Albione

( 3.71 )

Opinie (24)

nie ma nigdzie tak dobrej obsługi

Szukałem ślubnego garnituru. Mierzyłem różne garnitury w kilku sklepach i na samym końcu przed godziną 21.00 urzekł mnie szary garnitur w oknie wystawowym. Myślałem, że ze względu na późną godzinę tylko zmierzę marynarkę. Pani zaproponowała ,że zostanie dłużej i dopasuje garnitur , dodatki. Profesjonalizm , bardzo dobra znajomość produktów, rozmiarów. Nigdzie nie spotkałem się z takim zaangażowaniem .Polecam Panią (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO).

Uwielbiamy

Wybór znakomity, zarówno jak i jakość. Odzież leży perfekcyjnie. Zawsze jesteśmy miło obsłużeni i wychodzimy zadowoleni.

Super

Bardzo pomocna i miła obsługa. Produkty najwyższej jakości i jest w czym wybierać. No i najważniejsze - komfort i wygoda noszenia. Uwielbiamy odzież Albione.

Rewelacja!

Przyjazna obsługa, która dobierze wszystko idealnie. Zero stresu, a sama przyjemność. Szeroki asortyment, także jest w czym przebierać. Cudowna i naprawdę niespotykana jakość. Zwieńczeniem są rezolutne ceny.

Nic dodać, nic ująć

Po pierwsze, jakość całkowicie adekwatna do ceny, a i można upolować też co nie co na super promocjach. Wszystko wykonane naprawdę z największą dokładnością i z najlepszych tkanin, dlatego też leży jak szyte na miarę. Na plus również obsługa, która zajmuje się klientem świetnie od samego początku do końca. Mój mąż i syn są stałymi bywalcami.

Sklep internetowy Albione

Ostatnio robiłem zakupy na stronie Albione i muszę przyznać, że była to czysta przyjemność. Strona jest przejrzysta, bardzo łatwo jest wszystko znaleść i do tego konsultant bardzo szybko mi odpowiedział gdy miałem wątpliwość co do rozmiaru.

Garnitur Albione

Zmechacenie w kroku po jednym wieczorze. Albione odrzuca reklamację twierdząc, że spodnie były źle użytkowane. Walczę z Albione, które nie uznaje swojej odpowiedzialności za swój produkt o tak niskiej jakości. Jestem po drugiej reklamacji, w której dają mi zniżkę na następne produkty (zabawne). Dodatkowo odpowiedz, jaka uzyskałem na swoja reklamacje jest dokładnie taka sama jak odpowiedz, którą uzyskał jeden z użytkowników na tym portalu (Albione – wpis użytkownika - Klient_1ahD w dniu 11.07.2019). Zwracam się z prośbą o kontakt wszystkich z podobnym problemem, gdyż powtarzające się reklamacje były by argumentem w dyskusji. To oczywiście wierutna bzdura ale walczyć z tym czymś należy argumentami. Jeden z nich jest taki, że to nieodosobniony przypadek. W związku, z czym, Firma mając wiedze w tym zakresie, powinna o tym fakcie informować przy sprzedaży. Czego oczywiście nie robią, ale to jest już kazus i można to uznać za utajanie niskiej, jakości. To jest już jest zatajenie wady zgodnie z art. 556 § 1 k.c. Proszę wiec Państwa z podobnymi doświadczeniami o kontakt, moglibyśmy złożyć pozew zbiorowy. Leszek

Nie polecam

Zakupiłam w sklepie Albione garnitur dla syna, po jednorazowej imprezie zmechacił się materiał między nogawkami spodni, było dla minie rzeczą oczywistą, że spodnie kupione w porządnej firmie nie powinny być jednorazowego użytku i reklamacja będzie formalnością. Niestety dowiedziałam się, że spodnie były źle użytkowane -"za bardzo podciągane do góry" i absolutnie nie podlegają wymianie. Dodatkowo nie wiadomo kto i na jakiej podstawie taką opinię wystawił. Zdecydowanie nie polecam zakupu w tym sklepie i w tej firmie ponieważ jest ona nastawiona tylko i wyłącznie na sprzedaż towaru.

Jeżeli chodzi o dobór garnituru we Wrocławiu to nie mogę

Jeżeli chodzi o dobór garnituru we Wrocławiu to nie mogę narzekać, wszystko OK. Mimo sporego wzrostu 195 cm udało się dobrać garnitur na ślub, wszystko ok, i Pani kierownik salonu powiedziała, że zaprasza na poprawki krawieckie w maju w cenie garnituru, dopisała stosowna informację na paragonie. Przyjeżdżam z Opola do Wrocławia 100km w jedną stronę na poprawki, które wykonają mi profesjonalnie w salonie gdzie kupiłem ten garnitur i co się okazało, ten gratis kosztował mnie 40zł i został wykonany w zewnętrznym punkcie na pasażu u ogólno dostępnej krawcowej. W ramach przeprosin zaproponowano pokrowiec na garniak ale nie przyjąłem bo jeszcze nie zdarzyło mi się kupić garniaka bez pokrowca. Zmarnowałem 100zł na paliwo i 40zł na poprawki a na miejscu bym to wykonał pewnie za 30zł.

Odwiedzałeś ostatnio Albione?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(3.00 )

Bugatti

(4.33 )

BYTOM

(3.95 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem