Vectra

( 3.07 )

Vectra jest obecnie jednym z liderów usług telekomunikacyjnych w Polsce oraz wiodącym operatorem kablowym. W ofercie firmy odnajdujemy telewizje kablową z dostępem do kanałów HD, Internet mobilny oraz kablowy, a także telefonię komórkową i stacjonarną. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom klientów, firma Vectra została pierwszym operatorem telewizji kablowej w Polsce pod względem liczby abonentów . Dbając o wysoką jakość usług i stałe zadowolenie klientów, firma oferuje pomocną infolinię oraz aż 180 stacjonarnych punktów obsługi klienta.

Opinie (1501)

Zgłosiłem w dniu ...

Zgłosiłem w dniu wczorajszym reklamacje dotyczaca platnosci, rozwiazanie przyszlo bardzo szybko.

Klient_BsPp

12.10.2021
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Parodia zasad obsługi ...

Parodia zasad obsługi klienta

Klient_eGEY

22.10.2021
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail jakoscpomoc@vectra.pl.

Fatalnie.

Fatalnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

21.10.2021
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać

Miła i kompetentna ...

Miła i kompetentna obsługa. W miarę szybko można uzyskać na odpowiedź na zadane pytanie.

Klient_ut7s

19.10.2021
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Kontakt w sprawach ...

Kontakt w sprawach technicznych przez telefon czy czat z konsultantem okropny. Przez telefon nie da sie połączyć, przez czat konsultant sie rozłącza w trakcie sprawdzania modemu i tyle byloby z tej rozmowy. Za to przez facebook, dokładniej przez messenger, genialny, świetny, najlepszy pod słońcem. Trochę trzeba poczekać na odpowiedź, ale jak już odpowiedzą konkretnie i powiedza co zrobić i dlaczego. Polecam kontakt przez fb :)

Klient_OghW

16.10.2021
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

nie polecam ...

nie polecam tej firmy (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Klient_HDfa

13.10.2021
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. W celu weryfikacji Twojej sprawy, prosimy o przesłanie danych takich jak imię i nazwisko, adres świadczenia usługi oraz numer klienta na adres jakoscpomoc@vectra.pl.

Wizyta w salonie ...

Wizyta w salonie dotycząca zmiany oferty na internet i telewizje. Pracownik wykazał się ignoranctwem. Podczas wstępnej rozmowy na temat zakresu zmiany usług poinformowałam o chęci zmniejszenia pakietu bądź zmiany operatora. Nie zostało zaproponowane żadne wyjście ze strony pracownika aby utrzymać mnie jako klienta mimo kilkuletniej współpracy. Jedyne wyjście które zasugerował to rezygnacja z ich usług i oczekiwanie na telefon ze strony pracowników z działu utrzymania klienta

Fatalnie.

Fatalnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

13.10.2021
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać

Jestem bardzo nie ...

Jestem bardzo nie zadowolony z obsługi i czasu rozpatrywania mojej reklamacji złózonej w dniu 3 lipca i ponowionej w dniu 18 lipca br.Vectra . potrzebowała prawie trzech miesięcy aby uznać moją reklamacje w kwesti naliczonych opłat za korzystnie z ich usług.Jak by na tą sprawe nie spojrzec to chyba istotnie za długi okre Zdzisław Szkiruć

Klient_WYak

04.10.2021
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Chciałam pochwalić panią ...

Chciałam pochwalić panią (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) za jakość obsługi na infolinii Vectra. Pani podeszła do mojej sprawy bardzo kompetentnie, starała się jak najszybciej załatwić moją sprawę. Bardzo sprawnie przyjęła zgłoszenie. Była bardzo uprzejma i komunikatywna. Rozmowa z panią była bardzo przyjemna. Bardzo polecam panią. Anna Ryczkowska

Klient_NpRE

01.10.2021
Vectra infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Obsługa na Facebook ...

Obsługa na Facebook najszybsza i najbardziej skuteczna, a na dodatek miła. Na infolinii Pan Sebastian również bardzo pomocny i miły.

Klient_DqyH

30.09.2021
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Po raz kolejny ...

Po raz kolejny Vectra zawyżyła mi o 5 zł fakturę za usługi. Ich zdaniem za opóźnioną płatność, ale to nieprawda - faktury zostały opłacone w terminie, ale system księgowania w Vectrze działa jak chce i kiedy chce, więc próbują doliczać sobie "kary". Reklamacje nie są uwzględniane. Ponadto od momentu uruchomienia tzw. "wirtualnej asystentki" w biurze obsługi klienta nie można się skontaktować z żywym pracownikiem tej beznadziejnej firmy. Trzeba za to wysłuchiwać dziesiątków głupich komunikatów. Kolejna rzecz to awarie - nie ma tygodnia, aby nie było przerwy w dostawie usług. Już mi się nie chce nawet tego zgłaszać. I tak nie ma efektu. Prędkość internetu dużo poniżej deklarowanych wartości, a pracownik Vectry bezczelnie mówi, że w ich ofercie to są dane dla warunków "laboratoryjnych"(!) Traktowanie klientów jak stada baranów jest w Vectrze standardem. Byle do końca umowy... I NIGDY WIĘCEJ!

Klient_DRyK

17.09.2021
Vectra infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. W celu weryfikacji zgłaszanych nieprawidłowości prosimy o przesłanie szczegółów dotyczących zgłoszenia oraz danych abonenckich na jakoscpomoc@vectra.pl.

Miałem problem z ...

Miałem problem z obsługą zablokowanego menu w aplikacji Vectry, nie mogłem wejść do zakładki "Moje usługi", Próba zgłoszenia reklamacyjnego została załatwiona po dwóch tygodniach, wcześniej mimo że opisywałem że problem występuje na wielu urządzeniach, telefonicznie informowano mnie że to problem po mojej stronie, (czyli nie czytano ze zrozumieniem moich zgłoszeń). Na końcu przyznano mi rację i powiadomiono że reklamacja została załatwiona i że jak mi się nie podoba to mogę iść do sądu. Na każdym etapie załatwiania problemu Vectra klienta wysyła "na drzewo"

Klient_MqiU

15.09.2021
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. W celu weryfikacji zgłaszanych nieprawidłowości prosimy o przesłanie szczegółów dotyczących zgłoszenia oraz danych abonenckich na jakoscpomoc@vectra.pl.

Przynosząc wypowiedzenie umowy ...

Przynosząc wypowiedzenie umowy została zaproponowana oferta znacznie bardziej atrakcyjna od posiadanej. Pakiet tv został dobrany zgodnie z moimi oczekiwaniami.

Klient_eWhY

13.09.2021
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. Prosimy o przekazanie danych abonenckich poprzez wiadomość na adres e-mail jakoscpomoc@vectra.pl, umożliwi to nam przekazanie pochwały.

Przypadkiem, w lekkiej ...

Przypadkiem, w lekkiej już desperacji, znalazłam tę stronę na FB i dopiero tam (z początku nieśmiało, bez wiary w powodzenie) mogłam opisać usterkę a ktoś odezwał się prawie niezwłocznie i sprawę ZAŁATWIŁ. Dziś zepsuty dekoder został wymieniony!! przyszedł "żywy czlowiek" :):) i zrobił co trzeba, by przywrócić mi sprawny odbiór programów w TV. Mam żal do punktu obsługi w Nowym Bytomiu, że gdy ich tam 3 razy odwiedzałam, prosząc o jakiegoś serwisanta, to panie mnie nie słuchały, i nic nie zrobiły w tym względzie. Dziękuję za pomoc. Wreszcie mogę wygodnie oglądać ulubione programy sportowe :)) Pozdrawiam

Klient_q3Dx

10.09.2021
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. Prosimy o przekazanie danych abonenckich poprzez wiadomość na adres e-mail jakoscpomoc@vectra.pl, umożliwi to nam przekazanie pochwały.

Super obsługa !!! ...

Super obsługa !!!

Klient_agS2

09.09.2021
Vectra infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. Prosimy o przekazanie danych abonenckich poprzez wiadomość na adres e-mail jakoscpomoc@vectra.pl, umożliwi to nam przekazanie pochwały.

Pięciokrotnie przełożono termin ...

Pięciokrotnie przełożono termin montażu usługi, informację o przełożeniu wizyty za każdym razem otrzymałem gdy monter powinien już być na miejscu.

Klient_aUkl

09.09.2021
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. W celu weryfikacji zgłaszanych nieprawidłowości prosimy o przesłanie szczegółów dotyczących zgłoszenia oraz danych abonenckich na jakoscpomoc@vectra.pl.

Miło mi poinformować ...

Miło mi poinformować że byłam zadowolona z szybkiego załatwienia mojej sprawy poprzez Messenger.

Klient_OW9V

08.09.2021
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. Prosimy o przekazanie danych abonenckich poprzez wiadomość na adres e-mail jakoscpomoc@vectra.pl, umożliwi to nam przekazanie pochwały.

Super obsluga! W ...

Super obsluga! W mniej jak 5min doradca on-line pomogl rozwiazac moj problem z dekoderem. Mam wrazenie, ze po aktualizacji kanaly szybciej sie przelaczaja :) telewizja zawsze dziala. Korzystamy od ponad 3 lat i tylko dzisiaj mielismy problem, wiec serdecznie polecam!

Klient_Zgw0

08.09.2021
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Jestem rozczarowana Vectrą, ...

Jestem rozczarowana Vectrą, nikomu nie polecam i odradzam.

Klient_NJ1y

08.09.2021
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. W celu weryfikacji zgłaszanych nieprawidłowości prosimy o przesłanie szczegółów dotyczących zgłoszenia oraz danych abonenckich na jakoscpomoc@vectra.pl.

Odwiedzałeś ostatnio Vectra?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(2.37 )

Netia

(2.51 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(3.50 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem