Jakość Obsługi

Kaufland

( 3.94 )

Kaufland to niemieckie przedsiębiorstwo handlowe. Pierwszy sklep został założony w 1984 roku w Niemczech. Jako kluczową wartość przedsiębiorstwo określa zadowolenie klientów z zakupów. Satysfakcja klientów oraz ich chęć powrotu do sklepu jest realizowane przez zapał do pracy pracowników. W sklep posiada marki własne z działów bio, Classic, Classic baby, Classic bez laktozy, K-take it veggie oraz urządzenia elektryczne SWITCH ON. Przedsiębiorstwo angażuje się w zapobieganie marnotrawieniu żywności współpracując z Fundacją Polskich Banków Żywności.

Opinie (7863)

Świetna obsługa

Pomimo pandemii obsługa profesjonalnie przygotowana szacunek dla nich

Ulubiona obsługa

Zakupy w Kaufland to zawsze przyjemność. Nigdy nie miałem problemu, aby znaleźć jakikolwiek produkt, ceny dobrze widoczne, półki czyste. Panie z obsługi zawsze z miłą chęcia odpowiadały na pytania, nawet te, które miały oczywistą odpowiedź. Wielu znajomych po moich rekomendacjach zamieniło inne sklepy na Kaufland.

Świetna obsługa!

Bardzo polecam zakupy w sklepie Kaufland w Gnieźnie. W porównaniu do innych dużych dyskontów sklep Kaufland zaskakuje wyjątkowo krótkimi kolejkami (mimo sporego ruchu w sklepie) i niezwykle uprzejmą i pomocną obsługą. Podczas mojej ostatniej wizyty sprzedawczyni bardzo chętnie pomogła mi w szukaniu interesującego mnie produktu, wykazała dużą cierpliwość i zaangażowanie. Przy kasie stało przede mną kilka osób, a mimo to oczekiwanie trwało tylko ok. 5 minut. Obsługa sprawna i życzliwa. Polecam

Extra jest!!!

Szybko miło i tanio tak trzymać!!!

Super

Kaufland dobry wybór wszystko jest polecam

Super, szybko, tanio i bezpiecznie

Supermarket polecam każdemu ogarniętemu klientowi, temu co waży, co ma kartę Payback i temu co potrafi się sprawnie spakować przy kasie, pozdrawiam obsługę sklepu, bardzo wielki ukłon za pracę w tym ciężkim czasie

Obsługa na wysokim poziomie!

Sklep mimo dużego metrażu zawsze dobrze zatowarowany, ceny czytelne, łatwo znaleźć kogoś z obsługi, wszechobecne są również czytniki cen, można na nich sprawdzić też aktualne promocje oraz plan sklepu. Niestety dużym minusem są zawsze długie kolejki. Mimo stanowisk samoobsługowych brakuje jednak jeszcze 1-2 otwartych tradycyjnych kas. Stoisko z mięsem i wędlinami oceniam bardzo wysoko, jeszcze nigdy się nie zawiodłem na jakości produktów. Dobry sklep na duże zakupy, przestronny, posiada szeroki asortyment i konkurencyjne ceny

Obsługa klienta na 0 poziomie...

Mieszkam niedaleko, więc jestem zmuszona dość często robić zakupy w tym miejscu - mają dobrą lokalizację, w hali marketowej znajduje się apteka, piekarnio-cukiernia oraz mięsny co jest dużym plusem bo można zrobić większość zakupów spożywczych na raz. Niestety obsługa to jest jakiś dramat. Panie na stanowiskach za ladą mięsną są chyba poddawane jakiejś specjalnej rekrutacji, nigdy nie trafiłam na życzliwą obsługę. Panie zawsze mają na wszystko czas, często czeka się na obsługę b Panie są zajęte sobą bądź starają się nie nawiązywać kontaktu wzrokowe (w nadziei, że klient pójdzie dalej?). Podczas obsługi klienta ledwo zwracają na niego uwagę, rozmawiają między sobą o prywatnych rzeczach ignorując wszelkie zapytania klienta już nie wspominając o tym, że wykonują swoją pracę jak gdyby miało się im bić pokłony za sam fakt, że na Ciebie spojrzą, a co dopiero coś sprzedadzą. Często też trafiałam takie niespodzianki jak pleśń we wcześniej pokrojonych tackach z serami, zazwyczaj oczywiście to były 2-3 ostatnie plastry przykryte "świeżymi", tak by klient zorientował się dopiero w domu. Nic dziwnego, że konkurencja po wyjściu z marketu ma takie obroty - tam idzie się dla obsługi i świeżości produktów. Co do warzyw i owoców to nie ma aż takiej tragedii, choć w swojej galerii w telefonie mam filmik jak w zawiniętej folią sałacie lodowej (nie pojedyncza sztuka - cały karton) pełzają mali "przyjaciele". Kolejna niemiła sytuacja: punkt informacyjny sklepu. Zazwyczaj nikogo nie ma, po wejściu do sklepu i odnalezieniu kogokolwiek z obsługi po zapytaniu czy można zostawić torbę z innymi zakupami, Pani weszła w inną alejkę mówiąc: "niech sobie Pani odłoży", po zapytaniu czy można rzeczywiście wejść za ladę samemu, odłożyć na półkę i wziąć numerek (normalna procedura) Pani odburknęła, że: "przecież już idzie". Już chciałam się cieszyć, aczkolwiek Pani po drodze zaczepiła swoją koleżankę z pracy i wdała się w dyskusję, więc summa summarum - musiałam się obsłużyć sama. Co do obsługi marketu, Panie widać że mają dużo pracy, z czego pewnie wynika małe poświęcenie uwagi klientom. Wiadomo - spożywka czy gastronomia to ciężki kawałek chleba. Piszę to, bo wiadomo że nie 100% obsługi jest taka jak przedstawiam wyżej, ale niestety co najmniej połowa pracowników w moim mniemaniu powinna zmienić pracę/stanowisko jeśli czują się na tym miejscu aż tak źle, żeby dawać o tym znać każdemu napotkanemu klientowi.

Super

Jak zawsze wszystko jest, duży wybór przystępne ceny

Do Kauflandu - niekoniecznie z rana

Przedświąteczne zakupy spożywcze są teraz z reguły łatwe i przyjemne. Często wybieram zakupy w bielskim Kauflandzie i z reguły oceniam je pod każdym względem bardzo dobrze. Tym razem jednak było inaczej. Mimo, że market jest otwarty już o 6.00 rano, to jeszcze o godz. 7.30 nie można w nim znaleźć pełnej oferty. Braki są na każdym z możliwych stoisk, szczególnie na działach obsługowych, gdzie mimo braku kolejki, trzeba swoje odczekać, bo sprzedawcy są zajęci krojeniem produktów. Niemal wszystkie przejścia są zastawione, trudno więc przejechać alejki wózkiem zakupowym. O możliwości zapytania o cokolwiek obsługi można tylko pomarzyć. To właśnie dlatego jakość obsługi tym razem była poniżej oczekiwań. Zauważyłem też, że niezależnie od pory zakupów, teren przed wejściem do marketu jest nieuporządkowany, wszędzie pełno papierów, starych paragonów, a nawet niedopałków. Taki obraz nie wystawia najlepszej oceny dla przedświątecznego Kauflandu. Na zakupy przed godziną 8.00 rano, radzę się po prostu nie wybierać!

Zakupy, zatowarowanie

Sklep dobrze zaopatrzony. Świeże produkty. Duży wybór. Ślep dobrze rozplanowany.

Ludzi tłum

Kasjerki z Kauflandu znowu dają czadu, jadą ostro z towarem, świetnie sobie radzą w tym szale zakupowym, pozdrawiam wszystkie

Odwiedzałeś ostatnio Kaufland?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • hipermarket
  • market
  • sklep spożywczy
  • alkohol
  • owoce i warzywa
  • pieczywo
  • chemia domowa

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.96 )

Carrefour

(3.69 )

E Leclerc

(3.36 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem