientowi próbuje się wmawiać iż to on jest odpowiedzialny za występowanie usterek odmawiając mu napraw gwarancyjnych, twierdząc, że źle eksploatuje samochód lub w złych warunkach. Brak argumentów merytorycznych ze strony kierownika serwisu Haller dlaczego GM odmawia naprawy. Zła ocena powodu wystąpienia usterki, która wg oceny GM uniemożliwia jej rozliczenie na gwarancji. Za długi czas realizacji naprawawy, ponad dwukrotnie dłuższy niż planowany. Brak możliwości zawarcia porozumienia pomimo wysłanych wielu reklamacji z prośbą o jej rozpatrzenie. W odpowiedzi na złożone reklamacje otrzymałem przedsądowe wezwanie do zapłaty, w trakcie sporu bardzo często lekceważące podejście do klienta.

zarejestrowany-uzytkownik

07.02.2012

Placówka

Gdynia, Morska

Nie zgadzam się (1)
'A kontrolka układu...
'A kontrolka układu ABS... znowu się świeci od kilku dniu. Czy znowu zajmie to specjalistom z licencjonowanego serwisu pięć godzin?' Tak zakończyłem ocenę Serwisu Haller w Gdańsku-Osowej z września 2010 r., gdzie serwisowałem swojego Chevroleta Aveo. Później kontrolka raz się świeciła, innym razem gasła. Tak dotrwałem do terminu przeglądu gwarancyjnego po dwóch latach. Pomny przykrych doświadczeń wybrałem tym razem filię w Gdyni. Po szybkim przyjęciu samochodu do serwisu przez miłego i kompetentnego pracownika punktualnie o wyznaczonej godzinie samochód został wprowadzony do czystej i schludnej hali warsztatowej, którą z galerii dla klientów można obserwować. Miało to trwać około dwóch godzin, więc zalogowałem się na darmowym dla klientów hot spocie i popijając również darmową kawę zabrałem się do pracy. Jakie było moje zdziwienie, gdy po półtorej godziny zostałem poinformowany, że przegląd został zakończony, usterkę ABS usunięto i umyty(!) samochód czeka na mnie na parkingu. W podsumowaniu oceny z pełnym przekonaniem czterokrotnie postawiłem +5, a raz +3 - to tylko i wyłącznie za cenę usługi, gdyż tanio niestety nie było...

zarejestrowany-uzytkownik

07.04.2011

Placówka

Gdynia, Morska 290A

Nie zgadzam się (1)
Po półtorarocznym użytkowaniu...
Po półtorarocznym użytkowaniu mój nowy Chevrolet zaczął wykazywać niepokojące objawy. Najpierw sporadycznie, później coraz częściej, aż wreszcie nieprzerwanie świeciła się kontrolka układu ABS. Gdy dodatkowo zaczął się również świecić sygnalizator awarii bez zwłoki udałem się do serwisu, w którym kupiłem samochód. Bardzo miły pracownik serwisu po wysłuchaniu mojej relacji stwierdził, że nie powinno to zająć specjalistom więcej niż godzinę. Oddałem kluczyk i zostałem zaproszony do eleganckiego kącika recepcyjnego z dużym, plazmowym telewizorem, dobra kawą, bezprzewodowym dostępem do Internetu i wygodnymi fotelami. Wyjąłem laptopa i zająłem sie pracą. Po półtorej godziny wyszedłem na chwilę na zewnątrz i ze zdumieniem stwierdziłem, że samochód stoi na placu i nic się nie dzieje. Bardzo miły pracownik poinformował mnie, że już lada moment mechanicy zajmą się moim samochodem. Po kolejnej godzinie usłyszałem, że specjaliści szukają usterek, ale mają z tym problem. Po trzech godzinach - że jest już wstępna diagnoza. Po czterech, że już, już... Samochód oddano mi równo po pięciu godzinach. Obie kontrolki nie świeciły się, nie mniej miałem przyjechać jeszcze raz za tydzień, gdyż w magazynie zabrakło jakiejś części, którą trzeba sprowadzić. Po tygodniu brakująca część została - tym razem dość sprawnie - wymieniona. A kontrolka układu ABS... znowu się świeci od kilku dniu. Czy znowu zajmie to specjalistom z licencjonowanego pięć godzin?

zarejestrowany-uzytkownik

01.12.2010

Placówka

Gdańsk, Odyseusza 20

Nie zgadzam się (2)
Bardzo miła i...
Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Doskonały kontakt telefoniczny. W cenie przeglądu samochód zastępczy (Astra II) wszystko profesjonalnie załatwione zgodnie z moimi sugestiami. Cena niższa niż się spodziewałem. Zawieszenie wyregulowane idealnie. Za parę miesięcy zmieniam samochód na nowszy na pewno się do nich zgłoszę!!! Polecam gorąco!!!

Hypnotic

08.07.2010

Placówka

Gdańsk, Odyseusza 20

Nie zgadzam się (12)

Serwis Haller

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Serwis Haller?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Serwis profesjonalny i...
Serwis profesjonalny i skuteczny. Personel uprzejmy i pomocny. Pani w recepcji uśmiechnięta i pomocna w trakcie oczekiwania na usługę serwisową. Polecam.