Accar

( 3.50 )

Opinie (3)

obsługa troszkę za wolna

obsługa troszkę za wolna, kolejka się zrobiła spora a był tylko jeden sprzedawca. powinno obsługiwać co najmniej 2 osoby. Zakupiłem jendak po 15 min stania w kolejce swoje części.

DO sklepu wybrałam się razem z tatą gdyż potrzebował

DO sklepu wybrałam się razem z tatą gdyż potrzebował zakupić części do swojego auta. Sklep znajduję się przy samej ruchliwej trasie E77 widoczny dużymi reklamami. Wjechaliśmy na parking no i nie bardzo mieliśmy gdzie zaparkować, gdyż nie był zbyt duży a klientów było sporo. Sam parking był świetnie odśnieżony akurat dwaj panowie odśnieżali. Sam budynek sklepu i wewnątrz był nowy,wyremontowany. Przy kasie było czworo klientów,obsługa trwała dość długo ale myślę,że to ze względu na wypisywanie faktur,podawanie do nich danych a jeden klient musiał iść do samochodu gdyż tam miał dane firmy na jaka ma być wypisana faktura. A gdy doszła już nasza kolejka, tata zapytał o konkretne części. Pan kazał nam chwilę zaczekać po czym sprawdził na magazynie czy mają w posiadaniu owe części. Trwało to może około minuty po czym przyszedł i oznajmił,że niestety nie maja na stanie ale może zamówić i sprawdzić na kiedy będą dostępne. Tata zgodził się na taką opcję. Pan sprawnie sprawdził na kiedy mogłyby te części dojść po czym zapytał czy nam to odpowiada i chcemy zamówić. Tata zgodził się na zamówienie. Po zamówieniu pan powiedział,że jeśli to wszystko to zaprasza danego dnia po odbiór części. Podziękował i powiedział do widzenia. Ogólnie odniosłam dobre wrażenie jednak zabrakło ze strony sprzedającego przywitania. Ale reszta była wporządku, sam zaoferował możliwość zamówienia części i podał konkretny dzień kiedy te części będą. Jego strój był "na luzie" ale wyglądał schludnie. W sklepie było trochę błota ale można zrozumieć gdyż dziś była dodatnia temperatura a klientów trochę się przez sklep przewinęło. Więc jak dal mnie za mało personelu. Był jeszcze tylko jeden pan ale on w zasadzie cały czas był na magazynie więc ciężko jest mi się wypowiedzieć na jego temat i co tam robił. Asortyment duży do wyboru a w razie braku części możliwość zamówienia bez dodatkowych opłat. Ceny konkurencyjne.

Odwiedzałeś ostatnio Accar?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

opony.com

(4.50 )

Am Serwis

(5.00 )

moto.gratka.pl

(3.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem