Vitalabo

(2.75)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 4)

W poniedziałek w...
W poniedziałek w celu skorzystania badań z panelu 40 plus udałam się do Świecia do laboratorium na ulicy Wojska Polskiego 64. Oczywiście pocałowałam klamkę. Punkt o godzinie 8.30 był zamknięty. To było dziwne bo zawsze korzystałam z tego punktu i zawsze byłam zadowolona. obeszłąm cały punkt i nie widniało na nim żadnej kartki, że przepraszamy punkt w dniu dzisiejszym nieczynny. Rozumiem, wszystko może się zdarzyć. Ale wystarczy tylko przypiąc do szyby dla klientów kartkę informacyjną. Każdy to zrozumie, a nie masowe szarpanie za klamkę, bo może drzwi się zacięły. Szkoda mi było w szczególnośći osób starszych, bo był duży mróz, mi już w samochodzie było zimno. Po telefonie na infolinię okazało się ze pracownik, się rozchorował. Ludzie opamiętajcie się. Kartka informacyjna to podstawa.

Anna_149

10.01.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Byłem dziś oddać...
Byłem dziś oddać krew w punkcie pobrań Vitalabo. Obsługa bardzo miła, udzielała konkretne i rzeczowe informacje. Podpytywała, czy nie mam trudności i kłopotów po oddaniu krwi, czy nie omdlewam. Nawet ceny całkiem niezłe i wyniki tego samego dnia on-line. Super!

Krzysztof_12

21.11.2014

Placówka

Bydgoszcz, Kuajwska 48

Nie zgadzam się (1)

Vitalabo

Dane firmy

Bydgoszcz

Bydgoszcz, Kuajwska48

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Vitalabo?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W poniedziałek w...
W poniedziałek w celu skorzystania badań z panelu 40 plus udałam się do Świecia do laboratorium na ulicy Wojska Polskiego 64. Oczywiście pocałowałam klamkę. Punkt o godzinie 8.30 był zamknięty. To było dziwne bo zawsze korzystałam z tego punktu i zawsze byłam zadowolona. obeszłąm cały punkt i nie widniało na nim żadnej kartki, że przepraszamy punkt w dniu dzisiejszym nieczynny. Rozumiem, wszystko może się zdarzyć. Ale wystarczy tylko przypiąc do szyby dla klientów kartkę informacyjną. Każdy to zrozumie, a nie masowe szarpanie za klamkę, bo może drzwi się zacięły. Szkoda mi było w szczególnośći osób starszych, bo był duży mróz, mi już w samochodzie było zimno. Po telefonie na infolinię okazało się ze pracownik, się rozchorował. Ludzie opamiętajcie się. Kartka informacyjna to podstawa.