Discover Poland

(2.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

To bogato zaopatrzony...
To bogato zaopatrzony i estetyczny sklepik, zlokalizowany w budynku portu lotniczego Copernicus. Różnorodne artykuły, niektóre bardzo zmyślne, np. kieliszki z kolorowym grawerem orła białego, są prezentowane wygodnie dla klientów. Tu kupiłam małą żabkę z groszówką, nawet nie była droga. Wszystko byłoby rewelacyjnie gdyby nie sprzedająca, kobieta w średnim wieku, która po skasowaniu zakupu paragon od razu wyrzuciła. Poproszę paragon – powiedziałam; trochę się zdziwiła/zmieszała, sięgnęła pod ladę i podała ze słowami: nikt paragonu nie bierze. Klient brać nie musi, sprzedawca ma obowiązek dać. Ani słowa przepraszam, ani nawet dowidzenia. Amatorszczyzna obsługi w pełnym ”wydaniu” bo jej wygląd tez nie zachwycał. Szkoda - sklepik fajnie zaopatrzony, a lotnisko to miejsce międzynarodowe, to zobowiązuje nawet handlowców.

DORA_1

29.07.2013

Placówka

Wrocław, Skarżyńskiego 36

Nie zgadzam się (1)

Discover Poland

Dane firmy

Wrocław

Wrocław, Skarżyńskiego36

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Discover Poland?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

To bogato zaopatrzony...
To bogato zaopatrzony i estetyczny sklepik, zlokalizowany w budynku portu lotniczego Copernicus. Różnorodne artykuły, niektóre bardzo zmyślne, np. kieliszki z kolorowym grawerem orła białego, są prezentowane wygodnie dla klientów. Tu kupiłam małą żabkę z groszówką, nawet nie była droga. Wszystko byłoby rewelacyjnie gdyby nie sprzedająca, kobieta w średnim wieku, która po skasowaniu zakupu paragon od razu wyrzuciła. Poproszę paragon – powiedziałam; trochę się zdziwiła/zmieszała, sięgnęła pod ladę i podała ze słowami: nikt paragonu nie bierze. Klient brać nie musi, sprzedawca ma obowiązek dać. Ani słowa przepraszam, ani nawet dowidzenia. Amatorszczyzna obsługi w pełnym ”wydaniu” bo jej wygląd tez nie zachwycał. Szkoda - sklepik fajnie zaopatrzony, a lotnisko to miejsce międzynarodowe, to zobowiązuje nawet handlowców.