Atlas Arena Łódź

( 4.00 )

Opinie (7)

Halę widowiskowo sportową Atlas Arena w Łodzi

Halę widowiskowo sportową Atlas Arena w Łodzi, dotąd znałam jedynie z telewizji, oglądając transmisje, odbywających się tam imprez sportowych (siatkówka, koszykówka czy sporty walki. W dniu 15 października wybraliśmy się turystycznie do Łodzi i, choć plany były inne, Atlas Arena zdominowała nasz pobyt, kosztem innych planów/atrakcji. A wszystko przypadkiem, za sprawą, odbywającego się treningu, przed zawodami Supercross - ”King of Poland”, który miał się odbyć tego dnia, późnym popołudniem. Przybyliśmy zobaczyć ten obiekt w naturze, zabawiliśmy na dłużej, w dodatku – bez ponoszenia jakiejkolwiek opłaty. Na specjalnie przygotowanym torze, młodzi krosowcy wyczyniali cuda, nie sposób było zobaczyć tylko halę i sobie pójść, zwłaszcza, jeśli kogoś pasjonuje ten sport. Byłam też, pod wrażeniem przygotowanego toru, górek i pagórków, umieszczonych w zadaszonej hali. Utwardzonych tak, że siła kół i moc, z jaką poruszali się trenujący, nie deformowała sztucznie utworzonej nawierzchni, było prawie tak, jak na wolnym powietrzu, w terenie (nie raz byłam na takich imprezach). Hala, którą znałam m.in. z transmisji piłki ręcznej, zmieniła się w tor crossowy. Kształt hali jest stworzony na bazie koła osłoniętego kopulastym dachem – zewnętrznie jest to bardzo okazały obiekt i nie mniej, wygląda wewnątrz. Bardzo pomysłowe jest rozwiązanie drewnianych, składanych krzesełek – siedzisko i oparcie są tapicerowane niebieską tkaniną z warstwą gąbki, co daje duży komfort, izolujący chłód. W przerwach, między biegami obejrzałam sobie konstrukcję wewnętrzną, ekrany multimedialne, rozwiązania oświetleniowe i inne cechy. Na uznanie zasługuje rozwiązanie wentylacyjne – byliśmy w hali ponad 3 godziny, przejazdy krosowe generują duże zapylenie, czego nie było czuć. Bywałam na zawodach motorowych w terenie i tam zapylenie jest zewsząd. Są tutaj loże VIP-owskie, zapewnione zaplecze sanitarne – w pełni funkcjonalne, a na tarasie za trybunami – stoiska handlowe. Wejścia do hali są oznaczone numerami, oznaczenia mają również sektory, rzędy i krzesełka na trybunach. Tego typu obiekty, zawsze robią na mnie wrażenie, swoją okazałością, funkcjonalnością i ofertami, z których nierzadko korzystam. Tu w Atlas Arenie, jeszcze nie byłam na żadnym meczu, ale wszystko przede mną, a przypadkowy ”odbiór’ treningu do Supercross-u, traktuję, jako wstęp zrządzony losem, aby może w przyszłości wybrać się i tutaj, na jakieś rozgrywki.

Nagłośnienie

Będąc na koncercie "muzyki ciężkiej" trzeba się liczyć z słabą jakością dźwięku. Poza tym organizacja wydarzenia bardzo sprawna. Wejście przez bramki, skorzystanie z szatni i zamknięcie imprezy odbywa się szybko, bez widocznych komplikacji.

Panowie zajmujący sie ochroną obiektu byli opryskliwi i

Panowie zajmujący sie ochroną obiektu byli opryskliwi i burkliwi. Na pytanie, dlaczego nie mogę iść do wyznaczonego wejscia odpowiedzieli sarkastycznie, że mogę se iść jak chcę, ale i tak nie wejdę. Nie chcieli udzielić informacji, gdzie w takim wypadku powinnam się udać. Za to obsługa przy wejściu na obiekt rzeczowa i miła. Sprawnie przeprowadziła kontrolę osobistą nie tworząc niepotrzebnych kolejek.

Minimum raz w roku jestem w ATLAS ARENIE i stwierdzam

Minimum raz w roku jestem w ATLAS ARENIE i stwierdzam, że z roku na rok coraz lepiej. Personel, oferta, organizacja oraz wygląd, oceniam to wszystko na BARDZO DOBRZE. Zawsze jest schludnie, TOI-TOI-e są podstawione i wyposażone w wodę, mydło i ręczniki papierowe. Duży parking. Dla mnie super! Polecam

Atlas Arena to obiekt

Atlas Arena to obiekt, na który skarżą się chyba wszyscy. Zespoły, które kiedyś tam grały zamieniły halę na inną. Układ krzesełek jest kompletnie nieprzemyślany, ogranicza widok i po pewnym czasie staje się to dla nas męczące. W środku znaleźć możemy różne punkty usługowe, oferujące szybką żywność. Ceny są umiarkowane i adekwatne do organizowanych występów. W hali na początku pionował porządek, ale wystarczyło 20 minut i dzięki naszym wspaniałej widowni, zrobił się syf. Personel moim zdaniem niemiły i za bardzo podejrzliwy.

Od dawna marzyłam o zobaczeniu Depeche Mode na żywo

Od dawna marzyłam o zobaczeniu Depeche Mode na żywo, więc gdy tylko dowiedziałam się, że przyjeżdżają do Polski od razu kupiłam bilety. Atlas Arena to bardzo duża, nowoczesna hala, świetnie przystosowana do organizowania imprez masowych. Był spory tłum ludzi, wszystkie miejsca siedzące zajęte, na płycie stałe mnóstwo ludzi, jestem pewna, że sprzedali wszystkie bilety. Mimo pełnego obłożenia wszystko odbywało się sprawnie. Przed wejściem były kolejki, ale posuwały się szybko. Podobnie do szatni - odbiór i wydawanie kurtek było sprawnie zorganizowane. Zatrudniono sporo ochrony, więc można było czuć się bezpiecznie. Ochroniarze nawet dość kulturalni. Świetne nagłośnienie i widoczność, to naprawdę doskonałe miejsce na koncerty.

Wybrałam się na koncert Depeche Mode do Atlas Areny w

Wybrałam się na koncert "Depeche Mode" do Atlas Areny w Łodzi. Przyszłam półtorej godziny po otwarciu bram, by uniknąć tłumów. Na bilecie miałam wskazane, że powinnam przejść przez bramę numer 1. Podchodząc do niej i stojąc chwilę powiadomiono nas krzykiem, że to przejście dla VIPów. Nikt nie pokierował, gdzie i którędy mają wejść "zwykli" fani. W końcu przeszłam przez podwójną kontrolę: pierwszą - biletu i drugą - torby. Dosyć dokładnie mnie przeszukano. Kazano też otworzyć torbę. Ta obsługa była miła i sympatyczna. Witała się i życzyła miłych wrażeń. W środku na korytarzu był taki tłum, że nie można było się ruszyć. Nie można się też było zatrzymać przy stoiskach i coś kupić, bo tłum od razu cię przemieszczał. Lepiej jakieś barierki można było ustawić, by normalnie obejrzeć ofertę czy kupić coś do zjedzenia. Toalety były w porządku, jedyną ich wadą było przejście niemal połowy obiektu, by się do nich dostać. Ostatnia kontrola miała miejsce przy wejściu na sektory. Nie przeszukiwano już, tylko sprawdzano bilet i również życzono udanej imprezy. Siedzenia wygodne, widok z trybun również bardzo dobry. Przy każdym przejściu znajdowała się para ochroniarzy. Koncert był wspaniały, hala ma doskonałą akustykę. Wydostanie się po koncercie nie było problemem dla pieszych. Przy hali znajduje się płatny parking, chyba strzeżony. Moim zdaniem jak już się płaci za parking, to chciałoby się zostawić auto bezpiecznie, a tłum szedł między tymi autami i na pewno część zarysował lub coś uszkodził. Wyjazd przez pół godziny też był niemożliwy. Kilka aut próbowało się nawet siłą przebić. Organizatorzy mogli to opuszczenie obiektu (parking był przecież na jego terenie, bo była brama) jakoś inaczej zorganizować dla aut.

Odwiedzałeś ostatnio Atlas Arena Łódź?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Beverly Hills Video

(3.25 )

Video World

(3.50 )

Miejski Ogród Zoologiczny we Wrocławiu

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem