GLS

( 3.47 )

GLS oferuje niezawodne rozwiązania logistyczne w Europie i na świecie. Grupa GLS obejmuje swoimi usługami 40 krajów, większość za pośrednictwem własnych spółek, a pozostałe poprzez partnerów.

Opinie (1271)

Kurier nawet nie ...

Kurier nawet nie zjawił się po przesyłkę tymczasem napisano że nadawcy nie było w domu. Żenada.

Pierwsza paczka która ...

Pierwsza paczka która została wysłana została zniszczona i nienadawala się do doręczenia więc została na magazynie o czym nikt mnie nie poinformował. Paczka została wysłana przez nadawcę wysłana ponownie. Kurier powinien doręczyć paczkę w godzinach 10-15 doręczył paczkę o godzinie 18 36 jednym słowem porażka zeby mieć 5 godzin na dostarczenie paczki i spóźnić się prawie 4 godziny napewno nikomu niepolecil bym tej firmy

Miałam do odebrania ...

Miałam do odebrania paczkę od kuriera GLS. Po otrzymaniu telefonu od kuriera, że jest na miejscu(oraz po wysłuchaniu jaki miał ciężki dzień i że musi czekać) wyszłam z osiedlowego sklepu i poszłam pod dom. Kurier był nie miły, trzaskał drzwiami od klatki i przeklinał, bo zaczął padać deszcz. Nie polecam tej firmy kurierskiej że względu na jakość usług.

Nie doręczają paczek ...

Nie doręczają paczek pod wskazany adres, lecz zostawiają sąsiadom.

GLS to NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA W POLSCE!

1. W mejlu podają "orientacyjne" godziny dostarczenia przesyłki, ale jak powiedziano na infolinii "kurier może dostarczyć przesyłkę w innych godzinach" To po co informacja w mejlu???? 2. Infolinia "Zawsze może Pani zadzwonić do kuriera i zapytać, kiedy będzie". Zadzwoniłam 3 razy w różnych godzinach. Odpowiedź Pani z infolinii "Kurier nie ma obowiązku odbierać telefonu". No to jest sprzeczne z tym co powiedziała wcześniej. Czy jak mam się dowiedzieć przesyłka? Mejl dezinformacja, kurier nie musi odbierać, więc też się nie dowiem. Mam siedzieć w domu przez dwa dni od 8 do 20???

Nie polecam ,obsługa kuriera arogancka

Kurier dostarcza paczki wedle własnego uznania na zasadzie lubię/nie lubię , albo w ogóle nie dostarcza. Kurier arogancki i przeważnie nie ma wydać reszty. Paczki przychodzą uszkodzone i transport do odbiorcy trwa najdłużej niż gdziekolwiek indziej.

super

Kurier przyniósł paczkę powiedział głośno i wyraźnie dzień dobry, poprosił o podpis podziękował i pożegnał się. Przesyłka nie uszkodzona zamówienie dotarło na czas.

Super takiej obsługi nie ma nigdzie w okolicy

Pozdrawiam kuriera (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)!!!!!!

Żałosne

Żałosna obsługa, kurier nie przybył pod wskazany adres a od razu wklikal ze odbiorca nieobecny

OK

Całkiem dobrze

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

31.05.2021
GLS Inna forma kontaktu

Super firma

Są w porządku!

OK

Całkiem dobrze

Rewelacja!

Polecam!

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

31.05.2021
GLS Inna forma kontaktu

Super firma

Są w porządku!

Tak sobie

Jest tak sobie.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

31.05.2021
GLS Inna forma kontaktu

Dość słabo

Bywało lepiej. Obsługa paczek mocno się pogorszyła.

Tak sobie

Jest tak sobie.

OK

Całkiem dobrze

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

31.05.2021
GLS Inna forma kontaktu

Odwiedzałeś ostatnio GLS?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

InPost

(3.64 )

Poczta Polska

(2.95 )

Pocztex

(2.43 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem