Super-Pharm

( 3.92 )

Opinie (386)

Super

Super. Jakość obsługi dobra.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Lubię tą aptekę

Lubię tą aptekę, ponieważ jest tam miła obsługą i zawsze są tam dostępne leki, które chce kupić. Do tego system kolejki na "numerki", jest bardzo wygodny.

Miła obsługa

Bardzo polecam tą aptekę w Magnolii, ponieważ zawsze można tam kogoś znaleźć kto doradzi przy wyborze kosmetyków.

Totalna beznadzieja

Totalna beznadzieja ludzie tam pracujący to jakaś porażka, od wejścia bombardują pytaniami w czym mogę pomóc i tak kilkakrotnie, totalna masakra, byłam nawet świadkiem kłótni pracowniczej totalna żenada. więcej tam nie pójdę.

przemiła obsługa

chciałem kupić wybrane dermokosmetyki, ale nie byłam pewna czy nadają się one do mojej skóry. Akurat nie było pracownika odpowiedzialnego za ten dział apteki, ale z pomocą przyszłam i jedna z farmaceutek. Doradziła mi i pomogła dobrać właściwe kosmetyki. Cała obsługa przebiegła szybko i w bardzo miłe atmosferze.

Bezpłatna dostawa do sklepu

Gdy danego produktu nie mogę znaleźć stacjonarnie przeważnie udaję się na stronę drogerii internetowej. Super-Pharm ma bardzo przejrzystą, fajną i intuicyjną stronę internetową, dlatego też lubię z ich sklepu online korzystać. Często zaglądam do zakładek z promocjami/wyprzedażami gdzie można kupić fajne produkty w super cenach. Przesyłka jest darmowa, jeśli zdecyduje się na odbiór przesyłki w jakimś sklepie Super-Pharm, więc to jest bardzo na plus. Czas oczekiwania na taką paczkę czasami jest bardzo szybki, ale przeważnie to standardowa długość oczekiwania. Powiadomienia na sms są bardzo przydatne. Jedyny minus jaki dostrzegam to powtarzające się reklamy Google z moimi ulubionymi produktami z tego sklepu w super cenach - ale niestety przeważnie niedostępnymi. Taki trik marketingowy czy przypadek? Nie wiem.

Tu robią gratisowy makijaż

Przy kosmetykach do makijażu można spotkać konsultantki z wiedzą na temat poszczególnych kosmetyków. Jeden z producentów kosmetyków zatrudnia wizażystkę, która oprócz doradzania robi również profesjonalny makijaż w 10 minut. Można zobaczyć oferowane kosmetyki na swojej twarzy i ocenić jakość kosmetyków w praktyce.

Niemiła obsługa

Mało kompetentna obsługa, niemili sprzedawcy. Ogólnie nie polecam

Tak sobie

Tak sobie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Super

Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Super

Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Super

Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Super

Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Super

Super. Czasem trafiam na niezbyt zorientowanego pracownika: oczywiście nie jest tak, ze trzeba wiedzieć, gdzie leży absolutnie każdy lek, ale chyba leki przechowywane w lodówce da się odróżnić od razu, zamiast szukać ich po półkach...Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dobrze

Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Odwiedzałeś ostatnio Super-Pharm?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Cefarm

(4.00 )

Apteka Magiczna

(3.77 )

Apteka Blisko Ciebie

(2.00 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem