X-press Couriers

( 1.43 )

Opinie (154)

Fatalna firma kurierska, ...

Fatalna firma kurierska, nigdy nie powinna działać na rynku: - niedotrzymanie gwarantowanego terminu dostawy - opóźnienie 2 dni, bez żadnego kontaktu, po tym odwołałem zakup w sklepie, ale byłyby na pewno kolejne opóźnienia - całkowity brak kontaktu - na infolinię nie da się dodzwonić, - na czacie odpowiedź jest zawsze taka sama: "dostarczymy dziś" - można podać zmyślony numer przesyłki, odpowiedź będzie taka sama - po odwołaniu zamówienia przeciąga się zwrot przesyłki do sklepu, przez co nie mogę uzyskać zwrotu pieniędzy Z opinii wynika, że (przynajmniej w Warszawie) dostarczenie na kolejny dzień po prostu nie działa - nigdy.

Totalna ściema. Potrzebowałem ...

Totalna ściema. Potrzebowałem lekarstw, zamówiłem dostawę tego samego dnia- miała być wieczorem. Po południu dostałem smsa że ze względów logistycznych przesyłka nie może być dostarczona i będzie dostarczona w dniu następnym. W dniu następnym zero kontaktu a po dodzwonieniu się na telefon BOK za każdym razem byłem przekierowany od razu na telefon kuriera który nie odbierał połączeń. Nie polecam nikomu!

Jakość oferowanego serwisu ...

Jakość oferowanego serwisu w postaci dostawa tego samego dnia (w ty samym mieście) to jest jeden wielki żart. Próba doręczenia paczki dopiero po 3 dniach. Zwrot do nadawcy tydzień i jeszcze nie zrealizowany. Firma nie poczuwa się w żadnym stopniu by rozwiać taki problem w jak najkrótszym czasie. Zdecydowanie odradzam!

Przesyłka z media ...

Przesyłka z media expert - miała być dostarczona tego samego dnia od zamówienia tym wspaniałym kurierem. Pomijam kwestię, że w ostatniej chwili przed 17 przyszła wiadomość o planowanym dostarczeniu paczki między 18:00 a 22:00. Kurier nie tylko, że się nie pojawił, jego telefon od razu odezwał się przepełnioną skrzynką. Chwilę przed północą kurier zaznaczył w systemie "dostarczono przesyłkę". Dalszej epopei nie chce mi się już opisywać. Nikt nie odbiera telefonu podanego na stronie (17 minut oczekiwania). Odradzam.

Prawdopodobnie najgorsza firma ...

Prawdopodobnie najgorsza firma kurierska na rynku. Wprowadzanie klienta w błąd na każdym kroku - od komunikatów SMS aż po niekompetentnych pracowników infolinii. Oczywiście ta opinia niczego nie zmieni i dalej na rynku będą istnieć tego typu twory działające na zasadzie: ,, i tak wpadnie kolejny frajer". Omijajcie ich jednak szerokim łukiem

Wziąłem raz na ...

Wziąłem raz na test, ale byłem z nich niezadowolony. InPost dalej rządzi (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Najgorsza firma kurierska ...

Najgorsza firma kurierska w moim życiu!… Po to płacę więcej, żeby dostać paczkę na czas. Wysyłałam paczkę z towarem na sprzedaż do sklepu i byłam zapewniona, ze przyjdzie tego samego dnia 18-22. Oczywiście nic mi nie przyszło. Po czterech dniach Pani z obsługi w końcu zdecydowała ze mną porozmawiać i o dziwo okazuję się paczka wróciła na magazyn bo KURIER NIE ZNALAZŁ PUNKTU. Ani przepraszam ani pocałujcie mnie gdzieś. W wyniku moja firma poniosła koszty za opóźniony towar, ale kurier miał to gdzieś

Totalna porażka ta ...

Totalna porażka ta firma kurierska :/ Gwarantowana dostawa w tym samym dniu w godzinach 18-22. Przesyłkę zamówiłem 20.09.2021. Paczka nie doszła do 24.09.2021 - dział obsługi klienta firmy X-press Couriers, że dzisiaj już na pewno przesyłka dotrze :/ Pięć dni czekania na ważną przesyłkę, gdybym wiedział, że tak pokpią sprawę to skorzystałbym z innej firmy kurierskiej i poczekał ten dodatkowy dzień. Dostawa tego samego dnia to jakaś fikcja i slogan reklamowy. ZDECYDOWANIE ODRADZAM!!!

Paczka nie dotarła ...

Paczka nie dotarła tego samego dnia. Zero informacji co się z nią dzieje.

Przesyłki na dziś ...

Przesyłki na dziś potrafią dotrzeć po 2-3 dniach do odbiorcy. Kurier potrafi pojawić się u odbiorcy przed południem a przesyłka była zadeklarowana na g. 18:00-22:00. Po kontakcie telefonicznym twierdzi że już drugi raz dzisiaj nie będzie podjeżdżał. Niestety trzeba bardziej się postarać. Wiem że za 11 zł nikt się nie spodziewa cudów ale to chociaż piszcie że usługa jest wykonywana w 60% rzetelnie, żeby nikt mnie był zaskoczony. Jak komuś zależy na czasie to dopłaci 2-3 zł i będzie miał "na bank" na jutro np. DHL-em.

Reklamują się jako ...

Reklamują się jako "dostawy tego samego dnia", ale to jakiś żart. Na dwa zamówienia (jedno w ramach miasta i drugie między miastami) żadnej nie dowieźli tego samego dnia. Jedyny kontakt to automatyczny sms, że paczka w doręczeniu, ale później zero informacji gdzie jest paczka, kurier nie odbiera. Ostatecznie dostawa następnego dnia, ale nie po to płacę więcej za dostawę tego samego dnia w określonych godzinach, żeby paczka przyszła dzień później.

Nie polecam. Wysyłają ...

Nie polecam. Wysyłają SMS-y, z których potem próbują się wykręcić. Najpierw informacja, na stronie o próbie doręczenia ( błędny adres), potem to samo wiadomość SMS, a Pani na infolinii mówi, że paczka nie opuściła magazynu... Nikt nie kontaktował się w sprawie weryfikacji adresu. Adres został poprawiony, ale paczka nie może być dziś doręczona, bo nie ma kto jej przywieźć...

Odwiedzałeś ostatnio X-press Couriers?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

InPost

(3.64 )

Poczta Polska

(2.95 )

Pocztex

(2.43 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem