Apple store

(4.07)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (15 z 22)

Niestety jestem zmuszony...
Niestety jestem zmuszony wystawić negatywny komentarz. "Doradca" który nas obsługiwał był mega nie profesjonalny. Najpierw się sprzeczał że laptop jaki wybraliśmy (rozmawiając wcześniej z innym doradcą w tym samym sklepie) nie istnieje. Po naszych naciskach okazało się że jednak jest. Więc powiedzieliśmy że chcemy zamówić i wpłacić zaliczkę...ale obok czekał jego znajomy, więc nasz niecierpliwy "doradca"( - piszę to prześmiewczo bo do doradcy to jeszcze długa droga...) powiedział żebyśmy lepiej się zastanowili i przemyśleli wszystko. Nam się jednak śpieszyło więc prawie musieliśmy się prosić żeby przyjął zaliczkę za laptopa. Zamówiliśmy laptopa w ciemnym kolorze. Niestety przyszedł srebrny (jak się okazało "doradca" zamówił srebrny, ale Pani ....chyba kierownik stwierdziła że skoro wpłaciliśmy zaliczkę to znaczy że zaakceptowaliśmy wybór . Niestety kolejny "doradca" nie poinformował nas o tym kolorze....co jest niby w procedurze. Otworzyliśmy karton w domu (bo w sklepie nie otworzyli) i się okazało że kolor jest inny od tego jaki miałbyć zamówiony. Zadzwoniliśmy od razu z reklamacją ale usłyszeliśmy że papierowe paski które zerwaliśmy z kartonu są rzekomo plombami i nie możemy już zwrócić komputera bo jest niepełnowartościowy. Super zakup za kilkanaście tysięcy. Wielki Apple. Porażka. Daję jedną gwiazdkę tylko za to że szybko odbierają telefon. Nie polecam!!!

TomekB

22.01.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Po ukazaniu się...
Po ukazaniu się problemu z urządzeniem skontaktowałam się z firmą Apple. Czas oczekiwania na połączenie wynosił około 2 minut. Po połączeniu z konsultantem wyjaśniłam po krótce problem, z jakim się zmagam. Nie posiadam wysokiej wiedzy na temat urządzeń elektronicznych jednak starałam się wyjaśnić jak najlepiej na czym polega mój problem. Pan od razu go zdiagnozował. Był uprzejmy, starannie tłumaczył jakie kroki musze podjąć aby zdalnie naprawić błąd w telefonie, nie zrażał się, kiedy czegoś nie wiedziałam. Pan mówił w dwóch językach co bardzo ułatwiło proces rozwiązania problemu, dlatego, że system nie był w języku ojczystym. Jestem bardzo zadowolona z usługi, ponieważ była szybka, sprawna i skuteczna oraz rozmowa była przeprowadzona w miłej atmosferze.

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Od kilku lat...
Od kilku lat korzystam z urzadzen firmy Apple. Jestem z nich bardzo zadowolona. kompatybilnosc miedzy urzadzeniami bardzo ulatwia codzienne funkcjonowanie. W sklepach Apple zawsze moge liczyc na pomoc i obsluge na najwyzszym poziomie.

Klient_B6FAO

15.12.2022

Placówka

Warszawa, Złote Tarasy

Nie zgadzam się (0)
Firma i obsługa...
Firma i obsługa na wysokim poziomie, produkty są najwyższej jakości. Duży wybór sprzętów i profesjonalne podejście do klienta.

Klient_G8ev

31.03.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Świetna obsługa, kompetentni,...
Świetna obsługa, kompetentni, ludzie

Damian_211

05.03.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Profesjonalne podejście do...
Profesjonalne podejście do klienta, wyczerpujące odpowiedzi na zadane pytania, uprzejmość, życzliwość, polecam!

Przemysław_651

19.02.2017

Placówka

Gdynia, Kazimierza Górskiego 2

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

jarecki

14.02.2015

Placówka

Warszawa, Złote Tarasy

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na minus:...
Rewelacyjnie. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Jakub_570

22.06.2014

Placówka

Lublin, Fabryczna 2

Nie zgadzam się (0)
Zaraz po wejściu...
Zaraz po wejściu do sklepu przywitali nas Panowie z obsługi. W sklepie panował porządek. Po krótkiej chwili podszedł do nas Pracownik (wysoki blondyn wiek ok 27) i zaoferował swoją pomoc. Udzielał bardzo rzeczowych i przydatnych informacji. Przy kasie również obsłużył nas sprawnie i fachowo, informując m.in, o okresie gwarancji.

zalogowany_użytkownik

20.01.2014

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (0)
Do salonu Apple...
Do salonu Apple wybrałam się w celu kupna wymarzonego prezentu dla mojego brata. Pierwszy raz byłam w salonie tej firmy więc byłam bardzo zdziwiona czystościa oraz wyposażeniem salonu. Personel sklepu fachowo pomógł mi wybrać odpowiedni produkt. Czysto oraz schludnie ubrani. Salon znajduje się w galerii więc nie ma problemu z zaparkowaniem samochodu. Bardzo dobra lokalizacja.

Beatkuś

11.08.2012

Placówka

Lublin, Fabryczna 2

Nie zgadzam się (1)
Świetna strona, artykuły...
Świetna strona, artykuły tego producenta są zawsze wykonane idealnie i z bardzo wysokiej pułki. Niestety nie osiagalne dla przeciętnego użytkownika. Strona bardzo przejrzysta i dokładna. Produkty opisane dokładnie wraz z dokładną specyfikacja techniczną. Produkty jak zawsze zaopatrzone w dodatkowe akcesoria które oczywiście można zakupić jednorazowo . Polecam

Piotr_1471

24.06.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Apple store w...
Apple store w Starym Browarze to sklep gdzie można obejrzeć produkty firmy Apple. Elegancki i kultowy już sprzęt jest estetycznie wyeksponowany w sklepie. Jego wnętrze jest czyste i minimalistyczne. Ładne oświetlenie sprawia, że wszystko bardzo dobrze się komponuje. Sklep jest dobrze rozplanowany. Pomimo iż nie jest zbyt duży poruszanie się po nim jest i tak komfortowe. Podczas mojej wizyty w sklepie obsługa nie starał się być jednak pomocna. Dwóch pracowników stało za ladą i biernie patrzyło na wchodzących klientów. Nie witali nowych osób, nie proponowali im także swojej pomocy. Zajęci byli jedynie korzystaniem z komputerów i rozmową ze sobą. Pomimo iż w sklepie przebywałem przez około 10 minut, nikt nie zareagował na moją obecność. Szkoda, że pracownicy tego sklepu traktują osoby wchodzące jak zwiedzających, a nie jako potencjalnych kupców sprzętu spod znaku ugryzionego jabłka.

Jakub_85

01.11.2010

Placówka

Poznań, Półwiejska 32

Nie zgadzam się (3)
Kolejnym sklepem gdzie...
Kolejnym sklepem gdzie udałem się by zasięgnąć nieco informacji na temat Ipoda był sklep Apple mieszczący się w centrum handlowym Silesia. Przed centrum znajduje się duży parking, więc niema problemów z zaparkowaniem samochodu. Punkt sprzedaży nie zajmuje dużej powierzchni jednakże na sklepie dostępne są wszystkie produkty Apple oraz dodatki do nich takie jak: pokrowce, folie ochronne, etui itd. Wnętrze sklepu jest bardzo czyste, nowoczesne. Niema w nich rzeczy, obiektów, które przeszkadzałyby w zakupach. Produkty wystawione są z boku sklepu na specjalnych półkach oraz e centralnym punkcie sklepu gdzie możemy podziwiać Ipody.W przypadku macbooków istnieje możliwość zapoznania się z nimi, z ich obsługą. Produkty te są aktywne cały czas. Gdy zechcemy z nich skorzystać podchodzi do nas sprzedawca, który oferuje nam pomoc w posługiwaniu się sprzętem a gdy jej nie potrzebujemy informuję, iż w razie pytań jest do dyspozycji. Jeśli chodzi o Ipody to niestety dużym minusem jest fakt, iż Ipody możemy obejrzeć sobie tylko, kiedy są wyłączone. Modele są zaprezentowane tylko na półce. Moim zdaniem jest to duży minus. Ipod to kosztowne urządzenie i byłoby dużo korzystniej gdyby sprzedawca mógł zaprezentować w pełni funkcjonalność tego urządzania. Oznaczenia cenowe w sklepie były niewidoczne. Modeli Ipodów było kilka i jedyne oznaczenie, które się tam znajdowała to „ cena od „. O ceny poszczególnych modeli trzeba było pytać już sprzedawcę. Jeśli chodzi o obsługę na sali sprzedażowej to obecnych było 2 sprzedawców ( Młodzi mężczyźni). Ubrani byli w koszulki firmowe reklamujące produkt firmowy. Po paru minutach przebywania w sklepie zostałem zapytany przez sprzedawcę czy może mi w czymś doradzić. Jego wiedza na temat produktów była moim zdaniem niewystarczająca. Stwierdzenie typu „ na Ipoda jest mnóstwo aplikacji” jest moim zdaniem nietrafne. Sprzedawca powinien niejako „ zareklamować” produkt i umieć podać przykłady takich aplikacji a idealnie by było gdyby można je było zaprezentować klientowi. Jako, iż Apple dla swych produktów niema platformy w polskim języku i obsłudze polskiej waluty wszelkie płatności przy korzystaniu ( ściąganie gier, aplikacji płatnych) odbywa się przez amerykańskie strony. Miałem wrażenie, że sprzedawcy niechętnie o tym informują, jakby bali się, iż fakt ten zniechęci klienta do zakupu. Moim zdaniem nie powinni tego robić. Trzeba jasno powiedzieć klientowi, że taka sytuacja występuje i jest ona niezależna od sprzedawcy. Klient musi mieć tą świadomość przy zakupie by potem nie miał do nas pretensji, że nie poinformowaliśmy go o tym fakcie przy zakupie. Sklep jest czynny od 10-21 w każdy dzień tygodnia. Jeśli chodzi o cenny to Ipody w porównaniu z poprzednim sklepem, który odwiedziłem są droższe o ok. 50 złotych. Mimo małych błędów w podejściu do klienta malutki plus dla tego punktu sprzedaży.

Błażej_30

06.05.2010

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (22)
Salon sprzedaży produktów...
Salon sprzedaży produktów firmy Apple odwiedziłem przy okazji wizyty w centrum Katowic. Od dawna mam noszę się z zamiarem kupna I-poda. Z uwagi na wysoką cenę urządzenia oraz różne rodzaje modelów dostępne na rynku postanowiłem upewnić się w wyborze i poszukać pomocy u sprzedawców. Salon sprzedaży mieści się w biurowcu w ścisłym centrum Katowic. O ile dojazd środkami komunikacji miejskiej nie stanowi problemu o tyle jadąc autem jesteśmy skazani na szukanie miejsc parkingowych w dalszej odległości od salonu. Salon mieści się na pierwszym poziomie, do którego prowadzą ruchome schody. Wnętrze biurowca jest czyste zadbane. Salon sprzedaży jest średniej wielkości. W centralnym punkcie jest biurko z punktem obsługi klienta, natomiast w rogu są pomieszczenia biurowe dla pracowników sklepu. W pomieszczeniach tych nie przyjmuje się klientów. Na sklepie byli obecni dwaj pracownicy ubrani w schludne ubrania aczkolwiek nie w formie uniformów. Nie posiadali identyfikatorów. Obecna była również pracownica, ale ona przebywała podczas mojej wizyty w pomieszczeniach służbowych. Na całym sklepie są wystawione produkty firmy Apple, do dyspozycji klientów jest możliwość zapoznania się laptopami, można zobaczyć jak się prezentują podczas pracy. Itd. Produkty takie jak Ipod są wystawione w gablotach, różne modele w różnych częściach sklepu. Pod modelami dostępna jest cena, która niestety napisana jest bardzo małą czcionką, brakowało mi również wyszczególnienia poszczególnych opcji danego modelu Ipoda. Jeśli chodzi o obsługę salonu to odniosłem wrażenie, iż zainteresowanie klientem i prawidłowe podejście do niego to pojęcia obce pracownikom. Po wejściu do sklepu przy przeglądaniu się poszczególnym modelom zapisywałem sobie na kartce ceny poszczególnych modeli oraz nazwy, pracownik siedział przy biurku przed komputerem i zapytał czy może w czymś pomóc. Wyjaśniłem mu, iż poszukuje informacji na temat Ipodów gdyż planuje zakup tego produktu. Interesowały mnie ceny i specyfikacje, jedyne, co zrobił pracownik to powiedział mi, iż ceny są widoczne na gablocie a funkcje znajdę w ulotce. Nie wskazał nawet gdzie ta ulotkę znajdę. Dużym minusem był fakt, iż pracownik przy obsłudze cały czas siedział przy biurku, co było bardzo nie taktowne w stosunku do mojej osoby. Odniosłem wrażenie, iż nie pasuje do obrazu klienta, który jest zainteresowany kupnem a jedynie przyszedł pooglądać, więc niema sensu przykładać wagę do niego. Plusa temu punktowi sprzedaży przyznałbym za ofertę cenową. Po przejrzeniu cen w iternecie po przyjściu do domu zauważyłem, iż ceny w sklepie niewiele odbiegają od tych internetowych.

Błażej_30

14.04.2010

Placówka

Katowice, Uniwersytecka 13

Nie zgadzam się (17)
Sprzedawca szybko sie...
Sprzedawca szybko sie mna zainteresował, pytałem o jakość dzwięku oraz o moc wyjściową urządzenia, nie potrafił odpowiedzieć, a szkoda. Zostałem zaznajomiony z cała oferta a szukałem czegoś małego, czegoś co spełni moje założenia.Sprzedawca pokazywał mi inne, rożne modele, ja chciałem tylko tego aby grało to lepiej niż produkt konkurencji. Nie miałem możliwości przetestowania sprzętu. Sprzedawca był bardzo miły, nie sprawiał uczucia zmęczonego pracą, czułem się w sklepie swobodnie.

Adam_402

11.02.2010

Placówka

Warszawa, Złote Tarasy

Nie zgadzam się (21)

Apple store

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Apple store?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Niestety jestem zmuszony...
Niestety jestem zmuszony wystawić negatywny komentarz. "Doradca" który nas obsługiwał był mega nie profesjonalny. Najpierw się sprzeczał że laptop jaki wybraliśmy (rozmawiając wcześniej z innym doradcą w tym samym sklepie) nie istnieje. Po naszych naciskach okazało się że jednak jest. Więc powiedzieliśmy że chcemy zamówić i wpłacić zaliczkę...ale obok czekał jego znajomy, więc nasz niecierpliwy "doradca"( - piszę to prześmiewczo bo do doradcy to jeszcze długa droga...) powiedział żebyśmy lepiej się zastanowili i przemyśleli wszystko. Nam się jednak śpieszyło więc prawie musieliśmy się prosić żeby przyjął zaliczkę za laptopa. Zamówiliśmy laptopa w ciemnym kolorze. Niestety przyszedł srebrny (jak się okazało "doradca" zamówił srebrny, ale Pani ....chyba kierownik stwierdziła że skoro wpłaciliśmy zaliczkę to znaczy że zaakceptowaliśmy wybór . Niestety kolejny "doradca" nie poinformował nas o tym kolorze....co jest niby w procedurze. Otworzyliśmy karton w domu (bo w sklepie nie otworzyli) i się okazało że kolor jest inny od tego jaki miałbyć zamówiony. Zadzwoniliśmy od razu z reklamacją ale usłyszeliśmy że papierowe paski które zerwaliśmy z kartonu są rzekomo plombami i nie możemy już zwrócić komputera bo jest niepełnowartościowy. Super zakup za kilkanaście tysięcy. Wielki Apple. Porażka. Daję jedną gwiazdkę tylko za to że szybko odbierają telefon. Nie polecam!!!