Alpinus

( 5.00 )

Opinie (19)

Nie wiem

Nie wiem, czy istnieje coś takiego jak obsługa w sklepie Alpinus w Wola Parku. Panie, które owszem przebywały tam fizycznie, zupełnie nie były zainteresowane moją obecnością. Mimo, że byłam zainteresowana przymierzeniem butów i kurtki, brak zainteresowania ze strony pań (rozmawiających i śmiejących się ze sobą) nie zachęcił mnie do pozostania tam ani chwili dłużej.

Wczoraj wybrałem się do Alpinusa celem zakupu butów

Wczoraj wybrałem się do Alpinusa celem zakupu butów. W sklepie pustki, dwie panie z obsługi chichotały przy kasie zupełnie niezainteresowane klientem. W zasadzie nie wiem czy zajęte sobą zauważyły nawet że wszedłem. Mierzyłem ok 5-10minut buty w pobliżu kasy, oglądałem kurtki i nikt nawet nie zapytał czy czegoś konkretnego szukam. Zero zainteresowania. Wyszedłem zdegustowany i lekko zszokowany. Sma sklep wygląda dobrze, spory wybór kurtek, butów i niezłe ceny.

Bardzo miłe zaskoczenie

Bardzo miłe zaskoczenie - młoda, uśmiechnięta, uprzejma i bardzo pomocna obsługa. Korzystne promocje, o których poinformowano mnie przy wejściu wraz ze słowem "dzień dobry". Rozmieszczenie towaru przejrzyste i uporządkowane. Ja zrobiłem tam udane zakupy, polecam.

Weszłam do sklepu aby obejrzeć spodnie narciarskie

Weszłam do sklepu aby obejrzeć spodnie narciarskie. Myślałam że przed sezonem może się uda kupić taniej spodnie,ale widzę że ceny są wysokie,żeby kupić dobre spodnie trzeba dać kolo 300 zł. Pan z obsługi zaoferował swoją pomoc,ale ja podziękowałam i wyszłam ze sklepu. Ogólnie na sklepie było czysto i schludnie. Towar ładnie ułożony,do obsługi również nie mam zastrzeżeń.

Sklep prowadzi sprzedaż kilku marek po za Alpinusem

Sklep prowadzi sprzedaż kilku marek po za Alpinusem widziałem logo Campus. Sklep bardzo przestronny posiadający dużą gamę produktów. Od dłuższego czasu szukam fajnego plecak, który posiadałby stabilne usztywnienie na plecach. W czasie wizyty były dostępne takie plecaki bardzo stylowe, lecz ceny nie były aż tak atrakcyjne coby zachęciły mnie do zakupu. Obsługa był widoczna, kontrolowała i spoglądała na klientów będących w sklepie, ubrana była czysto i schludnie.

Po wejściu do sklepu zostałam przywitana mile słowami

Po wejściu do sklepu zostałam przywitana mile słowami "dzień dobry" .Następnie udałam się do działu z artykułami do impregnacji butów.Ekspedientka poproszona o pomoc natychmiast pozostawiając wszelkie inne zajęcia podeszła i zaproponowała mi odpowiedni produkt. W sklepie asortyment był bardzo ładnie eksponowany i harmonijnie ze soba współgrał,dlatego niemiałam żadnych problemów z odnalezieniem interesujących mnie produktów.Obsługa przy kasie również była profesjonalna i uprzejma.Pani ekspedientka pożegnała się i zaprosiła na ponowne zakupy.

Dobry sklep turystyczny

Dobry sklep turystyczny, miła obsługa, niezły wybór. Potrzebowałam kurtkę całoroczną i spodnie do trekingu. Udałam się do Alpina na mały rekonesans. Mniej więcej wiedziałam już co chcę i jakiej marki, została tylko kwestia przymierzenia i utwierdzenia się w wyborze. Niestety kurtki, której chciałam nie mieli, był tylko model męski. Przymierzyłam kurtki o innych parametrach. W sklepie nie było ruchu. Ekspedientka chętnie służyła pomocą, doradzała i proponowała różne modele. Jednak nie była to obsługa zbyt nachalna, jak mi się coś nie podobało od razu odkładała bez słowa. Przyszedł czas na spodnie. Tutaj był model przeze mnie uprzednio wybrany. Pani bardzo trafnie dobrała rozmiar. Cena była atrakcyjna, dlatego od razu kupiłam. Dodatkowo dostałam 10zł rabatu.

sklep z odzieżą turystyczną

sklep z odzieżą turystyczną. Klient czasem potrzebuje pomocy jednak tam nie ma kto pomóc, sprzedawcy po pierwsze są mało zainteresowani klientami. po drugie posiadają niewielką wiedzę na temat odzieży która aktualnie "wisi" w ich sklepie. Poza tym jest dość brudno i przymierzanie czegokolwiek nie należy do przyjemności.

mężczyzna z włosami związanymi w gumkę nie posiadał

mężczyzna z włosami związanymi w gumkę nie posiadał identyfikatora, nie mniej jednak świetnie dobrał dla mnie plecak ze stelażem, mierząc moje wymiary i dobierając taką pojemność plecaka by nie pozostawał on w większości pusty oraz wygodnie się nosił, zaproponował kilka modeli - także innych producentów, zróżnicowane oczywiście były one ceną i kolorem, świetna obsługa i bardzo szybkie zauważenie klienta oraz nacisk na jego potrzeby powodują, iż na 100 % wrócę zrobić w tym sklepie kolejne zakupy

niestety kobieta obsługująca nie posiadała identyfikatora

niestety kobieta obsługująca nie posiadała identyfikatora, 20 min kręciłem się po sklepie sam zapoznając się z asortymentem, dopiero na moje wyraźne zapytanie padały bardzo zdawkowe odpowiedzi, zrezygnowałem z zakupu plecaka ze stelażem z powodu braku kompetencji obsługującej

Szukając dobrego sprzętu sportowego udałem się na zakupy do

Szukając dobrego sprzętu sportowego udałem się na zakupy do sklepu Alpinusa w Krakowie. Byłem tam bardzo mile i fachowo obsłużony przez pracownika, który pomógł mi dobrać odpowiedni ekwipunek na górskie wycieczki. Sam sklep był bardzo dobrze zaopatrzony i miał duży wachlarz oferowanych towarów.

Pytałem się o ciepły polar na jesienną porę

Pytałem się o ciepły polar na jesienną porę, którego będę mógł również używać do biegania. Sprzedawca polecił mi niedrogi, bo o taki pytałem, polar. Powiedział mi bardzo wiele na temat tego polaru jak i kilku innych, które wpadły mi w oko. Nie naciskał, nie próbował sprzedać na siłę, dał mi swobodę, a gdy pytałem odpowiadał bardzo interesująco. Pomieszczenie było czyste, rzeczy ładnie poukładane.

Odwiedzałeś ostatnio Alpinus?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

DECATHLON

(4.20 )

GO Sport

(3.49 )

INTERSPORT

(4.03 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem