4Faces

( 2.75 )

Opinie (23)

Obsługa klienta - mistrzostwo świata

Miła i młoda obsada zainteresowana klientem. Ekspedient szybko zauważył, że błędzę między wieszakami, nie mogąc znależć tego czego szukam. Zaproponował pomoc, przyniósł poszukiwany produkt z zaplecza i jeszcze wymienił na inny kolor, gdy wyraziłam zainteresowanie. Bardzo dobre wrażenie zakupowe, które zachęca do powrotu.

Promocje niezgodne

Promocje niezgodne z tym co przy kasie, trzeba uważać. Brak cen przy niektórych produktach.

Pracownicy bardzo pomocni w wyborze odzieży termoaktywnej

Pracownicy bardzo pomocni w wyborze odzieży termoaktywnej. Na początku pracownik poinformował mnie o różnicach w poszczególnych rodzajach odzieży, poprzez właściwości oddychania materiału, do utrzymywania ciepła. Zostałem dodatkowo poinformowany o sposobie prania aby odzież jak najdłużej utrzymywała swoje właściwości. Na koniec sprzedawca dokonał jeszcze sprzedaży przykasowej. ( rękawiczki i czapka)

Przedmiotem zakupu była czapka i rękawiczki

Przedmiotem zakupu była czapka i rękawiczki. Bardzo spieszyłam się na pociąg, Pani z obsługi wykazała się niesamowitą inicjatywą. Mimo ze chciałam kupić nieco za małe rękawiczki z racji pośpiechu, Pani sprawdziła na sklepie i chciała szybciutko chciała pobiec na magazyn żeby znaleźć większe bo w komputerze była jedna para na stanie. Za każdym razem jak zakładam moje za małe rękawiczki to wspominam przemiłą obsługę. Ochrona sklepu uśmiechnięta, mile odpowiada "dzień dobry" za nie zawsze się zdarza. Ceny niewygórowane, polecam

Pracownicy zaangażowali się w znalezienie dla mnie

Pracownicy zaangażowali się w znalezienie dla mnie odpowiedniej kurtki wiosennej. Polecam ten sklep ze względu na duży asortyment oraz bardzo miłą obsługę.

Interesowała mnie kurtka wiosenna

Interesowała mnie kurtka wiosenna. Okazało się, że jest bardzo duży wybór takich kurtek. Potrzebowałem duży rozmiar. Po wielu przymiarkach sprzedawca znalazł mi odpowiedni model i rozmiar. Zostałem bardzo mile obsłużony. Mogę śmiało polecić zakupy w tym sklepie.

Zdecydowanie polecam ten sklep

Zdecydowanie polecam ten sklep. Bardzo miła i kompetentna obsługa. Duży wybór atrakcyjnych towarów.

Przyjazny sklep dla niezdecydowanego klienta

Przyjazny sklep dla niezdecydowanego klienta. Spotkałem się z chęcią doradzenia, pomocy w wyborze kurtki dla dziecka. Kiedy w domu okazało się, że jest za mała, nie było problemów ze zwrotem.

Obsługa bardzo przyjaźnie nastawiona na klienta

Obsługa bardzo przyjaźnie nastawiona na klienta, chętna do pomocy. Otrzymałem wszystkie niezbędne informacje na temat sposobu prania produktu, którym byłem zainteresowany. Reszta wydana prawidłowo. Zwrot towaru przyjęto bez żadnych zastrzeżeń.

Pani Kierownik profesjonalna

Pani Kierownik profesjonalna. Ma niesamowita wiedzę i miłe usposobienie. Polecam.

Wybrałem się do sklepu 4F w poszukiwaniu plecaka

Wybrałem się do sklepu 4F w poszukiwaniu plecaka. Sprzedawca pomimo że był zajęty udzielił mi pomocy i zaprezentował i omówił plecaki którymi byłem zainteresowany. W sklepie jest miła obsługa która odpowiednio prowadzi rozmowę i prezentuje oferowany towar. Można uzyskać odpowiednią ilość informacji interesującego nas asortymentu.

Kompetentna obsługa

Kompetentna obsługa. Sprzedawca zainteresował się mną już od wejścia - nie była nachalna - ale była ciągle w gotowości do pomocy. Pomogła odnaleźć odpowiedni rozmiar, wyraźnie była zainteresowana i zależało jej aby moje zakupy przebiegały w przyjaznej atmosferze. Na moje dokladne pytanie o asortyment odpowiadała przekonywująco i rzeczowo. Zdecydowanie polecam.

Bardzo miła obsługa

Bardzo miła obsługa. Pracownik niezwłocznie przyszedł z uśmiechem zapytać, czy potrzebuję pomocy. Zaprezentował mi produkty zgodne z moimi potrzebami, potrafił także odpowiedzieć wyczerpująco na pytania związane z nimi. Cały sklep był czysty i zadbany.

Sklep 4Faces posiada bardzo duży asortyment sprzętu i

Sklep 4Faces posiada bardzo duży asortyment sprzętu i odzieży sportowej, pracownicy są bardzo pomocni i chętnie służą poradą. Niestety czasami trudno jest o cokolwiek zapytać pracownika, ponieważ klientów jest sporo, sklep ma dużą powierzchnię a pracowników nie jest zbyt wielu. Ponadto zauważyłam, że niektóre ubrania nie były oznaczone cenowo, co utrudniało wybór i zmuszało do szukania pracownika. Generalnie jednak polecam ten sklep z uwagi na duży wybór i miły personel.

Jak na sklep typu outlet obsługa jest uprzejma i chętna do

Jak na sklep typu outlet obsługa jest uprzejma i chętna do pomocy. W sklepie panował porządek, wszystkie towary miały ceny i były odpowiednio wyeksponowane. Zostałem bardzo dobrze obsłużony, a zakupione ubrania spełniają moje oczekiwania! Polecam!

Obsługa w sklepie 4F jest na przyzwoitym poziomie

Obsługa w sklepie 4F jest na przyzwoitym poziomie. Trzeba prosić o pomoc, jak ma się problem, jednak udzielona pomoc jest pobieżna i niewystarczająca. Bardzo mały wybór w rozmiarach ubrań i modelach. Można znaleźć coś dla siebie, ale jest to bardzo trudne. Ogólnie polecam.

Odwiedzałeś ostatnio 4Faces?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Alpinus

(5.00 )

DECATHLON

(4.21 )

GO Sport

(3.52 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem