Campanile

( 3.83 )

Opinie (40)

Extra hotel w samym centrum!

Hotel bardzo czysty, bogate wnętrze ! Obsluga w recepcji bardzo pomocna, wszędzie blisko i jak na hotel w centrum to nie ma dużego hałasu, za co duży plus ;) korytarze przejrzyste ,okna czyste..:) zapach świeżości w pomieszczeniach. Barman w barze z dobrym doświadczeniem! Polecam z czystym sercem :)

Uprzejma obsługa wyszła ponad standardy

Lubie korzystać z tej sieci hoteli. Będą ostatnio gościem spotkałem się z ponadstandardowym traktowaniem. Gdy zszedłem do restauracji, okazało się, że jest zamknięta. Jednak pracownik recepcji okazał się bardzo uprzejmy i zapytał czego sobie życzę, wszedł za bar i spełnił moją prośbę sprzedając mi konkretny napój. Pracownik wykazał się zrozumieniem klienta, wyszedł poza swoje kompetencje i zadbał o dobre imię firmy, Szczerze polecam tę sieć hoteli.

Byłem gościem hotelu Campanile we Wrocławiu

Byłem gościem hotelu Campanile we Wrocławiu. Pokój dwuosobowy mały i ciasny nawet jak dla jednego gościa. Wnętrze rozplanowane mało ergonomicznie. Największe zastrzeżenia mam w stosunku do poziomu obsługi w restauracji. Śniadanie hotelowe (w cenie 36 pln) nie zawiera żadnych ciepłych dań! Nikt nie interesował się klientami, nie służył pomocą i radą. Recepcjonista był kompetemy, życzliwy i pomocny. Jego praca zasługuje na najlepszą ocenę.

Caly pobyt w hotelu Campanille przebiegł pomyślnie

Caly pobyt w hotelu Campanille przebiegł pomyślnie. Obsługa hotelowa wykazywała się wysoką kulturą osobistą, uprzejmością i była pomocna. Hotel był czysty, zadbany. Śniadania bardzo dobre, bogate w witaminy. Polecam każdemu, kto wybiera się na weekend do Wrocławia, ze względu na rewelacyjną obsługę, wysoki komfort pokoi i przestępną cenę.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Jeden z najlepszych hoteli w których nocowałem, pokój sterylnie czysty, pachnący, śniadanie smaczne, obsługa recepcji kompetentna i uczynna. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Obsługa bardzo miła i rzeczowa

Obsługa bardzo miła i rzeczowa. Rodzaj pokoi zarezerowowanych przez stronę internetową wzięty pod uwagę przy meldowaniu się w obiekcie. Pokoje mogłyby być troszkę większe. Okolica w której znajduje się hotel trochę zaniedbana. Wielkim plusem za to jest bliska odległość do rynku starego miasta

Hotel

Hotel, budynek, wyposażenie w normie, zgodnie z opisem.Recepcjoniści - Obsługa miła, nie widać zmęczenia czy niechęci z ich strony.Śniadanie - w czasie nawału klientów ok. 8.00 problemowe było oczekiwanie na kawę, szklanki, sałatki...czas oczekiwania wynosił do 5 minut. Obsługa zachowywała się prawidłowo, pracowała szybko, jednak wydaje się, że powinna być tam jeszcze jedna osoba.Problemem było uzyskanie faktury w żądanej formie, trwało to ponad 2 godziny i kilkukrotnie byłem odsyłany do pokoju.

Ostatni raz nocowałem w Hotelu Campanile w Warszawie ponad

Ostatni raz nocowałem w Hotelu Campanile w Warszawie ponad rok temu, w związku z czym pierwszym bardzo pozytywnym wrażeniem był nowy wystrój recepcji, zaaranżowane w stylu loftowo-hipsterskim. W kolejce do recepcji oczekiwała przede mną jedna osoba, której obsługa przebiegła sprawnie. Po ok. dwóch minutach zostałem poproszony przez pracownika recepcji. Pozytywne pierwsze wrażenie zostało nieco popsute przez tegoż pracownika, który mówił nieco niewyraźnie, w związku z czym musiałem niejeden raz prosić o powtórzenie tego, co powiedział. Dodatkowo, jego biegłość procesu meldowania przejawia się nieco nonszalanckim zachowaniem (np. gwałtowne wyrywanie z bloczku karty meldunkowej, niestaranne zaznaczanie na niej miejsc koniecznych do wypełnienia). Pobyt w hotelu przebiegł miło i przyjemnie, bez żadnych przykrych sytuacji (ale i bez efektów WOW).

Odwiedziłem hotel Campanile jako gość

Odwiedziłem hotel Campanile jako gość, przyjechałem dość późno bo ok. północy, nie było żadnych problemów z rezerwacją, ani z kolacją którą pozostawiono dla mnie. Pokój był bardzo czysty, zadbany, widać że panie sprzątające przykładają się do swojej pracy. Rano śniadanie w formie szwedzkiego stołu, budzenie zamówione na czas, miła kompetentna obsługa- bardzo polecam!

Hotel utrzymany wzorcowo

Hotel utrzymany wzorcowo, gustownie i nowocześnie urządzony. Położony w doskonałym miejscu (blisko centrum i stacji PKP), parking podziemny dla zmotoryzowanych. Obsługa na wysokim poziomie, miła i profesjonalna, wychodząca naprzeciw gościom. Pokoje przestronne i bardzo czyste, jeden minus- zbyt miękkie łóżko. Jedzenie smaczne- śniadania zróżnicowane. Atmosfera w hotelu zachęca do powrotu.

Fantastyczna obsługa

Fantastyczna obsługa. Warunki w pokojach komfortowe a posiłki bardzo smaczne.

W hotelu gościłam w dniach 24

W hotelu gościłam w dniach 24-26.05.br.Recepcjonista był bardzo pozytywnie nastawiony do mnie oraz moich znajomych, był życzliwy i służył pomocą. Po krótkiej rozmowie, wyszedł z inicjatywą i dał nam kieszonkowe mapy miasta i zaznaczył miejsca, które warto odwiedzić w weekend w Stolicy. Ponadto użyczył parasole. Bardzo miła obsługa!

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Odwiedzałeś ostatnio Campanile?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Hotel SENATOR

(4.50 )

Pałac Wolsztyn

(4.50 )

Perła Karkonoszy Spa

(4.00 )

Poradnik jakości obsługi

Najlepiej oceniane platformy zakupowe i ogłoszeniowe! Sprawdź nasz nowy RANKING!

Wielu z nas korzysta z portali internetowych, aby m.in. zakupić jakiś produkt, sprzedać niepotrzebną rzecz, czy sprawdzić najlepszą cenę danej usługi. Portali, serwisów i stron internetowych jest cała masa, a my wybieramy te, które są łatwe w użytkowaniu, bezpieczne i dopasowane do naszych upodobań. Zobaczcie sami, jakie strony są najchętniej odwiedzane przez polskich konsumentów. Dlaczego właśnie te portale są najpopularniejsze i wybrane mianem najlepiej ocenianych wśród użytkowników portalu? Przekonajcie się już teraz! Użytkownicy portalu często zwracali uwagę na wygodę (łatwość rejestracji i logowania, szeroki asortyment, bezproblemowa płatność) podczas zakupów, ale również darmową wysyłkę czy wydłużony czas na zwrot, który stał się kluczowym wyznacznikiem udanych zakupów w trakcie niepewnej sytuacji epidemiologicznej.„Na Zalando każdy klient może czuć się pewnie. Dlaczego? W dzisiejszych pandemicznych czasach, gdy prawie wszystko było zamknięte był to idealny sklep do zakupów online, ponieważ Zalando wyszło naprzeciw wszystkim oczekiwań klientów! Znajdziemy tam wszystko czego tylko potrzebujemy, strona jest przejrzysta - jasna i zrozumiała dla każdego. Dodatkowo Zalando oferuje darmowy i wydłużony czas na zwrot, jeśli którykolwiek z produktów nam nie odpowiada.” ~ Klient_j7rP Użytkownicy strony empik.com zwracają uwagę również na szybkość pomocy w razie występowania jakichkolwiek problemów podczas transakcji.„Rewelacja! W razie problemów szybki kontakt z obsługą i sprawna pomoc.” ~ Klient_QnI4 Dodatkowo, użytkownicy w swoich opiniach poruszają kwestię bezpieczeństwa - jest dla nich szczególnie ważne, aby transakcja przebiegła bezpiecznie, a strona była wiarygodna – zwróciła na to uwagę klientka allegro.pl:„Bardzo dobrze zorganizowany portal kupna i sprzedaży. Pełne bezpieczeństwo transakcji zapewnione przez serwis dla kupującego i sprzedającego.” ~ Klient_arp9 Tak prezentuje się Top10 najlepiej ocenianych platform zakupowych i ogłoszeniowych!Zgadzasz się z tym rankingiem? A może masz inne zdanie na temat wymienionych portali i stron internetowych? Koniecznie podziel się z nami swoją opinią!

Pracujemy nad letnią sylwetką! Sprawdź ranking TOP 5 siłowni

Wiosna zbliża się wielkimi krokami, a to oznacza, że wielu z nas rozpoczyna aktywne plany treningowe w walce o wymarzoną sylwetkę na lato! Odwiedzamy kluby fitness, baseny, dietetyków lub samodzielnie staramy się zadbać o zdrowy wygląd, m.in. wykonując ćwiczenia w domu lub biegając.  Siłownie mogą nam skutecznie pomóc, ponieważ dostarczają kompleksowych usług. Pracownicy nie tylko doradzą, jak stworzyć skuteczny plan treningowy, ale również dobiorą dla nas odpowiednie ćwiczenia, biorąc pod uwagę stosowane diety, tryb życia, czy nasze możliwości. Z opinii klientów, jakie otrzymujemy na portalu jakoscobslugi.pl wynika, że niestety nie w każdym klubie fitness spotykamy kompetentną obsługę. Niejednokrotnie pracownicy nie chcą poświęcić odpowiedniej ilości czasu na stworzenie właściwego planu treningowego i nie potrafią dobrać odpowiednich ćwiczeń, traktując klientów ogólnikowo, według jednego, przyjętego schematu.  Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie komu zaufać?Sprawdźcie ranking TOP 5 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

RANKING! Sprawdź TOP10 drogerii i perfumerii

Za nami Walentynki, przed nami Dzień Kobiet. Dwa święta, przed którymi drogerie i perfumerie przechodzą wyjątkowe oblężenie. Aby podpowiedzieć Wam, gdzie najlepiej się udać, na podstawie opinii konsumentów stworzyliśmy listę najlepszych drogerii i perfumerii. W naszym rankingu znalazło się 10 firm z branży. Sprawdźmy, co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwracają uwagę podczas obsługi. Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków. Wśród zadowolonych klientów Rossmanna, znajdziemy klienta z Lubonia, który napisał kilka miłych słów na temat obsługi:"W drogerii Rossmann obsługa jest zawsze na wysokim poziomie, personel pyta o aplikację oraz poleca produkty z uśmiechem na twarzy. Promocję są zawsze godne uwagi, a sklep jest czysty co ma duży wpływ na mój wybór odpowiedniej drogerii." Klientka z Suwałk, również doceniła personel. W opinii na temat firmy Douglas wspomina cierpliwość i uśmiech pracownic." Przesympatyczna i pomocna obsługa. Panie potrafią doradzić i zachęcić. Są cierpliwe, a przy tym uśmiechnięte. Profesjonalne doradztwo to ich wyróżnik. Polecam!" Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi, czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultantki. Wśród zgłoszonych opinii znalazły się również negatywne komentarze dotyczące zamówień internetowych. Zamówienia wielokrotnie nie docierają na czas, są niekompletne lub pomylone:„Podkład przyszedł otwarty (nieoryginalnie zapakowany). Widać, że już był używany przez inną klientkę. Przypuszczam, że otrzymałam tester, albo coś w tym stylu. Patrząc po opiniach problem jest nagminny.” ~ Klient_ieqF„Moje zamówienie zostało anulowane w całości bez konsultacji ze mną, ponieważ brakowało w magazynie "jednego lub więcej produktów". Nigdy się z czymś takim nie spotkałam…” ~ Klient_9G0z  Zgadzasz się z tym rankingiem? A może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinię i oceń drogerie, w których robisz zakupy!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem