Vision Express

( 2.46 )

Opinie (613)

Nie polecam

Długi czas oczekiwania na okulary. Niemiły personel teraz z Panią Derektor Moniką. Nie odają zaliczki a 100 % czekasz na okulary 2 tygodnie.

Nie polecam tego salonu

Byłem na doborze soczewek w sklepie stacjonarnym w Auchan Swadzim u pani doktor (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) i bardzo źle dobrała soczewki , do tego bardzo niemiła, mówię ,że w tych soczewkach ,które dobrała widzę nie wyraźnie a ona kazała przeczytać literki na tablicy ,które przeczytałem lecz mówię że ,widzę ale niewyraźnie na co ona ,że ona widzi że ja widzę i mam nie wymyślać. Tragedia, tym bardziej że pani jest wykładowcą na Uniwersytecie w Poznaniu, współczuję studentom. Dodatkowo podczas tej wizyty, młody pan zapytany przez starszą panią o możliwość badania wzroku oznajmił, że teraz nie można ,nie proponując wizyty w innym możliwym terminie, na pytania o cenę odpowiedz była ogólnikowa , zbywająca klienta. Szczerze nie polecam tego salonu, wręcz odradzam.

Super Optyk,Polecam.

Do Vision Expres poszłam pierwszy raz i przyznam szczerze,że czytając wiele opinii gdzie sporo jest negatywnych miałam pewne obawy na miejscu okazało się że nie potrzebnie.Umówionego dnia zjawiłam się na miejscu trochę wcześniej ,Pani z obsługi od razu się mną zainteresowała ,zaproponowała pomoc w wyborze oprawek ,gdy już zdecydowałam które oprawki przeprowadziła ze mną ankietę i poszłam na badanie do gabinetu gdzie czekała na mnie już przesympatyczna Pani okulistka,która bardzo dokładnie i fachowo przeprowadziła badanie .Po swoje nowe okularki miałam przyjść za 4 dni ,ale już po 2 dniach dostałam wiadomość ,że okulary są gotowe i mogę je przyjść odebrać co przyznam tez mnie mile zaskoczyło.Przy odbiorze okularów Pani z obsługi zajeła się mną bardzo fachowo .Podsumowując jestem bardzo zadowolona z obsługi okulary są świetnie dobrane ,szkła idealnie dopasowane do mojej wady wogule nie czuje jak bym miała okulary na nosie napewno wrócę tam jeszcze nie raz na badania i po nowe oprawki.

Masakra!!! Nie polecam.

Szkoda nerwów, czasu i pieniędzy! Personel arogancki,bez podejścia do klienta!

nieuczciwe praktyki i brak profesjonalizmu

Odradzam, brak profesjonalizmu i nieuczciwe działanie! Kupuje wiele przez internet i pierwszy raz dalam sie nabrać. Zrobilam zwrot zakupionego droga internetowa produktu. Zwrotu dokonałam w sklepie stacjonarnym. Sklep potwierdza odeslanie produktu do magazynu, a ze sklepu internetowego cisza. Od 4miesiecy probuje chociaz uzyskac odpowiedz: tak/nie/mamy naszych klientow gdzies, ale niestety email bok, jak rowniez pomocy milczy. Pani na infolinii tłumaczy, ze nie zajmuje sie zamówieniami internetowymi. Pierwszy i ostatni raz kupiłam u Państwa cokolwiek. nieuczciwa firma!!! Odradzam szczerze. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Okropny optyk

Nie polecam wizyt i doradztwa w Vision Express w Lublinie na al. Spółdzielczości Pracy. Tam pracuje jakaś szajka. Ostatnio poszłam tam zrobić okulary i wzrok przebadać. Na nowe okulary czekałam 2 tygodnie. Okazało się że soczewki źle mi dobrano i źle w nich widziałam. Gdy zgłosiłam się tam z zastrzeżeniami to jedna z optyczek powiedziała mi że zapisze mnie na ponowną wizytę do lekarza ( nie wiem w jakim celu ta wizyta. Chyba tylko po to żeby gwarancja na nowe okulary mi przepadła). Za wizytę u lekarza zapłaciłam dwa razy bo tak mi policzono. Za wszystko zapłaciłam ponad 800 zł( połowa moich miesięcznych zarobków). Dzięki trzeźwości umysłu mojego narzeczonego tydzień po odebraniu wadliwych okularów napisaliśmy reklamację po uzgodnieniu z rzecznikiem praw konsumenckich. Reklamację w salonie przyjęto. Teraz czekam na zwrot gotówki.

Brak profesjonalizmu, lekceważąca i niemiła obsługa

W punkcie vision express w Szczecinie w Centrum Handlowym Galaxy osobiście umówiłam się na wizytę u okulisty w celu zbadania wzroku , a następnie zrobienia okularów korekcyjnych. Data i godzina wizyty potwierdzona została dwukrotnie sms. Po przyjściu do salonu obsługująca mnie Pani, z pretensją oznajmiła, że nie figuruję w spisie umówionych wizyt. Po okazaniu treści sms poinformowano mnie, że jak chcę to mogę poczekać. Zwrócono mi również uwagę , że cyt. "nawet gdyby pani była umówiona, to dla ścisłości i tak się pani spóźniła". Faktycznie umówiona byłam na 15.30 , a rozmowa miał miejsce ok. 15.36, jednak 5 minut czekałam w salonie , aby obsługa zainteresowała się , dlaczego tam ciągle stoję. Reasumując, nie polecam.

Nigdy nie doswiadczylam gorszej obslugi klienta

Kupilam okulary korekcyjne w sklepie online 8go maja , termin realizacji podany na stronie to 6-8dni- dzis jest 29 maja i nic....dla dodatkowej zabawy- nie odpowiadaja na maile , nikt nie odbiera telefonu pod numerem podanym na stronie, pod drugim- infolini( ktory podany jest na zamowieniu jako kontaktowy) pani twierdzi, ze nie posiada informacji na temat zamowien, na czacie tez nie- moga tylko pomoc w kupnie okularow- czeski film, nie wiem kto to organizuje , ale powinien troche zadbac o obsluge klienta

TRAGEDIA

Po tygodniu od zamówienia - cisza! Brak kontaktu mailowego, na infolinii nie mają dostępu do statusu zamówienia, każą pisać do bok, skąd i tak nikt nie odpisuje. Pozostaje reklamacja transakcji w banku, bo w sklepie nawet nie da się złożyć rezygnacji.

Jestem bardzo zadowolona !

Zakupiłam tam okulary korekcyjne i jestem z nich bardzo zadowolona ! Duży wybór pięknych oprawek ! Gdy poluzują mi się przy chodzeniu dłuższy czas można u nich zcisąnić zupełnie za darmo a także wyczyścić profesjonalne ! Dodatkowym plusem jest to ,że na miejscu można umówić się na wizytę z okulistą ! Proste i wygodne !

Kompleksowa obsługa.

Dzięki kompleksowej lecz nienachalnej obsłudze wyszłam zadowolona z tego salonu. Zakupiłam oprawki, które noszę do dziś. Pracownik zaoferował mi polaryzację szkieł, przedstawiając korzyści. Nie byłam nastawiona na zakup kompleksowej oferty, jednak dałam się przekonać i nie żałuję. Umiejętnie przedstawiony język korzyści to podstawa skutecznego handlu.

Miła i kompetentna obsługa

W tym salonie optycznym udało się dobrać dobre okulary. Obsługa miła i zrealizowano zamówienie na czas. Lokalizacja w centrum handlowym w samym sercu miasta.

Nikomu nie polecam

Oprawki do okularów kupują za grosze, psują się po nie całym miesiącu. Przy reklamacji pani śmiała mi się w twarz pytając co ma z tym zrobić.

Super!

Przyjemna atmosfera. Pani sama podeszła do mnie i zaproponowała okularki, idealnie dobrala. Wiedza personelu na wysokim poziomie. Miła obsługa. Miejsce wspaniałe.

Najgorsze badanie wzroku w życiu.

Byłam obsługiwane przez p. optometryste ...ktorej zachowanie i sposób komunikacji względem klienta był więcej niż nieakceptowany. Miało się wrażenie, że Pani reprezentuje Koło Gospodyn wiejski a nie poważną firme jaka jest Vision Express. Jeżeli firma jest zainteresowana szczegółami tej wizyty to prosze o kontakt bardzo chętnie rozwinę temat . Pozdrawiam

Bardzo profesjonalna i miła obsługa

Tydzień temu udałem się do salonu optycznego Vision Express z zamiarem zakupienia nowych okularów z jednoczesnym badaniem wzroku (po wcześniejszym umówieniu). W salonie spędziłem prawie dwie godziny, łącznie z bardzo dokładnym badaniem wzroku.Podczas wizyty doradzono mi oprawki, rodzaj szkieł (fotochromy) i co ciekawe zamiast jednej zamówiłem dwie pary okularów, gdyż na drugą parę (do czytania) otrzymałem bardzo atrakcyjny rabat. Dodam, że obsługa była bardzo uprzejma, fachowa, słowem polecam na 100%

Super obsługa

W salonie VISION EXPRESS w Galerii Hosso w Świebodzinie w dniu 11.12.2019 r. zamówiłem okulary. Pani bardzo miła i sympatyczna osoba obsłużyła mnie bardzo profesjonalnie, uprzejma i kompetentna, uśmiechnięta, wykazała się niezwykłą wiedzą i zaangażowaniem w obsługę klienta. Dobrała bardzo ładne i eleganckie oprawki, nie naciągając na najdroższe. Ma sympatyczne i rzeczowe podejście do klienta. Potrafi szybko ocenić twarz i dobrać odpowiednie oprawki. Szybko też i zgodnie z obietnicą otrzymałem smsa z prośba o odbiór gotowych już okularów. Jestem bardzo zadowolony i serdecznie polecam salon w Galerii Hosso w Świebodzinie a szczególnie obsługę tej Pani. (dane osobowe pracownika usuniete przez administratora - RODO) Mirosław

Odwiedzałeś ostatnio Vision Express?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Fielmann

(3.30 )

Twoje Soczewki

(4.98 )

NZOZ NEMEZIS

(1.00 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem