Manhattan

(4.75)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 3)

Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Rafał_981

16.01.2015

Placówka

Leszno, Al. Jana Pawła II 16

Nie zgadzam się (0)
W godzinach przedpołudniowych...
W godzinach przedpołudniowych wybrałam się do CH MANHATTAN w celu dokonania zakupu wiosennej kurtki. Całe centrum składa się z parteru oraz pietra ze spora ilością sklepów z odzieżą, obuwiem, dodatkami. Odwiedziłam kilka sklepów, jednak na dłużej moją uwagę przyciągnęła marka JS Millenium Basic. Po pierwsze dość spory wybór towarów dla osób w różnym wieku, zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Po drugie bardzo miła obsługa. Sprzedawczynie nie narzucają się z pomocą, a gdy trzeba to faktycznie potrafią doradzić. Nie ma też tutaj czegoś takiego jak wciskanie danej rzeczy klientowi prawie że na siłę. Sprzedawczynie same radzą pochodzić także po innych sklepach. W ostateczności i tak klient wraca do nich. Przynajmniej ja tak zrobiłam wczoraj. Oprócz naprawdę miłej obsługi w sklepie widać tez dbałość o klienta- jest kilka przymierzalni, przed każdą klient może poczekać na siedząco- są specjalne mniejsze kanapy. Cały sklep wygląda na zadbany, czysty. Ceny może nie są niskie, jednak myślę, że czasami warto dołożyć kilkadziesiąt złotych a w zamian zostać fachowo obsłużonym i wyjść z całkiem dobrym towarem w rękach. Uważam, że ten sklep jest godny polecenia.

Ilona_110

21.03.2010

Placówka

Leszno, Al. Jana Pawła II 16

Nie zgadzam się (28)

Manhattan

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Manhattan?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.