viatoll.pl

(1.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

pracując na stacji...
pracując na stacji paliw mam częsty kontakt z tą infolinią niestety obsługa jest bardzo niekompetentna, blokuje urządzenia klientom, gdy Ci sprzedadzą auto i zostawią w nim urządzenia wmawiając im że w każdej chwili można je odblokować w punkcie co jest totalną bzdurą, gdyż w żadnym punkcie niema takiej możliwości a infolinia, która powinna wspierać sprzedawców w trudnych sytuacjach twierdzi, że na stacji jest jakiś nieznany im system a w całej Polsce jest ten sam. Skutkuje to tym, iż klient traci kaucje za urządzenie a sprzedawca ma problem by wytłumaczyć ludziom z infolinii, że popełnili błąd do którego się nie przyznają.

Klaudia_395

03.06.2015

Infolinia

Nie zgadzam się (1)
Viatoll - system...
Viatoll - system do poboru opłat za korzystanie z Polskich autostrad. Jest teraz promocja, że za kwotę 100,00 zł można nabyć urządzenie, gdzie jest ujęte 50,00 zł za używanie autostrad. Wszystko fajnie, jednakże promocja jest ograniczona tylko do 7 województw, gdzie można zakupić to urządzenie. Co to za promocja, skoro nie mogą z niej skorzystać wszyscy użytkownicy autostrad w Polsce.

zarejestrowany-uzytkownik

04.07.2014

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

viatoll.pl

Dane firmy

miasto

miasto,

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż viatoll.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

pracując na stacji...
pracując na stacji paliw mam częsty kontakt z tą infolinią niestety obsługa jest bardzo niekompetentna, blokuje urządzenia klientom, gdy Ci sprzedadzą auto i zostawią w nim urządzenia wmawiając im że w każdej chwili można je odblokować w punkcie co jest totalną bzdurą, gdyż w żadnym punkcie niema takiej możliwości a infolinia, która powinna wspierać sprzedawców w trudnych sytuacjach twierdzi, że na stacji jest jakiś nieznany im system a w całej Polsce jest ten sam. Skutkuje to tym, iż klient traci kaucje za urządzenie a sprzedawca ma problem by wytłumaczyć ludziom z infolinii, że popełnili błąd do którego się nie przyznają.