Asta

( 0.50 )

Opinie (4)

Jakość obsługi w firmie Asta jest fatalna

Jakość obsługi w firmie Asta jest fatalna. Na minus można zaliczyć wiedzę i kompetencje personelu, organizacje i czas obsługi, na mały plus jest zachowanie personelu oraz oferta, a na duży plus jedynie wygląd miejsca obsługi.

Miałam okazję poznać firmę poprzez kontakt z miłą Panią z

Miałam okazję poznać firmę poprzez kontakt z miłą Panią z infolinii. Nie pamiętam dokładnie jej nazwiska, ale pani Ola była nie dość, że bardzo miła to rzetelnie odpowiadała na moje pytania (sprawdziłam to jeszcze raz udając się bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta. Podoba mi się to, że wiele spraw można załatwić w asta-net drogą mailową i przez telefon, nie mówiąc już o tym, że jak zepsuł mi się dekoder to pomogli nawet po 21.30 w sobotę. Polecam szczerze, nikt tak nie zajmie się klientem w dzisiejszych czasach jak ASTA. Moja znajoma, która ma telewizją z Vectry niestety cały czas narzeka.

świetna obsługa

świetna obsługa, zawsze pomocne panie w Biurze i co najważniejsze, fachowa pomoc przy wyborze usługi czy promocji. Przy załatwianiu jakichkolwiek spraw, konsultanci zawsze lojalnie informują o różnych typach promocji, tak by wybrać jak najlepszą dla indywidualnych potrzeb klienta. Biuro Obsługi jest przestronne, może czekając na swoją kolejkę zapoznać się z materiałami dot. oferty.

Moja wizyta w tej placówce

Moja wizyta w tej placówce, odbyła się krótko i sprawnie - polegała na zwiększeniu pakietu w abonamencie tv i ... byłam bardzo mile zaskoczona!!!!! Do siedziby firmy mogłam wejść z psem, który nie znosi upałów, do boksu obsługi klienta weszłam nie czekając długo, wręcz od ręki - tak mają zorganizowaną pracę, żeby klient nie czekał. Pani obsłużyła mnie fachowo - krótko, zwięźle i na temat, nie ukrywając żadnych "kruczków", był piątek, zatem zwiększenie pakietu kanałów tv miało odbyć się w poniedziałek - bardzo zajęci operatorzy - zgodziłam się na to, w końcu to niedługo. Podpisałam co trzeba, dostałam jakieś reklamówki w postaci długopisów, teczek itp, poszłam do kasy zapłacić rachunek, wychodzę, a za mną wybiega ta sama pani z obsługi klienta i mówi, że w ciągu najbliższej godziny ktoś zjawi się i zwiększy pakiet - no zaskoczona byłam bardzo miło, pani uśmiechnięta, wie co ma robić, No wzór do naśladowania!!!!

Odwiedzałeś ostatnio Asta?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.13 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem