EuroFlorist

(2.63)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 4)

Profesjonalna obsługa, dostawa...
Profesjonalna obsługa, dostawa o czasie, dobra cena.

AgaB

28.05.2015

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Chciałam zrobić mamie...
Chciałam zrobić mamie niespodziankę i zamówiłam dla niej śliczny bukiet, który miał być doręczony w Dniu mamy w godz 10-12. Wszystko to tylko było teorią. O godz 17 rozmawiałam z mamą i bukietu jeszcze nie było. Chciałam zainterweniować. Weszłam na stronę internetową, odnalazłam numer tel na infolinię, ale niestety wszystkie numery zajęte. Weszłam więc na live chat. Zaczęłam rozmowę z konsultantką, przedstawiłam jej swój problem i podałam numer zamówienia. Pani była tak opieszała, że zerwało nam połączenie ze względu na długi czas oczekiwania na odp jednej ze stron. Kiedy weszłam ponownie, byłam 8 osobą w kolejce do rozmowy. Zrezygnowana napisałam maila z reklamacją i prośbą o zwrot poniesionych kosztów. Okazało się, że kurier przyszedł dopiero ok godz 19. Do kwiatów dołączony był zły adres, dlatego kwiaty nie dotarły na czas. Ja podałam prawidłowy adres. Bukiet również inny niż zamawiałam. Wybrałam bukiet wielokwiatowy z gerberami i różami a mama dostała kilka czerwonych róż z przybraniem a jakby tego było mało w bukiecie były powbijane serduszka na piku z napisem "kiss me". Bukiet raczej na zaręczyny niż na dzień mamy. W odpowiedzi na mój mail Pani zarzuciła mi, że podałam zły adres. Napisałam reklamację po raz kolejny i czekam na rozwiązanie tej sytuacji. Już wiem, że nie skorzystam więcej z usług tej firmy i nikomu nie polecam.

zalogowany_użytkownik

28.05.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zmienialem nie tylko...
Zmienialem nie tylko date dostawy, ale rowniez miejsce i to doslownie na ostatni moment!!! bylem juz przeswiadczony o tym, ze mi sie nuie uda a mimo wszystko Pani na liveczacie pomogl;a mi blyskawicznie!!! jestem pelen podziwu i pozdrawiam mila Pania! :) mysle, ze taki standard obslugi rzadko zdarza sie w sklepach internetowych dlatego postanowilem sie tym podzielic.

AndyGarcia

19.10.2011

Placówka

Nie zgadzam się (2)
Dzisiaj zamówiłem kwiaty...
Dzisiaj zamówiłem kwiaty na urodziny dla mojej znajomej. Ze nie jest z mojej miejscowości, kupiłem je w Poznaniu poprzez strone www. Nie dostarczono tego, co zamawiałem. Przysłano całkiem inny produkt adresowany do innej osoby. Oczywiście pomyłki się zdarzają, ale dlaczego klient ma za nie płacić? Wystosowałem prośbę o zwrot kosztów i nagle kontakt mailowy się urwał. Brak jakiejkolwiek odpowiedzi na maile. Kontakt drogą telefoniczną graniczy z cudem, bowiem nikt nie odbiera telefonów. A wydawało się, że to solidna firma. Nie polecam.

zarejestrowany-uzytkownik

20.06.2010

Placówka

Poznań, Bystra 7

Nie zgadzam się (25)

EuroFlorist

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż EuroFlorist?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Profesjonalna obsługa, dostawa...
Profesjonalna obsługa, dostawa o czasie, dobra cena.