Skoda

(4.44)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (69 z 79)

Profesjonalna obsługa, Pani...
Profesjonalna obsługa, Pani Patrycja w wzorowy sposób przeprowadziła transakcje.

Klient_ij7c

28.12.2023

Placówka

Lubicz Dolny, Toruńska 85

Nie zgadzam się (0)
Oddałem samochód na...
Oddałem samochód na wymianę oleju. Miły pań z obsługi zapytał czy mam jakieś zastrzeżenia do pracy mojego auta, stwierdziłem, że jest problem z zestawem głośnomówiącym. Pan wyszedł do że mną do samochodu żeby zrozumieć problem. Olej wymieniony, broblem z telefonem rozwiązany. Samochód oczywiście umyty i wyczyszczony w środku odebrałem. POLECAM.

Niezweryfikowany Klient_kcMZ

03.03.2022

Placówka

Nowe Gulczewo, Skrzetuskiego 11

Nie zgadzam się (0)
Bardzo ładny salon....
Bardzo ładny salon. Świetna, kompetentna obsługa. Samochody do jazdy testowej niestety są użytkowane na codzień przez pracowników przez co w samochodach znajdują się prywatne rzeczy.

Niezweryfikowany Klient_5831

21.08.2021

Placówka

Tychy, Begonii 12

Nie zgadzam się (0)
Udałem się do...
Udałem się do salonu uprzednio rozmawiając telefonicznie z pracownikiem. Pracownik bardzo nachalnie wręcz zmusił mnie do przyjazdu, żeby w ogóle poznać szczegóły oferty. Powiedział on, że "Nie otrzyma pan lepszej oferty od nikogo innego, ale muszę przybyć do salonu". Po przybyciu do salonu nieco się zdziwiłem, że pomimo mojego luźnego ubioru (dresy) pracownik od razu podszedł do mnie, zaprosił do siebie i traktował jak bardzo poważnego, potencjalnego klienta. Niestety co do zapewnień pracownik nieco się przeliczył i ostatecznie nie wyszedłem z samochodem. Podczas rozmowy w salonie pracownik nie wiedział, jakie promocje zawarte były na oficjalnej stronie Skody, pierwszy raz ode mnie usłyszał o opcji wynajmu długoterminowego - w jego mniemaniu nigdzie tego nie było i nie ma. Nie jestem pewien, czy mówił prawdę, czy też specjalnie chciał naciągnąć mnie na inną formę finansowania. Niemniej jednak, prezentowana przez niego oferta była taka sama jak we wszystkich innych salonach, do których składałem zapytanie - dlatego, że wszystkie salony spięte są tym samym systemem. Przyjazd był trochę bezcelowy.

Niezweryfikowany Klient_hUM8

16.08.2021

Placówka

Rybnik, Żorska 11

Nie zgadzam się (0)
W ostatnim czasie...
W ostatnim czasie dotarła do mnie informacja o nowym modelu Skody Octavia, która mnie zaciekawiła i postanowiłam odwiedzić salon. Zostałam bardzo miło przyjęta, zaopiekowano się mną jak należy i zaproponowano jazdę testową. Gdy po niej miałam jeszcze kilka pytań i nie udało mi się przetestować wszystkich możliwości samochodu, konsultant zaproponował ponowną jazdę tym razem już z nim za kierownicą odpowiadając na moje pytania, prezentując nowe funkcje wcześniej przeze mnie nieznane a na koniec wizyty doprecyzował wszystkie szczegóły dobierając ofertę idealną do moich potrzeb łącznie z planem finansowania. Byłam bardzo zadowolona z wizyty, na której dostałam wyczerpujące odpowiedzi na wszystkie pytania.

Klient_0OwL

22.10.2020

Placówka

Białystok, ul. Maczka 68

Nie zgadzam się (0)
W salonie Skody...
W salonie Skody zjawiłem się celem sprawdzenia różnic pomiędzy wersjami III i IV generacji. Interesował mnie model OCTAVIA. Zostałem bardzo miło przyjęty, cierpliwie i uprzejmie odpowiedziano na wszystkie moje pytania i pokazano wszystko co było możliwe. Polecam salon i obsługę

Niezweryfikowany Klient_8UOR

05.10.2020

Placówka

Włocławek, Toruńska

Nie zgadzam się (0)
Jestem zadowolona z...
Jestem zadowolona z obsługi infolinii, wszystkie standardy zostały spełnione. Pracownik był profesjonalny i uprzejmy, ale dość powściągliwy. W mojej intencji leżało, aby naprowadzić go na odpowiedni tor rozmowy. Było to dodatkowo trudne, ponieważ musiałam uważać, aby nie być zbyt aktywną i nie zabrać mu tym samym możliwości zdobycia punktów. Kolejnym minusem była długość oczekiwania i notoryczne przełączanie, powoduje to znużenie i dezorientację.

Klient_H5QL

02.01.2020

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Od pewnego czasu...
Od pewnego czasu silnik lub coś w jego okolicach rzęźi, stuka jakby gwoździe latały. Prywatny serwis znalazł ustęrkę a mechanik Skoda Aso prosto w oczy mówi że te samochody tak mają :) uśmiałam się bardzo. Pora napisać skargę i ściągnąć Ukrytą kamerę :)

zarejestrowany-uzytkownik

24.07.2019

Placówka

Kraków, kocmyrzowska

Nie zgadzam się (0)
W miniony poniedzialek...
W miniony poniedzialek byłem w serwisie skody lm auto. Byłem umówiony wcześniej więc przeszliśmy od razu do tematu wizyty , była to wizyta serwisowa wynikająca z ilości przejechanych kilometrów i czasem użytkowania auta.Zaproponowano mi dodatkowe czynności związane z bezpieczeństwem i moim zdrowiem np odgrzybianie klimatyzacji , co bardzo mi się spodobało. Serwisant wyjaśnił mi dlaczego warto to wykonać. Poza tym obsługa była bardzo miła i kompetentna, w czasie oczekiwania otrzymalem kawe i cukierka, towarzyszyła mi pani sekretarka więc czas minął bardzo przyjemnie . Po godzinie wyjechałem w pelni zadowolony. Polecam ten serwis znajomym.

Niezweryfikowany Klient_KD22

03.07.2019

Placówka

KONIN, ul. Poznańska 43A

Nie zgadzam się (0)
Wizyta serwisowa nigdy...
Wizyta serwisowa nigdy nie kojarzy się dobrze, jednak dzięki pracującym ludziom a zwłaszcza Panu Jirkowi, wizyty serwisowe to czysta przyjemność

Klient_Xz8p

17.04.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy na poziomie...
Pracownicy na poziomie obsługi klienta serwisowego - zgodnie z obowiązującymi standardami: kompetentni, kulturalni, skuteczni. Mechanicy - kolokwialnie rzecz ujmując masakra. Ignorancja, opieszałość w działaniu, brak wiedzy, nieodpowiedzialność ( wypuszczanie z serwisu auta niezdolnego do bezpiecznej jazdy).

Klient_yQFW

18.02.2019

Placówka

Gdynia, morska

Nie zgadzam się (0)
Podczas awarii auta,...
Podczas awarii auta, byłem zmuszony do skorzystania z najbliższego autoryzowanego serwisu Skody, mimo, że awaria kojarzy się z przykrymi wydarzeniami, po dojechaniu do serwisy, Doradca serwisowy, skrupulatnie się mną zajął, przejmując cała procedurę, tak abym jak najszybciej mógł wyjechać sprawnym autem. W salonie było czysto, wszyscy pracownicy wyglądali schludnie, a na ich buziach widniał prawdziwy uśmiech.

Klient_Xz8p

13.02.2019

Placówka

Poznań, ul. Obornicka

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na minus:...
Dobrze. Na minus: oferta i cena, sprawność obsługi, wiedza i doradztwo. Na plus: personel, wygląd miejsca obsługi.

zarejestrowany-uzytkownik

05.07.2017

Placówka

Kraków, Zakopiańska

Nie zgadzam się (0)
Od kilku lat...
Od kilku lat korzystam z ich usług i jeszcze nigdy się nie zawiodłem. Naprawy są wykonywane szybko i rzetelnie. Czasem udaje mi się nawet wynegocjować jakiś rabat :-)

Marcin_2315

10.09.2015

Placówka

Kędzierzyn-Koźle, Chrobrego

Nie zgadzam się (0)
Od wielu lat...
Od wielu lat korzystam z serwisu Skody Plichta przy ul. Morskiej w Gdyni. Panowie z serwisu nie zmieniają się co pomaga zachować poprawne relacje z długoletnim klientem, którego wita się przyjaźnie i po imieniu. Auto umówione na konkretną godzinę jest przyjmowane o czasie. Czas serwisowania zależy głównie od zakresu badań do przeprowadzenia. O ewentualnych opóźnieniach klient jest na bieżąco informowany. W przypadku nieprzewidzianych usterek wynikłych podczas badania serwisant informuje o możliwości naprawy na miejscu w przypadku dostępnych części od ręki, o czasie jaki usunięcie usterek pochłonie a także o kosztach jakie one za sobą niosą. Na auto można poczekać przy kawie, tv i gazecie w części przeznaczonej dla klientów oczekujących. Można też umówić się na odbiór auta na telefon. W przypadku konieczności pozostawienia auta na dłuższy czas w serwisie istnieje możliwość otrzymania auta zastępczego (jeśli takowe będzie do dyspozycji), warto o to zapytać. Nie mam zastrzeżeń do jakości obsługi serwisu. Zdarza się, że za serwis lub części trzeba więcej zapłacić ale można też dostarczyć swoje części oszczędzając co nieco. Ogólnie bez zastrzeżeń.

joliet

04.06.2015

Placówka

Gdynia, morska

Nie zgadzam się (0)
Jeżdżę samochodem służbowym...
Jeżdżę samochodem służbowym marki Skoda. Jak wiadomo samochody wymagają przeglądów. Po zakupie nowego, salonowego auta przeglądy w okresie gwarancji muszą odbywać się w serwisie dealera. Muszę pochwalić serwis Porsche-Skoda przy ul. Obornickiej w Poznaniu. Bardzo mili i kompetentni doradcy. W przypadku jakichkolwiek usterek zawsze pytają telefonicznie o akceptacje kosztów. Auto umyte i gotowe do odbioru o umówionej godzinie.

Grzegorz_1142

10.07.2014

Placówka

Poznań, ul. Obornicka

Nie zgadzam się (0)
straszny chaos.....zostałam poproszona...
straszny chaos.....zostałam poproszona do stanowiska z obsługą.....w trakcie rozmowy - Pan odbiera telefony...czuję się zupełnie ignorowana.Obsługa prowadzi nieskrępowane rozmowy ze sobą - przy klientach.....czułam się dziwnie...Ogólnie strasznie brudno w tym salonie - pełno kurzu-że o toalecie dla klientów nie wspomnę......Już tam nie jeżdżę.....brak podstaw obsługi i standardów higieny

zalogowany_użytkownik

29.04.2014

Placówka

Katowice, Kościuszki 94

Nie zgadzam się (0)
Wizyta okresowa auta...
Wizyta okresowa auta Skoda Fabia 1,6. Umówienie terminu wizyty kilka dni wcześniej bez żadnych problemów. Miła obsługa, szybko i fachowo. Przegląd wykonano w czasie porównywalny do innych serwisów ok 2 godz. Darmowa kawa, wi-fi, tv. Ciągłą konsultacja o przeprowadzanych naprawach lub zgody na naprawę. Auto oddano mi umyte dziękując za wizytę i zapraszając mnie ponownie. Na pewno wrócę. Polecam

zalogowany_użytkownik

19.02.2014

Placówka

Janki, Al. Krakowska 52

Nie zgadzam się (0)
Porządny serwis, z...
Porządny serwis, z bardzo konkurencyjnymi cenami oraz terminami realizacji. Salon zadbany jest Internet. Obsługa fachowa i pomocna.

Andrzej_684

09.08.2013

Placówka

Kraków, kocmyrzowska

Nie zgadzam się (0)
Dnia 20.06.2013 udałem...
Dnia 20.06.2013 udałem się do Salonu Skoda w Koszalinie przy ul. Gnieźnieńska 43A w celu nabycia informacji dotyczącej samochodu Skoda Praktik. Przyznam szczerze, że salon był zadbany, wydawał się przyjazny dla klienta. Jednakże gdy tylko wszedłem do salonu- doznałem rozczerowania. Przez dokre 10 minut nikt nie wykrył zainteresowania, że potencjalny naywca nowego samochodu znajduje się na salonie. Gdy już "łaskawie" podszedł do nas pracownik salonu, zaprosił mnie do swojego biurka. Dość nachalnie proponował wybór najdroższej wersji wysokoprężnej. Gdy zapytałem o odpis VAT'u z paliwa, pracownik oznajmił mi, że coś takiego obecnie nie ma miejsca. W aucie ciężarowym! Brak podstawowej wiedzy pracownika z aktualnych przepisów. To już nie mój pierwszy raz, gdy z salonu marki Skoda wychodzę niezadowolony i zawiedziony brakiem profesialnego podejścia pracowników Skoda. Szkoda tylko, że traci na tym cała marka

Wojciech_728

30.06.2013

Placówka

Koszalin, ul. Gnieźnieńska 43A

Nie zgadzam się (0)

Skoda

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Skoda?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Profesjonalna obsługa, Pani...
Profesjonalna obsługa, Pani Patrycja w wzorowy sposób przeprowadziła transakcje.