Vectra

(2.50)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Certyfikat Dbamy o Jakość Obsługi.

Firma korzysta z możliwości odpowiada klientom.

Firma otrzymała Certyfikat Życzliwej Firmy.

Opinie (1494 z 2429)

Jeżeli chodzi o...
Jeżeli chodzi o dział pt. JAKOŚ POMOC VECTRA, który między innymi odpisuje niezadowolonym klientom na portalu JAKOŚĆ OBSŁUGI to jest to typowa pokazówka. Piszą że niby zainteresują się sprawą a potem olewają klientów do tego stopnia że podczas korespondencji emailowej piszą żeby się już z nimi nie kontaktować w sprawie usterek które mimo to nadal występują po interwencji działu JAKOŚĆ POMOC VECTRA. Gdyby też ten dział JAKOŚĆ POMOC VECTRA był skuteczny to dawno miałbym problem rozwiązany a nie męczył się od listopada 2023 bez efektu.

Klient_WHeR

13.04.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
13.04.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Kilka miesięcy temu...
Kilka miesięcy temu opisywałem sytuację jaka Vectra jest nieudolna. Nadal podtrzymuję tę opinię. Od listopada 2023 mam umowę na telewizję. Nie ma dnia od początku umowy żeby nie było problemów technicznych. Problemy są codziennie. Żadnego programu nie obejrzeliśmy w całości bo obraz jest przerywany. Tak się również dzieje podczas zmiany kanałów. Kilkakrotnie był technik i nic nie pomogło. Była wysłana skarga do Urzędu Komunikacji Elektronicznej w związku z zaistniałą sytuacją oraz w związku z brakiem odpowiedzi na reklamację. Pierwsza reklamacja dotyczyła rozwiązania umowy bez ponoszenia kary w związku z usterkami telewizji które trwają od początku umowy niemalże codziennie oraz druga reklamacja o anulowanie opłat za abonament telewizyjny. Urząd Komunikacji Elektronicznej odpisał żeby sprawę zgłosić do sądu skoro Vectra nie reaguje na reklamacje. Tak też trzeba będzie zrobić. Dodatkowo trzeba będzie zawiadomić UOKiK. Myślę że bez sądu się nie obędzie bo jeszcze wcześniej jak numery telefonów przenosiliśmy do Vectry to trwało to kilka miesięcy niestety a potem przez dwa dni zostaliśmy bez rozmów wychodzących i przychodzących. Oczywiście były składane reklamacje ale bez rezultatu. Jesteśmy po rozmowie z prawnikiem i w zaistniałej sytuacji jak najbardziej istnieje zasadność uzyskania odszkodowania. Ile przy tym wszystkim straciliśmy nerwów to szkoda gadać. Więc jeśli lubi ktoś kłopoty i brakuje mu emocji, kocha ktoś nerwy zszarpane mieć to serdecznie polecam Vectrę. UOKiK nie interweniuje w jednostkowych przypadkach. Więc jeśli każdy z was nie może dogadać się z Vectra albo Vectra kogoś z was olewa czy nie ustosunkowują się do reklamacji albo wiecie że macie rację a Vectra odrzuci reklamację to mimo wszystko zgłaszacie sprawę do UOKiK. Oczywiście UOKiK odpisze wam że nie działa w jednostkowych przypadkach, ale jak zobaczą że dużo ludzi pisze to sami podejmą kroki i ukarzą Vectra. UOKiK musi mieć podstawy do nałożenia kary i im więcej sygnałów dostaje do ma większe pole do działania.

Klient_WHeR

13.04.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
13.04.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Firma która za...
Firma która za wszelką cene stara się udowodnić błąd klientowi po mimo złego montażu.

Klient_1xwfE

22.03.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
22.03.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Od ponad 3...
Od ponad 3 miesięcy występują problemy z internetem (wysoka utrata pakietów), które uniemożliwiają normalne korzystanie. Pomimo wysyłania zgłoszeń nikt nie przychodzi, brak wyjaśnień lub odpowiedzi typu kopiuj wklej. W ramach wysłanej reklamacji zwrócili 10% kosztów za 3 miesiące czyli żałosne kilkanaście złotych. Nie wspominając o tym, że niedawno podnieśli ceny o 20%. Firma tylko wystawia faktury do opłacenia po czym zapomina o kliencie. Zalecam omijać szerokim łukiem.

Nanus

08.03.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
08.03.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Jestem zadowolona z...
Jestem zadowolona z wykonanej dla mnie strony internetowej i współpracy

olgierdmaslo209.@

24.02.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
24.02.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Nie wszędzie jest...
Nie wszędzie jest zasieg w dużym mieście o dziwo. No i podniesienie oplaty abonamentowej miesiac po podpisaniu umowy na 2 lata spowoduje ze raczej tej firmy nie polece a po zakończeniu abonamentu zmienię dostawce.

Katarzyna_417

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
12.02.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Słabiutko niestety. Częste...
Słabiutko niestety. Częste braki w dostawie neta, nie uprzedzają i wyłączeniach czy przerwach technicznych. Nie zauważyli że od kilku lat spora część osób pracuje zdalnie...

Klient_Ajot

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
12.02.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Brak umiejętności rozpoznania...
Brak umiejętności rozpoznania potrzeb klienta, mała elastyczność w obsłudze

mg15053

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
12.02.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Osobiście posiadam umowę...
Osobiście posiadam umowę zawartą z operatorem Vectra i nie mam nic do zarzucenia. Wszystko pracuje sprawnie, technik dnia następnego od złożenia zamówienia.

MarMal_sQL6

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
12.02.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Jeżeli chodzi o...
Jeżeli chodzi o serwis techniczny jakość obsługi infolinni i pracowników technicznych jest bardzo zadowalająca. Usterka została dobrze zdiagnozowana i szybko naprawiona. Reakcja na zgłosznie również była szybka. Gorzej wygląda sytuacja z działem sprzedaży ponieważ nie do końca słuchają o co klient ich prosi. Umowę chciałem podpisać nie pod adresem zamieszkania tylko w pracy. Pani konsultantka zgodziła się na to ale niestety przesłała mi umowę na adres zamieszkania dzięki czemu ponad tydzień próbowałem podpisać dokumnety

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
12.02.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Infolinia Vectra nie...
Infolinia Vectra nie jest dostępna dla klienta, odbiera automat. Nie odpisują na zgłoszenia. Obsługa reklamacji to dramat.

Joanna_111

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
12.02.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Ciagle usterki, dodzwonić...
Ciagle usterki, dodzwonić się cieżko na infolinie

Aleksandra_1549

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
12.02.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za czas przeznaczony na pozostawienie opinii. Jest ona dla nas cenną wskazówką. Stale uczymy się od naszych Klientów, jak możemy stać się lepsi.
beznadziejna jakość internetu,...
beznadziejna jakość internetu, obsługa w punkcie też nie powala jakością, obsługa telefoniczna w 80% beznadziejna - brak pomocy

zarejestrowany-uzytkownik

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
12.02.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Nawet najmilsza pani...
Nawet najmilsza pani na infolinii nie zmienia faktu, że Vectra awaryjność ma straszliwą. A przynajmniej w Elblągu. Ciężko niestety uzyskać konkretną informację o przyczynach braku Internetu oraz przewidywanego czasu napraw.

ZweryfikowanyKlient

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
12.02.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za czas przeznaczony na pozostawienie opinii. Jest ona dla nas cenną wskazówką. Stale uczymy się od naszych Klientów, jak możemy stać się lepsi.
Wystawianie zawyżonych faktur,...
Wystawianie zawyżonych faktur, niezgodnych z umową. Brak odpowiedzialności pracownika, brak kompetencji. Odsyłanie od działu do działu, powtarzanie każdemu o co chodzi, znowu odsyłanie i ponowne tłumaczenie i tak bez końca. Sztuczna inteligencja na infolinii nie radzi sobie z niczym, potrafi tylko powtórzyć numer klienta.

JoeBlack_MAPU

08.02.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
08.02.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Od początku trwania...
Od początku trwania umowy nie działa telewizja. Mam dwa dekodery telewizji na zasadzie Multiroom. Oprócz tego internet stacjonarny i dwa telefony komórkowe. Do czasu kiedy nie było telewizji tylko internet stacjonarny no i telefony było w miarę dobrze. Jak tylko doszła telewizja to się zaczęła walka z Vectrą. Od samego początku trwania umowy przez ani jeden dzień telewizji nie da się oglądać. Odbiór telewizji zawiesza się i kółko niebieskie się kręci na ekranie i tak na dwóch dekoderach. Umowę mam od końca listopada a mamy teraz prawie koniec stycznia i Vectra nie jest w stanie nic zrobić. Najgorsza jest obsługa klienta za pośrednictwem czatu i e-mailowa. Nie czytają ze zrozumieniem wiadomości. Powtarzają się na zasadzie że coś kazali zrobić i to zrobiliśmy i za chwilę to samo. To jest jakaś masakra. Na czacie pracują nieuprzejme osoby i nieskore do pomocy.

Klient_WHeR

28.01.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
28.01.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Korzystałam ostatnio z...
Korzystałam ostatnio z obsługi klienta poprzez infolinię Vectra. Niestety połączenie się z wirtualnym konsultantem już na początku sprawia kłopoty. Robot jest mało inteligentny, odsyła klienta do posłużenia się drogą mailową. Ciężko jest połączyć się z konsultantem, jeśli się już uda, to czas oczekiwania jest niestety bardzo długi. Konsultanci często są zdenerwowani bądź niemili. Jeśli chodzi o sprawy techniczne często trzeba czekać na połączenie z działem technicznym ponad 24 godziny gdzie przy awarii jest to bardzo długi czas oczekiwania.

Klient_A3Ywa

25.01.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
25.01.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Zdecydowanie odradzam współpracę...
Zdecydowanie odradzam współpracę z firmą Vectra. Umowa papierowa zawierała niższą kwotę opłat niż fatury przesyłane automatycznie, wg umowy widocznej na portalu Vectra. Od rzecznika dowiedziałam się, iż mój numer klienta wpadł w pętlę, która automatycznie nalicza niepoprawne kwoty, a konsultanci nie mają dostępu do wszyskich pozycji. Następnie moja rezygnacja z dwumiesięcznym wypowiedzeniem, nie pojawiła się na portalu i naliczona została ponownie błędna faktura z wypowiedzeniem 2 dniowym. Wszystko udokumentowane papierowo.

niezalogowany-uzytkownik

22.01.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
22.01.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
Polecam... ale omijanie...
Polecam... ale omijanie tej beznadziejnej firmy szerokim łukiem! Większej tragedii chyba nie ma na rynku. Nie dość, że internet słaby, a tak się cudownie reklamują to jeszcze poziom obsługi leży na dnie. Kiedy zrezygnowałem z umowy zostałem obciążony kwotą 200 zł za to, że niby nie zwróciłem sprzętu. Sprzęt zwrócony ponad 3 miesiące temu, a i tego nie ogarnęli. Żenada. Reklamacja złożona i czekam na rozpatrzenie. Jeśli pieniądze z niesłusznie nałożonej kary nie zostaną mi zwrócone to zgłaszam sprawę do UOKiK. Żałuję, że nie zapoznałem się z opiniami na google przed zawarciem umowy z tym pseudo-dostawcą usług. Dostarczyli mi ale kupę nerwów i nic poza tym. Ilość pojedynczych gwiazdek mówi sama za siebie. Jeśli chcecie oszczędzić sobie problemów to wybijcie sobie z głowy zawieranie jakiejkolwiek umowy z tą firmą.

jedal1ty

21.01.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
21.01.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
totalny balagan ,drugi...
totalny balagan ,drugi raz musze reklamowac usluge platnosci typu place z vectra,mimo,ze mam uznana reklamacje ,bajzel totalny

niezalogowany-uzytkownik

08.01.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
08.01.2024
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.

Vectra

Vectra jest obecnie jednym z liderów usług telekomunikacyjnych w Polsce oraz wiodącym operatorem kablowym. W ofercie firmy odnajdujemy telewizje kablową z dostępem do kanałów HD, Internet mobilny oraz kablowy, a także telefonię komórkową i stacjonarną. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom klientów, firma Vectra została pierwszym operatorem telewizji kablowej w Polsce pod względem liczby abonentów . Dbając o wysoką jakość usług i stałe zadowolenie klientów, firma oferuje pomocną infolinię oraz aż 180 stacjonarnych punktów obsługi klienta.

Dane firmy

Gdynia

Gdynia, Aleja Zwycięstwa 253

Czy te firmy wypadają lepiej niż Vectra?

Ktoś 2 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Jeżeli chodzi o...
Jeżeli chodzi o dział pt. JAKOŚ POMOC VECTRA, który między innymi odpisuje niezadowolonym klientom na portalu JAKOŚĆ OBSŁUGI to jest to typowa pokazówka. Piszą że niby zainteresują się sprawą a potem olewają klientów do tego stopnia że podczas korespondencji emailowej piszą żeby się już z nimi nie kontaktować w sprawie usterek które mimo to nadal występują po interwencji działu JAKOŚĆ POMOC VECTRA. Gdyby też ten dział JAKOŚĆ POMOC VECTRA był skuteczny to dawno miałbym problem rozwiązany a nie męczył się od listopada 2023 bez efektu.
Zgadzasz się?