Jakość Obsługi

ORLEN

( 4.13 )

Polski koncern paliwowo-energetyczny, lider wśród przedsiębiorstw petrochemicznych w Europie środkowo-wschodniej. Klienci PKN ORLEN mogą korzystać z programów lojalnościowych takich jak karty paliwowe czy karty VITAY. Stacje ORLEN to nie tylko wysokiej jakości paliwo, ale również dobrze wyposażone sklepy, sieć kawiarni STOP CAFE, myjnie oraz usługa kurierska "Stacja z paczką".

Opinie (11894)

Bardzo dobra obsługa

Na placu podchodzi pracownik i oferuje pomoc w zatankowaniu, w środku bardzo miłe panie zawsze pomocne i uśmiechnięte.

Szybka wizyta

Często odwiedzam tę stację paliw, ponieważ mam ją najbliżej domu i w drodze do pracy lub na zakupy podjeżdżam tu zatankować. Stacja ma korzystne ceny paliw oraz myjnię, z której też czasem korzystam. Podczas ostatniej wizyty udało mi sie szybko zatankować, ponieważ nie było kolejki aut na podjeździe. Również do kasy nie czekali klienci. Obsługa była szybka i uprzejma, otrzymałam paragon i miło mnie pożegnano. Na stacji było czysto. Chętnie wrócę tu przy następnej potrzebie zatankowania.

Super

Miałem niewątpliwość tankowania paliwa na tej stacji. Miła, kompetentna obsługa. Czystość wzorcowa. Kawa wyśmienita. Polecam tą stację wszystkim zmotoryzowanym.

Bardzo sympatyczna obsługa

Jestem częstym klientem tej stacji benzynowej, ze względu na jej lokalizację. Śmiało można ocenić jakość obsługi naprawdę dobrze. Zawsze przyjemni i mili pracownicy, jeżeli potrzeba pomocy są gotowi jej udzielić.

Super obsługa

Pracownicy na medal. Pomogą w obsłudze i tankowaniu, zaproponują promocje. Mili i przyjaźni młodzi ludzie widać, że chętnie wykonują swoją pracę

Ulubiona stacja

Moja ulubiona stacja. Miła obsługa dystrybutorów jak i kasjerów. Bywam min. 1 w tygodniu na myjce i jestem bardzo zadowolony. Stacja duża, jest miejsce zaparkować jak i się ominąć. Nigdy nie ma problemów z przestojami.

Super jakość obslugi

Personel uprzejmy, szybka obsługa, duży asortyment.

Pracownicy zawsze uśmiechnięci

Na tej stacji zawsze jestem miło obsłużony. Można zjeść o każdej porze dobre posiłki, które pracownicy z radością podają i nigdy nie słyszę, że np. "Piec mam umyty" :) Polecam !

Standardowa obsługa

Obsługa poprawna, zgodna z wytycznymi firmy. Personel grzeczny i pomocny. Nic szczególnego nie zwróciło mojej uwagi

Super obsługa

W dniu 21. 07.2021 zatrzymałem się na Stacji Orlen w Tarnobrzegu na ul Kwiatkowskiego 1A w celu wypicia kawy pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) która mnie obsługiwała zaproponowała zestaw kibica który składał się dużej kawy dużego hot doga i dowolnego ciastka skorzystałem z tego i zapłaciłem za ten zestaw 14.90 polecam taki zestaw każdemu i tą Stację i miłą obsługę inne stacje mogą się uczyć takiego podejścia do klienta. Pozdrawiam

Od lat niezawodni

Od lat korzystam z oferty i usług tej stacji i oferty na niej. Obsługa, jakość bez zarzutu. Doradzą, pomogą

Bardzo dobra

Stacja która jest bardzo czysta i tania. Obsługa na stacji miła i kulturalna. Na podjazdach jest czysto. Personel proponuje dodatkowe produkty, jest uśmiechnięty podczas obsługi. Personel pyta o kartę lojalnościową.

Gorzej niż źle

Brak jakiegokolwiek zainteresowania klientem. Cena benzyny 95 chyba z księżyca. Nie polecam i sam będę omijał tę stację z daleka.

Szybka obsługa

Serdecznie polecam. Zostałam obsłużona sprawnie, bez zbędnego czekania. Pani kasjerka bardzo miła. Zarówno w toaletach jak i na stacji panował porządek.

Nowość, zapłata przy dystrybutorze

Od niedawna bardzo sympatyczny Pan proponuje płatność kartą bez wchodzenia na stację. Super pomysł, skraca czas oczekiwania , należałoby jedynie poprawić łączność internetową. Ale mimo wszystko uważam , że pomysł jest na 5+.

Blisko ideału

Miła i sprawna obsługa. Dobrze funkcjonująca stacja z bogatym asortymentem i parkingiem.

Obsługa klienta

W dni dzisiejszym podczas tankowania na tej stacji spotkaliśmy się z brakiem zupełnego profesjonalizmu jaki powinien posiadać pracownik w stosunku do klienta. Panie (dane osobowe pracowników usunięte przez administratora - RODO) nie potrafią wydać nawet faktury nie ma mowy o życzliwości uśmiechu czy miłym traktowaniu klienta. Proszę kierownictwo o wyciągnięcie jakichkolwiek wniosków i może wysłać Panie na szkolenie z obsługi klienta, od wielu lat jestem stała klientką Orlena i na żadnej stacji w całej Polsce nie spotkałam się z taką bezczelnością i brakiem szacunku do klienta. Komentarze o klientach również są nie na miejscu w trakcie ich obsługiwania, jeśli ktoś nie potrafi pracować z ludźmi powinien zmienić prace. Panie na zmianie tworzą bardzo negatywna ocenę dla firmy!

Orlen gwiazdą jakości obsługi.

To jestem zaskoczona. Na tle innych stacji paliw wypadają bardzo słabo.

Niestety obsługa slaba

tankując auto nie pamiętałem z którego dystrybutora zalewałam. przy kasie pani miała problem by zweryfikować twierdząc, ze powiniem wiedzieć gdzie tankuje, okej może i powinienem, ale sposób arogancki w jaki pani się odzywała był bardzo słaby.

Odwiedzałeś ostatnio ORLEN?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • myjnia
  • Kawiarnia
  • kawa na wynos
  • sklep
  • paliwa
  • stacja paliw

Podobne firmy w okolicy

Stacje paliw Auchan

(4.06 )

BLISKA

(3.93 )

BP

(4.03 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem