Bierhalle

(3.84)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (49 z 72)

Wszystko na dość...
Wszystko na dość niskim poziomie - obsługa przypadkowa i niekwalifikowana, czystość szwankuje, atmosfera niezbyt przyjemna, za to ceny dość wysokie.

Izabela_952

28.02.2019

Ostatnio postanowiłam skorzystać...
Ostatnio postanowiłam skorzystać z oferty lunchowej poplarnej sieci restauracji "Bierhalle". Do skorzystania z oferty przekonała mnie wielkość porcji w zamian za stosunkowo dobrą cenę. Lunch w Bierhalle charakteryzuje się tym, że klient za około 20 zł wybiera dowolną ilość jedzenia z dostępnego przygotowanego bufetu szwedzkiego. Wybór był bardzo duży - za wspomniane 20 zł można zjeść zupę (ja wybrałam zalewajkę), danie główne (wybrałam tartę ze szpinakiem) oraz deser (wybrałam racuchy z twarogiem). Jestem bardzo zadowolona z racuchów, natomiast pozostałe jedzenie było nieco niedoprawione i "trawiaste". Minusem jest także to, że jedzenie przechowywane jest w ogrzewanych pucharach, a wiec ma temperaturę nieco niższą niż podawane bezpośrednio po ugotowaniu i siłą rzeczy - stoi tam przez kilka godzin. Pozatym, efektem ogrzewanych "pucharów" jest także to, że w całym lokalu unosi się zapach ulatnianego gazu. Plusem jest przemiła obsługa, która od razu wyjaśniła mi jak korzystać z menu lunchowego.

Samanta_9

12.10.2016

Warszawa, Klimczaka 1

Jestem bardzo zadowolona...
Jestem bardzo zadowolona z wizyty w restauracji Bierhalle Katowice.Przy wejściu zostałam powitana uśmiechem oraz zwrotem grzecznościowym przez barmana. Następnie powitała nas kelnerka, poprosiła o wybranie stolika, podała karty, opowiedziała o dostępnych piwach i ich smakach.Czas oczekiwania na zamówione napoje to około 5-6 minut, na danie główne zdecydowaliśmy się na golonkę (czas oczekiwania ok. 40 minut).Przed daniem głównym podano nam tzw. czekadełko, czyli chleb ze smalcem i ogórki kiszone.Restauracja ma swój klimat, na środku znajduje się warzelnia, piwo jest ich produkcji. Golonka była wyśmienita, podana na drewnianej desce z kapustą i ogórkami kiszonymi. Porcja była na tyle duża, że dwie osoby nie dały rady zjeść. W czasie posiłku kelnerka przyszła sprawdzić, czy z zamówieniem jest wszystko w porządku.Restauracje opuściliśmy bardzo zadowoleni.

zalogowany_użytkownik

11.02.2016

Odwiedziłem Bierhalle w...
Odwiedziłem Bierhalle w sobotę w godzinach szczytu. Obsługa była bardzo "zabiegana". Siedziałem przy barze, barman był ciągle zajęty, gdy udało mi sie zagadnąć i zamówić piwo dostałem małe zamiast dużego. Problem bardzo szybko został jednak naprawiony, pomyłka mogła być spowodowana na prawdę dużym tłokiem. Samo piwo oczywiście bardzo dobre, jak i przekąska do niego. Wystrój lokalu bardzo fajny, nie widziałem jak jest na górze, lecz dół bardzo fajnie rozwiązany.

Piotr_2374

03.11.2015

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

W Bierhalle miałem...
W Bierhalle miałem przyjemność zjeść kolację. Po wejściu do lokalu niezwłocznie zostałem zauważony przez kelnerkę, która zaoferowała mi dwa stoliki do wyboru, dzięki czemu mogłem usiąść w komfortowym dla siebie miejscu (nie było ono narzucone). Po zajęciu miejsca zostałem zapytany, czy przed złożeniem zamówienia chciałbym zamówić coś do picia. Przystałem na tę propozycję. Kelnerka szczegółowo wyjaśniła mi różnice pomiędzy poszczególnymi typami piwa, dzięki czemu wybrałem naprawdę smaczny gatunek. Po złożeniu zamówienia na danie główne zostałem poinformowany o czasie oczekiwania na realizację zamówienia. Czas podany przez kelnerkę został dotrzymany. Do zamówienia dostałem zimne frytki, które natychmiast zostały wymienione. Na koniec pobytu w lokalu zaproponowano mi zakup ważonego przez Bierhalle piwa na wynos. Jedyny minus pobytu w lokalu to brak mydła w męskiej toalecie.

01.11.2015

Warszawa, Marszałkowska 55/73

W ostatni weekend...
W ostatni weekend miałam okazję odwiedzić wraz z moimi przyjaciółmi niedawno otwartą restaurację Bierhalle. Przy wejściu powitała nas kelnerka ubrana w czerwoną sukienkę i białą koszulę, pytając o liczbę osób, aby przydzielić nam odpowiedni stolik. Następnie podała nam karty z menu. Niestety ceny w restauracji są dosyć wysokie, ale z pomocą kelnerki Patrycji udało nam się wybrać promocyjny i bardzo korzystny cenowo zestaw składający się z 2 kawałków kurczaka, frytek i 1 litra wybranego przez siebie piwa za jedyne 16,99 zł! Jest to promocja obowiązująca do końca października z okazji Oktoberfestu. Po około 15 minutach dostaliśmy swoje zamówienie i najedliśmy się do syta. Jedzenie było bardzo dobre. Wystrój restauracji też jest dosyć oryginalny, ponieważ w jednym miejscu na podłodze jest szyba, przez którą widać wielkie beczki, w których zapewne warzy się piwo.

agent007

29.09.2015

Lublin, Narutowicza 9

Bardzo miła i...
Bardzo miła i dobra obsługa, zawsze informują za ile podadzą dania i jest to zgodne z prawdą. Potrawy są bardzo smaczne podobnie jak i serwowane piwa.

Piotr_2154

19.04.2014

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Po wejściu do...
Po wejściu do Restauracji zostałam przywitana przez jedną z kelnerek, która wskazała, jaki stolik mogę wybrać. W sumie z obsługi dostępne były 2 Panie na sali oraz jeden Barman. Jedna z kelnerek po chwili do mnie podeszła, przywitała z uśmiechem i podała kartę menu. Zaproponowała od razu coś do picia. Całość obsługi tej Pani przebiegła bardzo sprawnie i szybko, na realizację zamówienia czekałam około 12 minut, jedzenie było smaczne i estetycznie podane, a kelnerka przez cały czas troszczyła się, aby mi niczego nie zabrakło. Kiedy widziała, że kończy mi się napój, proponowała nowy. Płatność także przebiegła bezproblemowo. Zostałam pożegnana i zaproszona do ponownego odwiedzenia Restauracji. Obsługa w Restauracji wywarła na mnie wrażenie bardzo profesjonalnej i zaangażowanej.

02.08.2013

Co prawda przyszliśmy...
Co prawda przyszliśmy tylko na piwo - ale mimo wszystko każdy klient powinien być traktowany tak samo dobrze. Siedzieliśmy w ogródki. Kelner długo do nas nie podchodził. Jak już podszedł i przyjął zamówienie poprosiliśmy o popielniczkę ( podczas romowy paliłam papierosa). Na popielniczkę czekałam przez kolejne dwa papierosy. Dodam że ruch był bardzo mały - w ogródku zajęte były 3 stoliki. Poprosiliśmy o paragon - po raz kolejny czas oczekiwania był bardzo długi. Na resztę również czekaliśmy - na napiwek nie zasłużył.

Karolina_1769

03.07.2013

Ilekroć odwiedzam Bierhalle,...
Ilekroć odwiedzam Bierhalle, spotykam się z wzorową obsługą. Zespół kelnerów jest zawsze obecny na terenie restauracji. Klient zostaje powitany przy wejściu oraz sprawnie i szybko zostaje zaproponowany mu stolik oraz menu. Czas oczekiwania na zamówienie jest zawsze zgodny z informacją podaną przez kelnerkę, która regularnie podchodzi z wizytą kontrolną, pytając o jakość produktów. Dostępny jest cały asortyment z oferty przedstawionej w menu. Zdarzyło się, że część mojego dania była zimna- obsługująca mnie kelnerka natychmiast zareagowała i rozwiązała zaistniały problem. Pracownicy Bierhalle są świetnie przygotowani w zakresie znajomości składników i procedur przygotowania dań, z uprzejmością udzielają informacji oraz proponują konkretne produkty i przedstawiają promocje. Również bar, wnętrze restauracji i toalety są czyste, zadbane, o zapraszającej atmosferze. Z moich obserwacji wynika, sanitariaty czyszczone są regularnie. Jestem w pełni zadowolona, korzystając z oferty tej sieci restauracji.

01.06.2013

Dobrze.

17.05.2013

Co przychodzi mi...
Co przychodzi mi na myśl opisując ten lokal? Rozczarowanie. Ceny chyba nastawione na gości zza zachodniej granicy. Fakt, nie są bardzo wysokie, ale za te pieniądze można zjeść dużo smaczniejszy posiłek u konkurencji. W przypadku droższych dań ceny zdecydowanie przesadzone jak na taką kuchnię. Głównie piwiarnia, a wybór piwa żaden. Dopiero przy trzecim podejściu udaje się zamówić, jednak już tylko dlatego, że wybrane zostało danie. W przypadku chęci napicia się piwa bez możliwości napicia się ulubionego piwa raczej skończyłoby się szukaniem innego lokalu. Obsługa uprzejma, pomocna. Ale jednak to za mało jak na lokal, w którym dania obiadowe (mało smaczne, tłuste) zaczynają się od 25 zł.

Em.

21.02.2013

Tego dnia ze...
Tego dnia ze swoją dziewczyną i kolegami z Lublina wybrałem się na piwo do Bierhalle ponieważ bywałem tam wielokrotnie i chciałem by zasmakowali ich piw. Gdy tylko pojawiliśmy się w drzwiach od razu podeszła do nas kelnerka i zaproponowała nam stolik. Gdy usiedliśmy podano nam menu, kazdy wybrał coś dla siebie, kolega podczas zamówienia pytał kelnerki co proponuje i dostaliśmy wyjątkowo miły wykład na temat piw znajdujących się w karcie. Po złożenia zamówienia okazało się że mojej dziewczynie przyniesiono Piwo Marcowe, a zamawiała Weizena. Kelnerka bardzo przepraszała za pomyłkę i przyniosła kufel weizena za darmo a za marcowe zaproponowała zwrot pieniędzy. Postanowiłem zostawić je dla siebie bo moje wcześniejsze już się kończyło :) Byliśmy miło zaskoczeni taką obsługą i propozycją.

19.10.2012

Warszawa, nowy świat 64

Kolejny raz zaszliśmy...
Kolejny raz zaszliśmy ze znajomymi na piwo i kolejny raz się „przejechałem”. Zamówiliśmy piwo w beczce i jak się okazało, było niedostępne. Dobra, więc zamówiliśmy piwo w kuflach na które musieliśmy troszkę dłużej poczekać. Oprócz tego złożyliśmy zamówienia na różne dania. Także w tym przypadku czekanie nam się dłużyło. Niestety, ale nie było doprawione. Wiadomo, że każdy ma inne podniebienie, ale może można by użyć troszkę pieprzu aby cokolwiek doprawić.

12.07.2012

Białystok, Rynek Kościuszki 11

Dość ładna i...
Dość ładna i pozytywnie prezentująca się strona pewnej restauracji. Tło strony jest w odcieniu żółto-pomarańczowym, przez co wydaje się takie słoneczne i wakacyjne. Wszystkie produkty ujęte są w przejrzystym menu. Menu jest dość obszerne, można tam znaleźć wiele smacznych rzeczy. Jednak moim zdaniem ceny tam obowiązujące są trochę za wysokie.

Poziomka

25.06.2012

Do wejścia do...
Do wejścia do sklepu zachęca ładny wyrój restauracji.Jest to dobre miejsce na spotkać ze znajomymi by wypić trochę piwa w gwarnym miejscu,szkoda, że nie zawsze mają ciemne piwo... Ubiór jak i nastrój kelnerek również dopasowany: noszą fajne stroje i i dopisuje im dobry humor.Ogólnie bardzo pozytywne miejsce z klimatem, jakiego może pozazdrościć niejeden lokal.

22.06.2012

Zawsze jak jestem...
Zawsze jak jestem w katowickiej Silesii to na koniec wstępuje do bierhali na smaczne golonko z kapustą. Tak było i tym razem. Miejsce jest duże i przestronne, a stoły bardzo wygodne. Obsługa od razu podchodzi do klienta. Kelnertka ładnie ubrana, grzeczna i uprzejma. Zamówienie zostało szybko zrealizowane. Potrawa dobra. Jest tu jednak stosunkowo drogo, więc tylko można tu wpaść raz na jakiś czas.

17.06.2012

Na obiad postanowiliśmy...
Na obiad postanowiliśmy z żoną wejść do dość dobrze znanej nam restauracji Bierhalle.Już przy wejściu miła obsługa, kobieta ubrana w regionalny strój Bawarski zaprowadziła do stolika wręczając kartę dań. Wszystko przebiegło super. Miła i szybka obsługa, dobry klimat no i jedzonko wyśmienite. Cenowo, no wiadomo mogłoby być taniej ale jak za takie pyszności to warto trochę zapłacić, ale jesz w miłej atmosferze i smaczne jedzenie.

Sebastian_380

17.06.2012

Lokal jak każdy...
Lokal jak każdy tej sieci, na lunch w centrum handlowym ok. Jedzenie dobre, piwo bardzo dobre, obsługa miła, stara się oferować "coś" z własnej inicjatywy. Ceny przystępne. Polecam golonkę przyrządzoną po bawarsku i kotleta schabowego, który ma coś więcej w sobie niż tylko zwykły kotlet. Czystość na poziomie.

16.06.2012

Duży lokal z...
Duży lokal z własnym minibrowarem, do którego czasami zabieram gości z zagranicy, zwiedzajacych Warszawę. Mozna tu dostać naprawdę niezłe piwo, choć ceny są trochę przesadzone - zapewne z uwagi na lokalizację. Co do jedzenia - nie jest bardzo złe, ale jednak zostałabym przy piwie i przekąskach, na dobrą kolację lepiej pójsć gdzieś indziej. Dość przyjemny wystrój wnętrza, zadaszony ogródek, obsługa w strojach bawarskich, uprzejma i sprawna.

06.06.2012

Warszawa, nowy świat 64

Bierhalle

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Bierhalle?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?