OBI

( 3.61 )

OBI jest liderem na rynku artykułów budowlanych. W Polsce znajduje się 59 marketów firmy zlokalizowanych w 41 miastach. OBI pragnie pomagać swoim klientom w realizacji ich marzeń o wybudowaniu i urządzeniu domu. W swojej ofercie posiada kilkadziesiąt tysięcy materiałów niezbędnych podczas budowy, remontu lub urządzania domów i mieszkań. W sklepach można także liczyć na szereg inspiracji oraz profesjonalne doradztwo.

Opinie (3078)

Polecam zakupy w ...

Polecam zakupy w tym sklepie budowlanym. Na dziale z farbami był bardzo pomocny sprzedawca, odpowiedział na każde moje pytanie. W sklepie było czysto oraz przestrzegano ograniczeń COVID-owych.

Chciałem kupić ...

Chciałem kupić gaz w butli 11kg, 3 butle 11kg. Powiedziano mi, że ten towar jest racjonowany i mogę zakupić max 2szt, Zjawisko typowe dla gospodarki państw socjalistycznych, SŁYSZAŁEM, ŻE OBI MA WPROWADZIĆ KARTKI PRZYDZIAŁOWE NA SWOJE PRODUKTY

W progu drzwi ...

W progu drzwi od Centrum Handlowego stał pracownik z papierosem w ręku, w stroju firmowym. Na żadnym z działów nie zostałem przywitany przez obsługę. Podczas wizyty na dziale drewno sprzedawca / doradca niechętne przyjął zamówienie, które dotyczyło zakupu 15 sztuk płyt typu OSB ponieważ musiał ściągnąć towar z magazynu. Przy stanowisku kasowym (materiały budowlane) okazało się, że nie mogę opłacić kartą za zakupy z powodu awarii terminala. Nie mogę polecić tego sklepu.

Obi to market ...

Obi to market budowlany w którym znajdziemy wszystko to co nam potrzebne. Niestety nie ma co liczyć na uprzejmość i fachowość doradców na poszczególnych działach. Pracownicy wyglądają na mocno przepracowanych.

Uważajcie na parking! ...

Uważajcie na parking! OBI utworzyło nową formę zarobkowania (chyba dla spadających obrotów z powodu odchodzenia klientów w wyniku braku obsługi na jakimkolwiek poziomie): parkingowy czatuje na tych, którzy postanowili zarejestrować parkowanie w sklepie, a nie w parkomacie (forma preferowana przez OBI).Te 15 sekund dojścia do urządzenia rejestrującego parkowanie w sklepie jest wykorzystywane przez parkingowego do wystawienia wezwania do zapłaty kary w wysokości 100zł! Wchodzicie do sklepu, rejestrujecie parkowania, a tam... czeka wezwanie do zapłaty zatknięte za wycieraczkę! Przez owe 15 sekund parkowanie było niezarejestrowane i to wystarcza, aby OBI przyjęło prowizję od firmy, której zleciło nadzorowanie parkingu. W sklepie (dosyć nieuprzejmie) pracownica informuje (oczywiście musicie sobie ją znaleźć) że to nie jest sprawa sklepu, bo parking to nie ich teren. A guzik prawda. Sprawdziłem w katastrze: działka OBI obejmuje grunt pod sklepem i pod parkingiem. Hej, nie ma przymusu kupowania w nieetycznych firmach, z czego skwapliwie skorzystam bo mam wybór na szczęście.

Kilka marketów na ...

Kilka marketów na żywo oraz w sieci odwiedzałem # Trafiłem szczęśliwie do "OBI" # Tak jak "OBI", inny market nie robi # Na ostatnią sztukę WC trafiłem # Zdziwienie moje było przemiłe!!!# Pracownicy szybko z ekspozycji WC odkręcili # Zapakowali WC kompakr i dobrze zabezpieczyli #*** Dlatego takie wyznanie formuje # Gdyż ich praca na uznanie zasługuje # >>pracownicy mają chęci, wiedzę i klasę # trzeba ich =pozdrowić= przez "k a s ę" !!!# czytaj k o n t a osobiste << dotyczy to : (alfabetycznie) Adama; Dominika i Justyny. zakup dnia 07.10 2021 obi ul. Chorzowska 86 bytom. dziękuję zadowolony klient Roman Kowalik ***W "Castorama" w tarnowskich górach personel nie miał zamiaru i... chęci odkręcić jednego z dwóch WC kompaktów wystawionych na ekspozycji =szkoda ! ! ! ! !=

Zakupiłem baterię zlewozmywakową ...

Zakupiłem baterię zlewozmywakową FRANKE. Ponieważ była zapakowana fabrycznie nie wyciągałem jej żeby nie uszkodzić. Zamontowałem w kwietniu br, WE wrześniu chciałem wymienić perlator na taki, który by lepiej napowietrzał wodę. I tu zaczął się problem. Oryginalny perlator nie dał się wykręcić nawet przy pomocy narzędzi. Złożyłem reklamację. Odrzucono motywując, że perlator się zakamienił. To jest bzdura. Jak może się zakamienić po tak krótkim czasie użytkowania. Perlator jest albo wlutowany albo wklejony. Żadnych więcej zakupów w marketach obi. Kupisz coś będzie problem ale to już ich nie obchodzi.

W dniu 4 ...

W dniu 4 października kupowałam wózek transportowy. Dwóch przemiłych panów, widząc starsze kobiety, które nie bardzo sobie dawały radę, udzielili nam pomocy. Jestem im bardzo wdzięczna i pełna uznania dla ich fachowości i życzliwości. Gratuluję firmie, że zatrudnia takich pracowników.

zamowienie internetowe - ...

zamówienie internetowe - wbrew normalnym oczekiwaniom, po złożeniu zamówienia online i otrzymaniu informacji, ze towar można odebrać czekałem 45 minut przy okienku "obsługi", tj 5-6 Pań udających zapracowanie, jedna rozmawia z klientem. A w kolejce reklamacje, zwroty, prośby o faktury i odbiór zamówień internetowych. Po zapłaceniu zostałem skierowany na drugi koniec sklepu do punktu odbioru. Spacer i kolejne oczekiwanie 10 minut aż ktoś łaskawie podejdzie z tymi czterema drobiazgami. Obi nie dorosło do zamówień internetowych. Szybciej bym zebrał towar z polek i zapłacił w kasie.

Dotyczy Marketu Budowlanego ...

Dotyczy Marketu Budowlanego OBI 012 Wójtówka obok Sochaczewa / Dział techniczny - osoba obsługująca: Pan (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) - Starszy doradca klienta Sugerując się ofertą cenową zawartą na stronie internetowej sklepu we wtorek 10.08.2021r. w godzinach mocno popołudniowych dotarłam do sklepu. Skuszona rewelacyjnymi cenami, przygotowałam sobie listę zakupów. Zmierzając do meritum, chciałam wyrazić mega pozytywną opinię o osobie mnie obsługującej. Pan - Starszy doradca klienta z działu technicznego poświęcił dużo czasu i nie stracił cierpliwość ;) w skompletowaniu potrzebnych mi przedmiotów, przy czym wykazał się ogromną wiedzą i profesjonalizmem oraz świetnym doradztwem przy wyborze produktów. Rzadko się zdarza taka postawa pracownika. Podsumowując: miła obsługa konkretnej osoby, pełen profesjonalizm, super doradztwo, zakup poszedł bardzo sprawnie. Poza tym cenowo się miło zaskoczyłam patrząc na konkurencję. Chętnie wrócę na kolejne zakupy, będzie miło jak trafię na tą samą osobę.

Uważam, że sklep ...

Uważam, że sklep ten jest jednym z lepiej prowadzonych w okolicy. Personel jest zawsze schludnie i czysto ubrany, na koszulkach widnieją imiona i działy pracowników, lecz nie jest to informacja, która całkowicie uzależnia danego pracownika w zakresie danej wiedzy, gdyż właściwie każdy pracownik jest w stanie odpowiedzieć na mniej skomplikowane pytania, a w przypadku tych bardziej skomplikowanych jest się uprzejmie przekierowanym do osób z większą wiedzą specjalistyczą. Czas obsługi jest poprawny i zależny od ilości klientów w całym sklepie, lecz nie trzeba długo czekać, aż pracownik podejdzie do zakłopotanego klienta i zaproponuje swą pomoc. Na kasach zaś kasjerzy/kasjerki starają się skasować danego klienta w czasie, który nie wymaga od niego szybkiego spakowania i pośpieszania. Oferta jest odpowiednio modyfikowana co jakiś czas, a wszelkie informacje o nowościach lub promocjach znajdują się w łatwo dostępnych gazetkach. W placówce panuje porządek i czystość, towar poukładany jest schludnie i intuicyjnie.

Kupilem kosiarkew w ...

Kupilem kosiarkew w OBI. Po rozpakowaniu okazalo sie ze brakuje czesci. 2 tyg. Czekalem na uwzglednienie reklamacji i na doslanie. Po zlozeniu kosiarki okazalo sie ze naped nie chodzi. Druga reklamacja. 2 tyg. czekalem na odpowiedz ze jeszcze bede musial czekac bo nowy naped idzie z niemiec i musze czekac kolejne conajmniej 3-4 tyg (sic!). Na prosbe o zwot pieniedzy albo wymiane na nowa spotkalem sie z kategoryczna odmowa. Conajmniej 7-8 tyg. na uzeranie sie z kosiarka w obi. po takim czasie watpie zeby ta kosiarka dala sobie rade z tym co przez ten czas wyrosnie. Odradzam zakupy w OBI

Profesjonalnie

Ostatnio mieliśmy problemy hydrauliczne w mieszkaniu. Część rzeczy mogliśmy zrobić sami. Pan z obsługi stoiska hydraulicznego był bardzo pomocny. Doradził co trzeba kupić, żeby było dobrze. We wszystkim miał rację. Polecam.

Odwiedzałeś ostatnio OBI?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • bramy
  • ogrodzenia
  • ogrodzenia panelowe
  • lampy
  • altany ogrodowe
  • meble ogrodowe
  • akcesoria kominkowe
  • chemia domowa
  • sklep budowlany
  • farby
  • akcesoria do domu

Podobne firmy w okolicy

Bricomarche

(3.11 )

Castorama

(3.94 )

Grupa PSB

(4.13 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem