Historia firmy rozpoczęła się w 1972 roku w niemieckim Hanowerze, gdzie Dirk Rossmann otworzył swój pierwszy sklep. Obecnie u naszych zachodnich sąsiadów funkcjonuje ponad 1700 placówek Rossmanna. Poza tym firma posiada swoje sklepy w Czechach, Albanii, Turcji i na Węgrzech. Rossmann Polska należy do grupy kapitałowo-zakupowej tworzonej przez Rossmann GmbH oraz A.S. Watson. W jej skład wchodzi ponad 10 000 drogerii w 33 krajach Europy i Azji. Sklepy z logo „Rossmann” znajdują się w Polsce, Niemczech, Czechach, Turcji, Albanii i na Węgrzech i jest ich ponad 2800.
W placówce można zauważyć ogólny porządek i ład, choć przy dokładniejszym spojrzeniu widać brak dbałości o szczegóły ( kurz na półkach). Cenówki odpowiadają produktom na półkach, oferty promocyjne są dobrze wyeksponowane. Obsługa jest uprzejma i pomocna, przy kasach został mi zaproponowany produkt promocyjny. Ogólnie oceniam cały sklep w skali 7/10
Bardzo dobra obsługa, panie przesympatyczne zawsze chętne do pomocy.
Proponuję szkolić pracowników. Są jak za karę
Witam, Chcę zwrócić uwagę na podejście firmy Rossmann do klientów przy próbie oddania pełnowartościowego produktu kosmetycznego z paragonem świeżo zakupionego. Po pierwsze uważam odmowę przyjęcia za nieuzasadnioną. Ale przede wszystkim bulwersuje fakt traktowania klienta jako potencjalnego oszusta, wyłudzacza czy "terrorystę" (Pani sugerowała, że mogłam wlać jakiejś podejrzanej substancji do opakowania). To chore! Doświadczyłam tego na własnej skórze, jak również byłam świadkiem rozmowy z inną klientką, która omyłkowo w pośpiechu zakupiła odżywkę zamiast szamponu (identyczne opakowanie) i chciała zwrócić produkt w nienaruszonym stanie. Ludzie to się w głowie nie mieści.!!! Więcej wiary w człowieka Rossmanie
Masakra. Dziś robiłam zakupy w drogerii Rossmann ul. Górna Wilda 99/103 Poznań. Pan ochroniarz właściwie zaatakował mnie ordynarnym tonem , że muszę kupić kosmetyk, którego dotknęłam. Panie ekspedientki również zaczęły na mnie krzyczeć, że jestem na kamerce odpowiedziałam, że chce zobaczyć nagranie, to dostałam odpowiedź, że to tylko jest dla kierownika. jestem osoba w średnim wieku, schorowana i ta sytuacja odbiła się na moim zdrowiu. Nie polecam tej placówki.
W sklepie czysto, personel pomocny. Nie odnosi się wrażenia, że się przeszkadza. Szeroki asortyment, wszystko dobrze oznaczone. Odejmuję pół gwiazdki za niewygodną lokalizację naklejki do zakupów RossmannGO. Kiedy chciałam pierwszy raz z niej skorzystać, nieźle się naszukałam, bo jest przyklejona przed kasami, a nie przy wejściu do sklepu.
Znalazłam wszystko, czego potrzebowałam. Położenie produktów zgodne z tym, co widnieje w aplikacji - bardzo duże ułatwienie, kiedy nie mam czasu na długie chodzenie po sklepie. Personel miły, naklejka do zakupów RossmannGO zaraz przy wejściu, nie trzeba jej szukać.
Przejrzystość aplikacji. Łatwy proces złożenia zamówienia. Szybka realizacja zamówienia. Informowanie o etapach zamówienia.
Sklep czysty i dotowarowany, z łatwością mogłam znaleść poszukiwane produkty. Panie zapytane o coś często ignorują zapytanie ale jestem w stanie to zrozumieć więc najczęściej pytam panie przy kasie. Obsługa na kasie uprzejma aczkolwiek nastawiona na szybką obsługę mimo, że nie było za mną nikogo. Nie zostałam przywitana ani pożegnana bez własnej inicjacji. Pani zaproponowała aplikację i dodatkowy produkt promocyjny.
Wszytskie Panie Ekspedientki bardzo miłe, od wejścia zostałam powitana uśmiechem i powitaniem. Asortyment widać uzupełniany na bieżąco. Pani Ekspedientka pomogła w doborze odpwoiedniego kremu, propozyjca pomocy wyszła od Pani Ekspedientki, więc tym bardziej plus. przyjemnością wrócę tu po raz kolejny i polecę sklep Rossmann w Blue City znajomym i rodzinie.
Tak sobie.
Szybką obsługa sklep zadbany
Bardzo miła obsługa, szybki czas obsługi.
Sklep bardzo dobrze wyposażony. Placówka czysta, towar na półkach poukładany ceny są przejrzyste, a Panie ekspedientki miłe i chętne do pomocy
W drogerii Panie zawsze są miłe i przede wszystkim pomocne. W razie potrzeby doradzają w wyborze kosmetyków i dobierają do potrzeb skóry Jedna wada moze być to że na pułkach nie zawsze jest cena do danego produktu, przez co tzreba szukać skanera lub prosić konsultantów o pomoc
Wszystko podkładane, aż cieszy oko. Sprawna obsługa i bardzo uprzejma. Ceny pod każdym produktem przez co nie ma zdziwienia przy kasie:)
Sklep bardzo dobrze wyposażony. Placówka czysta, towar na półkach poukładany ceny są przejrzyste, a Panie ekspedientki miłe i chętne do pomocy
Sklep zawsze dobrze wyposażony, na sklepie czysto, schludnie, przejrzyście. Panie ekspedientki bardzo mile i chętne do pomocy
Drogeria dobrze zaopatrzona, pełno produktów na półkach, ceny jasno umieszczone pod produktami, obsługa bez zarzutów
Placówka bardzo zadbaną. Pracownicy dbają o porządek na sali sprzedaży, są czyste półki i podłogi. Poza tym jest szeroki wybór asortymentu. Wszystko jest ładnie poukładane. Pracownicy są bardzo mili i pomocni. Uważam, że ten sklep zasługuje na pozytywną opinię.
Wielu z nas korzysta z portali internetowych, aby m.in. zakupić jakiś produkt, sprzedać niepotrzebną rzecz, czy sprawdzić najlepszą cenę danej usługi. Portali, serwisów i stron internetowych jest cała masa, a my wybieramy te, które są łatwe w użytkowaniu, bezpieczne i dopasowane do naszych upodobań. Zobaczcie sami, jakie strony są najchętniej odwiedzane przez polskich konsumentów. Dlaczego właśnie te portale są najpopularniejsze i wybrane mianem najlepiej ocenianych wśród użytkowników portalu? Przekonajcie się już teraz! Użytkownicy portalu często zwracali uwagę na wygodę (łatwość rejestracji i logowania, szeroki asortyment, bezproblemowa płatność) podczas zakupów, ale również darmową wysyłkę czy wydłużony czas na zwrot, który stał się kluczowym wyznacznikiem udanych zakupów w trakcie niepewnej sytuacji epidemiologicznej.„Na Zalando każdy klient może czuć się pewnie. Dlaczego? W dzisiejszych pandemicznych czasach, gdy prawie wszystko było zamknięte był to idealny sklep do zakupów online, ponieważ Zalando wyszło naprzeciw wszystkim oczekiwań klientów! Znajdziemy tam wszystko czego tylko potrzebujemy, strona jest przejrzysta - jasna i zrozumiała dla każdego. Dodatkowo Zalando oferuje darmowy i wydłużony czas na zwrot, jeśli którykolwiek z produktów nam nie odpowiada.” ~ Klient_j7rP Użytkownicy strony empik.com zwracają uwagę również na szybkość pomocy w razie występowania jakichkolwiek problemów podczas transakcji.„Rewelacja! W razie problemów szybki kontakt z obsługą i sprawna pomoc.” ~ Klient_QnI4 Dodatkowo, użytkownicy w swoich opiniach poruszają kwestię bezpieczeństwa - jest dla nich szczególnie ważne, aby transakcja przebiegła bezpiecznie, a strona była wiarygodna – zwróciła na to uwagę klientka allegro.pl:„Bardzo dobrze zorganizowany portal kupna i sprzedaży. Pełne bezpieczeństwo transakcji zapewnione przez serwis dla kupującego i sprzedającego.” ~ Klient_arp9 Tak prezentuje się Top10 najlepiej ocenianych platform zakupowych i ogłoszeniowych!Zgadzasz się z tym rankingiem? A może masz inne zdanie na temat wymienionych portali i stron internetowych? Koniecznie podziel się z nami swoją opinią!
Wiosna zbliża się wielkimi krokami, a to oznacza, że wielu z nas rozpoczyna aktywne plany treningowe w walce o wymarzoną sylwetkę na lato! Odwiedzamy kluby fitness, baseny, dietetyków lub samodzielnie staramy się zadbać o zdrowy wygląd, m.in. wykonując ćwiczenia w domu lub biegając. Siłownie mogą nam skutecznie pomóc, ponieważ dostarczają kompleksowych usług. Pracownicy nie tylko doradzą, jak stworzyć skuteczny plan treningowy, ale również dobiorą dla nas odpowiednie ćwiczenia, biorąc pod uwagę stosowane diety, tryb życia, czy nasze możliwości. Z opinii klientów, jakie otrzymujemy na portalu jakoscobslugi.pl wynika, że niestety nie w każdym klubie fitness spotykamy kompetentną obsługę. Niejednokrotnie pracownicy nie chcą poświęcić odpowiedniej ilości czasu na stworzenie właściwego planu treningowego i nie potrafią dobrać odpowiednich ćwiczeń, traktując klientów ogólnikowo, według jednego, przyjętego schematu. Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie komu zaufać?Sprawdźcie ranking TOP 5 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!
Za nami Walentynki, przed nami Dzień Kobiet. Dwa święta, przed którymi drogerie i perfumerie przechodzą wyjątkowe oblężenie. Aby podpowiedzieć Wam, gdzie najlepiej się udać, na podstawie opinii konsumentów stworzyliśmy listę najlepszych drogerii i perfumerii. W naszym rankingu znalazło się 10 firm z branży. Sprawdźmy, co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwracają uwagę podczas obsługi. Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków. Wśród zadowolonych klientów Rossmanna, znajdziemy klienta z Lubonia, który napisał kilka miłych słów na temat obsługi:"W drogerii Rossmann obsługa jest zawsze na wysokim poziomie, personel pyta o aplikację oraz poleca produkty z uśmiechem na twarzy. Promocję są zawsze godne uwagi, a sklep jest czysty co ma duży wpływ na mój wybór odpowiedniej drogerii." Klientka z Suwałk, również doceniła personel. W opinii na temat firmy Douglas wspomina cierpliwość i uśmiech pracownic." Przesympatyczna i pomocna obsługa. Panie potrafią doradzić i zachęcić. Są cierpliwe, a przy tym uśmiechnięte. Profesjonalne doradztwo to ich wyróżnik. Polecam!" Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi, czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultantki. Wśród zgłoszonych opinii znalazły się również negatywne komentarze dotyczące zamówień internetowych. Zamówienia wielokrotnie nie docierają na czas, są niekompletne lub pomylone:„Podkład przyszedł otwarty (nieoryginalnie zapakowany). Widać, że już był używany przez inną klientkę. Przypuszczam, że otrzymałam tester, albo coś w tym stylu. Patrząc po opiniach problem jest nagminny.” ~ Klient_ieqF„Moje zamówienie zostało anulowane w całości bez konsultacji ze mną, ponieważ brakowało w magazynie "jednego lub więcej produktów". Nigdy się z czymś takim nie spotkałam…” ~ Klient_9G0z Zgadzasz się z tym rankingiem? A może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinię i oceń drogerie, w których robisz zakupy!
Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności
Zrozumiałem