Megamedia.pl

(3.86)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (11 z 13)

Zamówiłam odkurzacz i...
Zamówiłam odkurzacz i po pierwszym użyciu okazało się, że nie da się nim odkurzać dywanów w kierunku od siebie, chyba, że ma się siłę strongmana. Po zgłoszeniu problemu odpowiedziano mi, że to niemożliwe. Zależało mi na odkurzaczu z 2 filtrami Hepa 13, więc odpuściłam reklamację. Jednak przy drugim sprzątaniu okazało się, że odkurzacz nie ssie prawie wcale i ciągle świeci się lampka kontrolna mimo, że przeczyściłam wszystko włącznie z umyciem fitrów i sprawdzeniem całego sprzętu, gdyż taki warunek oddania rzeczy jest w regulaminie sklepu. Odesłałam zatem wadliwy sprzęt na swój koszt w ramach 14 dniowego okresu zwrotu idealnie wymyty i wyczyszczony. W odpowiedzi na zwrot otrzymałam informację, że oddadzą mi pieniądze pomniejszone o 100 zł czyli prawie 1/3 ceny i nie oddadzą ani złotówki za przesyłkę, gdyż odkurzacz nosił ślad użytkowania. Być może jakiś włosek albo drobinka kurzu przywarła podczas pakowania do sprzętu, ale to już przesada. Jak widać okazało się, że firma ta naciąga klientów do kupna produktów przez internet i wyzyskuje z nich pieniądze. Każdy zdrowo myślący człowiek wie, że aby sprawdzić sprzęt należy go użyć. Odradzam wszystkim taki sklep, bo czuję się oszukana i wiem, że nie jestem odosobniona w takim potraktowaniu przez ten sklep.

Agnieszka_2023

11.09.2020

Placówka

Bielany Wrocławskie, ul. Krokusowa 2

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobry kontakt....
Bardzo dobry kontakt. Informacja o każdym etapie zamówienia. Bardzo szybka dostawa. Cena zamówionego towaru bardzo konkurencyjna.

bulo

12.04.2013

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Megamedia to jak...
Megamedia to jak na razie jedyny sklep internetowy jaki znam, o tak wysokim poziomie obsługi! Zrobiłam tam dosyć poważne zakupy sprzętu AGD i do zabudowy kuchnia. Byłam pełna obaw o jakość towaru, bo ceny niektórych produktów były nawet dwa razy niższe niż w zwykłym sklepie. Wszytko jednak okazało się być ok. Jeśli nie byłam pewna jakichś szczegółów , bez problemu dowiedziałam się wszystkiego przez telefon.Polecam ten sklep za szybki kontakt w klientem, szybką dostawę i mega niskie ceny. Strona jest bardzo mądrze zaprojektowana, łatwo wykukać interesujący nas towar.

anglomaja79

17.08.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Poprzez portal aukcyjny...
Poprzez portal aukcyjny allegro (21 maja) zakupiłem od sklepu megamedia.pl licznik rowery w bardzo atrakcyjnej cenie – 12zł. Przesyłka kosztowała jedyne 2 zł ale czas oczekiwania mógł wynieś nawet 5 dni. Okazało się, że paczkę otrzymałem po 4 dniach. Kontakt z obsługą bardzo dobry, szybko odpowiadali na moje pytania a zaraz po wysłaniu paczki otrzymałem maila o tym fakcie. Solidna firma oferująca multum sprzętu za rozsądne pieniądze. Sam produkt okazał się strzałem w dziesiątkę ponieważ kupiony za grosze ale solidny z wieloma funkcjami, których tutaj nie zdołałbym wymienić. Jedynym minusem okazała się instrukcja obsługi, która była w języku angielskim. Poza tym wszystko w najlepszym porządku, paczka czysta, niezniszczona, dołączono paragon i wszelkie akcesoria.

SECRETSERVICE

05.06.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Od jakiegoś czasu...
Od jakiegoś czasu szukam nowej lodówki i w tym celu wertuję setki stron www z adresami sklepów ze sprzętem AGD. właśnie w ten sposób trafiłam na stronę megamedia. Pierwsze moje wrażenie jakie odniosłam, gdy weszłam na tę stronę, to był szok i uczucie chaosu. Strona ma tak dużo okienek, migających reklam i neoników, że aż się w głowie kręci. Niby na stronie głównej są okienka z kilkoma głównymi kategoriami, ale przyznam, że są bardzo słabo widoczne, bo wzrok odciągają reklamy umieszczone po bokach strony. Wśród kategorii znalazłam m.in. lodówki, pralki, zmywarki, suszarki, piekarniki, itp. Na stronie wypisane są nawet marki wszystkich dostępnych towarów, jest to niejako rodzaj wyszukiwarki konkretnych towarów. Jednak kiedy zaczęłam szukać konkretnego towaru, czyli lodówki, sprawa przestała być taka prosta. Co prawda napis na ekranie mówił o ponad 300 lodówkach dostępnych w tym sklepie. Jednak nie można było zwyczajnie obejrzeć wszystkich dostępnych lodówek w sklepie internetowym, bo włączał się komunikat o możliwości skorzystania z „megaeksperta”. Kiedy już opanowałam te część strony to wyskoczyło mi pełno tabelek, mnóstwo tekstu na ekranie, a żadnych konkretnych rzeczy na temat lodówki nie znalazłam. Dałam sobie spokój z przeglądaniem tej strony, bo było to straszni męczące. Myślałam, że szukanie lodówki będzie dla mnie przyjemnością, a nie taką udręką.

Poziomka

28.05.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Po moich przykrych...
Po moich przykrych doświadczeniach z Media Markt zamówiłam piekarnik w innej firmie.Ponadto zmieniłam markę piekarnika i już 28 marca 2012 r. o godz. 20.45 złożyłam zamówienie w sklepie internetowym Megamedia z siedzibą we Wrocławiu. Dokonałam zakupu piekarnika Gorenje o symbolu BO8770AX cena 1828 złotych. Informacje na stronie internetowej były jasne i przejrzyste a asortyment sprzętu AGD bardzo różnorodny. Potwierdzenie dokonanego zamówienia oraz informacje o numerze konta na który trzeba zrobić przelew otrzymałam już o godz. 20.50. Przelew został zrobiony jeszcze w tym samym dniu w późnych godzinach wieczornych. Następnego dnia 29 marca 2012 r. o godz. 13.28 otrzymałam z tego sklepu informację mailową że przelew został zaksięgowany i jednocześnie moje zamówienie jest w toku realizacji i wysyłki. Natomiast o godz 17.39 ponowny mail z informacja o wysyłce towaru oraz możliwości śledzenia przesyłki na stronie sklepu po zalogowaniu na swoje konto-co zresztą uczyniłam. W dniu dzisiejszym 30 marca 2012 r. o godz. 13.20 dotarł do mnie Pan z firmy kurierskiej Schenker z nowym piekarnikiem.Niestety byłam w domu tylko z córką i podejrzewałam że może być problem z wniesieniem przesyłki do domu.W mailu z Megamedia miałam informacje że cytuję:"Usługa kurierska wykonywana jest w standardzie "door-to-door" i obejmuje dostarczenie sprzętupod wskazany adres do bramy budynku (bez wnoszenia sprzętu o dużych gabarytach)"Pan był tak miły i wniósł bez problemu do domu moją przesyłkę a nie była ona lekka. W domu z pomocą Pana z firmy kurierskiej rozpakowałam przesyłkę celem sprawdzenia zawartości i ewentualnych wad fabrycznych lub transportowych.Wszystko było ok .Jestem wdzięczna za tak szybką obsługę w sklepie internetowym oraz firmie kurierskiej Schenker za fachowość, zrozumienie i uśmiech który tak wiele czasami zmienia.

zarejestrowany-uzytkownik

30.03.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo szybka obsługa...
Bardzo szybka obsługa i realizacja zamówienia bez żadnych kłopotów. Odbiór osobisty w punkcie obsługi. Personel bez żadnych upomnień rozpakowuje i sprawdza zamówiony towar pod względem sprawności gwarancyjnej. Ceny atrakcyjne a nawet konkurencyjne z porównianiem z innymi portalami . Sporo promocji cenowych .

Grzegorz_710

14.02.2011

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Sklep bardzo zniechęca...
Sklep bardzo zniechęca grafiką do zakupów w tym miejscu. Marginesy naładowane migającymi banerami, które podświadomie wzbudzają niepokój i po dłuższej chwili denerwują. Ponad to zbyt wiele treści w środkowej części pierwszego planu pierwszej strony. Jest to naganna praktyka. Administrator tego sklepu robi sam sobie wielką krzywdę. Asortyment sklepu szeroki, ceny dość kożystne. Grafika zniechęcająca jak 10 lat temu.

Marcin_1182

13.02.2011

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Dla mnie zawsze...
Dla mnie zawsze największą zaletą sklepów internetowych była ich szeroka oferta produktów. W ostatnich jednak czasach powstało bardzo wiele nowych sklepów internetowych, niestety ich oferta często była wyjątkowo skromna. Sklep MegaMedia.pl to jeden z tych sklepów gdzie wybór produktów jest naprawdę bardzo szeroki. Sklep oferuję szeroką gamę produktów RTV i AGD. Wszystkie produkty posortowane są w czytelny i jasny sposób. Dobra kategoryzacja pozwala na sprawne poruszanie się po sklepie.

Jakub_85

12.11.2010

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Kupiliśmy z mężem...
Kupiliśmy z mężem w tym sklepie telewizor dla mamy w prezenie urodzinowym. Zakup zrobiliśmy tydzień przed urodzinami i adres wysyłki podaliśmy już jubilatki. Zamówienie zostało zrealizowane bardzo szybko bo już dwa dni później telewizor był na miejscu. Niestety okazało się, że jest wadliwy ponieważ po podgłośnieniu telewizora do 1/3 możliwości głośniki zaczęły charczeć. Mąż zadzwonił tego samego dnia do sklepu i powiedział w czym jest problem. Pan zaproponował mu dwa rozwiązania: po pierwsze może zwrócić telewizor i dostanie nowy, ale potrwa to koło jednego tygodnia lub zostanie wezwany serwis, który naprawi wadę. Wybraliśmy serwis bo zależało nam na czasie a poza tym zwrot telewizora wiązał się z opłaceniem ksztów transportu do sklepu. Dwa dni po rozmowie telefonicznej serwisant był już naprawić telewizor. Nim przyszedł dzień urodzin sprawny telewizor stał na szafce. Reasumując: zamówienie zostało sprawnie i szybko zrealizowane, kontakt telefoniczny bardzo dobry, obsługa miła i kompetentna, wada telewizora naprawiona błyskawiecznie.

Iskierka_1

01.07.2010

Placówka

Nie zgadzam się (24)
Rozmawiałem wczoraj z...
Rozmawiałem wczoraj z internetowym sklepem Megamedia. Byłem bardzo miło przyjęty i dostałem dużo informacji na temat zakupu nowego telewizora. Niestarano się mi wciskać towaru, lecz wręcz przeciwnie poniformowano mnie o plusach i minusach interesyjących mnie pozycji. Przekazano mi informację, że warto poczekać na nowszy model który lada moment będzie dostępny u nich w sprzedaży.

Adam_9

13.12.2008

Placówka

Nie zgadzam się (19)

Megamedia.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Megamedia.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Zamówiłam odkurzacz i...
Zamówiłam odkurzacz i po pierwszym użyciu okazało się, że nie da się nim odkurzać dywanów w kierunku od siebie, chyba, że ma się siłę strongmana. Po zgłoszeniu problemu odpowiedziano mi, że to niemożliwe. Zależało mi na odkurzaczu z 2 filtrami Hepa 13, więc odpuściłam reklamację. Jednak przy drugim sprzątaniu okazało się, że odkurzacz nie ssie prawie wcale i ciągle świeci się lampka kontrolna mimo, że przeczyściłam wszystko włącznie z umyciem fitrów i sprawdzeniem całego sprzętu, gdyż taki warunek oddania rzeczy jest w regulaminie sklepu. Odesłałam zatem wadliwy sprzęt na swój koszt w ramach 14 dniowego okresu zwrotu idealnie wymyty i wyczyszczony. W odpowiedzi na zwrot otrzymałam informację, że oddadzą mi pieniądze pomniejszone o 100 zł czyli prawie 1/3 ceny i nie oddadzą ani złotówki za przesyłkę, gdyż odkurzacz nosił ślad użytkowania. Być może jakiś włosek albo drobinka kurzu przywarła podczas pakowania do sprzętu, ale to już przesada. Jak widać okazało się, że firma ta naciąga klientów do kupna produktów przez internet i wyzyskuje z nich pieniądze. Każdy zdrowo myślący człowiek wie, że aby sprawdzić sprzęt należy go użyć. Odradzam wszystkim taki sklep, bo czuję się oszukana i wiem, że nie jestem odosobniona w takim potraktowaniu przez ten sklep.