DHL

( 3.78 )

Gdy Adrian Dalsey, Larry Hillblom i Robert Lynn zakładali firmę DHL w 1969 roku, nie wiedzieli, że zrewolucjonizują świat logistyki. Dziś firma DHL jest światowym liderem w branży logistyki. Pracuje w niej około 400 000 osób w ponad 220 krajach. Każda z tych osób codziennie pomaga klientom rozwijać się, przekraczać granice i odkrywać nowe rynki lub po prostu wysłać list do bliskich.

Opinie (2597)

Pierwsza próba doręczenia nieudana

Pierwsza próba doręczenia nieudana - według infolinii kurier zaznaczył opcję, że nie zastał nikogo w domu, mimo, że cały dzień byłam na miejscu. Druga próba - udana w dniu kolejnym. Kurier w czasie wizyty nie był kulturalny. Przeklinał. Informował, że się spieszy. Przyjechał 30 minut po wyznaczonym czasie. Termin odbioru był podany w granicach 13- 15, pojawił się o 15.30. Mimo, widocznych uszkodzeń paczki nie chciał dać mi możlwiość sprawdzenia zawartości - tłumacząc się, że mam 14 dni od dnia doręczenia na zgłoszenie jakichkolwiek uszkodzeń zawartości. Nie chciał mi nawet umożliwić obejrzenia ich przed podpisaniem doręczenia - co jest niezgodne z ich regulaminem. Poproszony o podanie numeru identyfikacyjnego podał błędny, o czym dowiedziałam się zgłaszając sprawę na infolinii DHL. Odpowiedź uzyskałam bardzo szybko. Spełniała ona moje oczekiwania. Kurier miał brudny uniform, nie był schludny. Brak identyfikatora lub legitymacji. Samochód nie był obrendowany logiem firmy.

Na przesyłkę kurierską czekałam jeden dzień roboczy co jest

Na przesyłkę kurierską czekałam jeden dzień roboczy co jest niewątpliwą zaletą firmy. Pracownik schludnie ubrany o miłej aparycji. Dużym minusem jest zachowanie się Pana, który jest niegrzeczny wobec adresata, wchodzi do mieszkania bez zaproszenia. Spieszy się tak bardzo, że paczka jest pognieciona a odbiorca nie może w spokoju sprawdzić towaru. Ponadto pracownicy firmy DHL parkują samochody w miejscach niedozwolonych co powoduje zamieszanie na ruchliwej drodze. Ceny za poszczególne usługi są przystępne.

Bardzo elastyczne podeście do klienta

Bardzo elastyczne podeście do klienta, powiadamianie i uzgodnione telefoniczne czas i miejsce dostarczenia przesyłki. Dostosowane do potrzeb odbiorcy.

Zamówiłem Dziś około godziny 8

Zamówiłem Dziś około godziny 8: 45 Kuriera. Za niecała godzinę po moim telefonie kurier pojawił się na wskazanym adresie po odbiór paczek. Młody uprzejmy człowiek, który przywitał się bardzo miło i ciepło mimo panującej dziś pogody. Miałem problem z jedna ponadgabarytowa paczka a on doradził mi jak mam ja spakować i powiedział że przyjedzie za 30 minut żebym mógł sobie ja spokojnie spakować. Przyjechał za 30 minut z uśmiechem na twarzy odebrał brakująca paczkę.

Jakiś czas temu

Jakiś czas temu, kupiłam terrarium zrobione specjalnie dla mnie na zamówienie. Umówiłam się z producentem, że wyśle do mnie terra kurierem DHL, bądź co bądź to renomowana firma kurierska, a i on wysyłając terra nigdy nie miał z nimi żadnych problemów. Gotowe terrarium zostało wysłane 30.12 (wtorek). Śledząc losy przesyłki już następnego dnia zauważyłam, że została ona już przekazana kurierowi. Chcąc wiedzieć o której godzinie mogę się go spodziewać, zadzwoniłam na infolinię, gdzie dowiedziałam się, że kurier już wraca i jakimś trafem nie dojechał do mnie. Troszkę zniecierpliwiona, 2.01., czyli po przerwie noworocznej, znów zadzwoniłam na infolinię, gdzie połączono mnie bezpośrednio z samym kurierem. A on jakoś tak nie za bardzo kwapił się aby dostarczyć do mnie tę przesyłkę. Coś tak stękał, wyglądało na to, że nie za bardzo jest mu to na rękę. Ale, co mnie zszokowało, zaproponował żebym sama odebrała od niego paczkę gdzieś na terenie miasta. Odmówiłam, ponieważ było to nie tylko niemożliwe, ale i…trochę podejrzane. Po ponad 4 godzinach kurier wreszcie do mnie dojechał. Zdziwiło mnie to, że przywożąc paczkę wysokości 100 cm i wagi 30 kg zdecydował się wnieść ją sam. Pomimo, że w domu był mój ojciec, który na pewno pomógłby we wniesieniu paczki, kurier sam ją wyjął z samochodu i mimo ponad 20 naklejek z informacją ‘UWAGA SZKŁO’…upuścił ją na ziemię z wysokości ok. 50 cm mówiąc, że jest trochę ciężka i niewygodnie zapakowana. Gdy zgorszona zawołałam: „Co pan wyprawia?! Tam jest szkło!”, odpowiedział (cytuję dokładne słowa): „Myśli pani, że szkło tak delikatnie się pakuje?! W jakiś karton?!”. Po wniesieniu do domu powiedziałam, że nie podpiszę potwierdzenia odbioru dopóki nie otworzę paczki i nie sprawdzę w jakim stanie jest przesyłka. Kurier jednak powiedział, że nie mogę jej otworzyć przed podpisaniem. Po krótkiej wymianie zdań i wytłumaczeniu przez kuriera, że paczka nie należy do mnie póki nie podpiszę kwitka, zdecydowałam się podpisać co trzeba. Po podpisaniu, na oczach kuriera otworzyłam przesyłkę, w której było potłuczone terrarium, absolutnie już nieprzydatne (potłuczone 3 szyby z sześciu!!!). Powiedziałam kurierowi, że nie zgadzam się na przyjęcie tego w takim stanie, na co odpowiedział, że już podpisałam potwierdzenie odbioru i nie może już jej zabrać. Dodał, że przyjedzie za 2 godziny z protokołem reklamacyjnym, ale już nie wrócił. Dopiero po ponownym zadzwonieniu na infolinię powiedziano mi, że przyślą kogoś za kilka dni. Po sporządzeniu protokołu czekałam na reakcję firmy 2 miesiące. Jednak, co mnie zaskoczyło, dostałam całkowity zwrot kosztów wartości przesyłki, czyli 450 zł.

Przez firmę DHL została nadana do mnie przesyłka z Londynu

Przez firmę DHL została nadana do mnie przesyłka z Londynu. Choć firma zakładała, że przesyłka dotrze w ciągu tygodnia, okazało się, że po tygodniu przesyłka nie przekroczyła jeszcze nawet granicy Wielkiej Brytanii. Firma tłumaczyła to nie wywiązaniem się z zadania zewnętrznej firmy, z której korzysta DHL, jednak argument ten nie był dla mnie przekonywujący, ponieważ opłatę za paczkę pobrała firma DHL, dlatego ponosi odpowiedzialność za opóźnienie. Jednakże po opuszczeniu granicy paczka bardzo szybko dotarła do Warszawy, obsługa była bardzo miła,nie było już żadnych problemów, stan paczki był idealny. Gdyby nie fakt opóźnienia, firmę oceniłabym najwyższą notą.

Dość dawno już znam tą firmę i z nimi osobiście złego

Dość dawno już znam tą firmę i z nimi osobiście złego doświadczenia nie mam. Przesyłki na zawsze na czas, nieuszkodzone, nieobdarte, nie otwierane itp.. Jedynie mogę mieć zastrzeżenia co do kuriera odbierającego przesyłki co jest czesto dość dużym problemem, ale od niedawna zaczął do mnie przyjeżdżać, więc może potrzeba trochę czasu na "dotarcie się" do lokalizacji gdzie ma jeździć. Znam osoby które nie przepadają za współpracą z DHL, chodzi o nieterminowość, kiedyś ta firma trochę miała bałagan i dostała opinie dość słabego kuriera, lecz widzę że jest coraz lepiej i od czasu do czasu mam okazję z ich usług używać. Oceniam Firmę kurierską DHL na +3 za poprawę ich usług, lecz dość jeszcze słabych kurierów co czasem nie umieją dotrzeć do nadawcy/odbiorcy.

Mieszkamy pod Warszawą

Mieszkamy pod Warszawą. Często dokonujemy zakupów przez internet. Wiele firm współpracuje z DHL'em. Ostatnio często się zdarza, że kurierzy nie ustalają z nami godziny, kiedy przywiozą przesyłkę. Zamiast tego zostawiają aviso w skrzynce, a po towar trzeba jechać na głęboki Mokotów. Tym samym dostawa do domu traci swój bezpośredni charakter...

Czekałam na przesyłkę wraz z narzeczonym która miała do nas

Czekałam na przesyłkę wraz z narzeczonym która miała do nas dotrzeć 23 kwietnia. Kurier dzień wcześniej zadzwonił, że przesyłka już jest i czy może w dniu dzisiejszym ją dostarczyć oraz w jakich godzinach nam odpowiada. Co nas miło zaskoczyło. Już kilka razy dostawaliśmy paczki od tej firmy, zawsze na czas, miła, punktualna. Paczki nie uszkodzone, co jest tutaj chyba najważniejsze. Osoby odbierające telefony w biurze kompetentne, miłe, służące pomocą, szybka reakcja na zgłoszenie.

Wspólnie z mężem zamówiliśmy przez internet karnisze

Wspólnie z mężem zamówiliśmy przez internet karnisze. Przesyłkę wysłano 24 godziny po zaksięgowaniu pieniążków na konto. Niestety, po 5 dniach o przesyłce mogliśmy tylko pomarzyć. Dzwoniąc do centrali kurierskiej, podając nr listu przewozowego dostaliśmy informację, że przesyłka już powinna dotrzeć do nas dwa dni prędzej. Ku naszemu zdziwieniu, kazano nam zadzwonić do kierowcy, który miał wykonać kurs do naszego miasta. Swoją drogą, myślę, że to nie ja powinnam dzwonić, ale firma świadcząca usługę. Kierowca nie potrafił nam nic powiedziec o paczce, więc dzwonimy raz jeszcze do centrali. Tam...EUREKA!! Paczka znalazła się.... 500 km dalej niż miejsce dostarczenia. Dyspozytor śmieje się, że paczka przejechała całą Polskę, bo ktoś przykleił dwa listy przewozowe. Czy to takie śmieszne?? Karnisze były prezentem urodzinowym, który niestety musieliśmy zmienić z uwagi na datę dostarczenia przesyłki 3 tygodnie po terminie. Brak rzetelności, słabe podejście do klienta oraz bałagan, nieład i dezorganizacja! Ocena jak najbardziej niska.

09

09.03. zamówilam kuriera przez internet.Miał byc 10.03 o godz 13, niestety ok godz. 14 dostałm smsa ,ze kurier z przyczyn technicznych nie może dojechać.Nowy termin ustlili na dzień następny czyli 11.03 na godz. 13.O godz. 10:30 odebrałam tel z firmy DHL, że kurier przyjedzie będzie za pół godz.Totalne zaskoczenie, bo byłam oddalona od domu ok. 30 km. Mimo,że w zamówieniu kuriera zaznaczone było ,że paczka waży 100kg, kurier był zaskoczony i nie przygotowany żeby ją umieścic na aucie.Wyszło na to,że przesyłkie musiały podnosić 2 nieduże kobiety. Kurier stał na aucie. Za pzresyłkę miała zapłacic osoba obierająca, której wmówili,że waga przesyłki była 125, więc kwota do zapłaty wzrosła o ponad 100.odbiorca z racji braku wagi musiął uwierzyć na słowo. Przesyłka była za pobraniem, pieniądze wysłali po tygodniu od daty dostarczenia.

Ponieważ ciągle wiesza się psy na Poczcie Polskiej

Ponieważ ciągle wiesza się psy na Poczcie Polskiej postanowiłam skorzystać z usług prywatnego przewoźnika, mając nadzieję na jego konkurencyjność. Niestety zawiodłam się srodze. Na stronie internetowej znalazłam adres i telefon do firmy. Zadzwoniłam w czwartek (29.01.)i poinformowałam o chęci wysłania laptopa za ich posrednictwem. Okazało się że przesyłkę można ubezpieczyć i zakupić odpowiednie opakowanie (miał je przywieźć kurier). Rozmówczyni zaproponowała przyjście do siedziby firmy. Ponieważ nie było mi to na rękę zaproponowała odbiór z domu ale dopiero w poniedziałek 2 lutego, gdoziłam się i umówiłam na ok. 12.00 godzinę. Cena miała wynieść 48zł. W poniedziałek kurier zjawił się o czasie i od razu zaczął wypisywać fakturę pytając gdzie ta przesyłka. Zdziwiona proszę o opakowanie a on stwierdza, że "nie ma". Jak to , ano nie ma bo się skończyły. Dzwonię zatem do centrali i informuję o sytuacji. Rozmówca odpowiada, że rzeczywiście kurierowi się skończyły opakowania i że mogę przyjść do ich firmy aby tam wysłać laptopa. Zła już nieco odpowiadam, że gdybym chciała iść do siedziby firmy to mogłabym to już zrobić w czwartek a nie czekać do poniedziałku. Odpowiedź brzmi: to proszę sobie gdzieś kupić opakowanie a kurier przyjedzie później odebrać przesyłkę. Zatem ubieram się i wychodzę zaopatrzyć się w opakowanie. Około 16.00 jestem "gotowa" i dzwonię do firmy, poinbformować, że spokojnie już można podjechać. Przychodzi kurier i wypisuje fakturę na 63 zł. Zdziwiona pytam dlaczego skoro miało to być 48 zł. Na to on odpowiada, że opakowanie (!) jest niestandardowe. Następnie pada informacja, że jeśli to za drogo, to może być wysłane taniej - jako przesyłka zwykła, nieubezpieczona. W wyobraźni już widzę jak mój laptop jest traktowany jako zwykła przesyłka. Dzwonię do firmy po raz trzeci (cały czas z telefonu komórkowego i ponoszę dodatkowe koszty) i w końcu płacę za wysyłkę tyle ile było umówione.

31

31.01.2008 nadałam paczkę w Warszawie, która miała dotrzeć 02.01.2009 do Rutki-Tartak. Niestety tak się nie stało, pomimo że odbiorca był od rana do wieczora w domu. 03.01.2009 podczas rozmowy telefonicznej z DHL dowiedziałam się, że kurier zwrócił paczkę na terminal w Ełku, ponieważ jak stwierdził, nie zastał odbiorcy. Było to kłamstwem, bo kuriera nie byłow miejscu odbiorcy przesyłki, ponieważ nie zostawił nawet awiza, chociaz ma taki obowiązek. W efekcie przesyłka (foteliki dziecięce)dotarła do adresata dopiero 06.01.2009, w wyniku czego moja córka nie wróciła na czas do warszawy i nie mogła pójść na ważny egzamin do szkoły.

Obserwacja miała miejsce w terminie między 4 grudnia a 9

Obserwacja miała miejsce w terminie między 4 grudnia a 9 grudnia 2008. Rozpisze ją w punktach aby było czytelnie. 4 grudnia (czwartek) zadzwoniłam na infolinie DHL w celu zamówienia kuriera. Poinformowano mnie ze kurier przyjedzie po paczkę dopiero następnego dnia. Umówiłam się na odbiór przesyłki w godzinach 9-16 (w Krakowie na ul. Zakopiańskiej). 5 grudnia (piątek) około godziny 15:00 zadzwoniono do mnie z firmy DHL z informacją, że kurier jest tak zajęty, że nie zdąży przyjechać tego dnia, do godziny 16:00. Powiedziałam że w godzinach późniejszych nie będę dostępna. Kurier miał więc przyjechać dopiero w poniedziałek, do godziny 16:00. 8 grudnia (poniedziałek) około godziny 13:00 ponownie dostałam telefon od dyspozytora DHL z informacja, że kurier nie jest w stanie się u mnie pojawić do godziny 16:00. Rozmawiając z przedstawicielem firmy poinformowałam go o całej sytuacji. Powiedziałam ile dni już czekam. Niestety kurier miał się u mnie pojawić dopiero we wtorek. Poinformowałam ze odbiór przesyłki ma nastąpić między godzina 9:00 a 13:00. 9 grudnia (wtorek) około godziny 12:00 po raz kolejny zadzwoniono do mnie z centrali DHL z informacja, że kurier ponownie ma tyle przesyłek że nie jest w stanie odebrać mojej paczki (pudełko z laptopem do 10kg). Zgodziłam się aby kurier pojawił się do godziny 16:00. Około godziny 15:00 zadzwoniła kolejna osoba z centrali firmy z informacja że kurier nie zdąży do godz 16:00. Powiedziałam że kurier po raz 4 nie może do mnie przyjechać i ze czekam na niego od piątku. Dyspozytor powiedział że w takim wypadku postara się coś zrobić. Przed godzina 16:00 po 5 dniach oczekiwania, udało mi się nadać paczkę. Zapytałam kuriera dlaczego byłam zmuszona tyle czekać. Usłyszałam że firma DHL współpracuje kilkoma większymi firmami, od których codziennie odbiera przesyłki w godzinach 13:00 - 16:00 i cala reszta klientów "jest mniej ważna i muszą czekać". Myślę że dodatkowy komentarz jest zbędny. Pracownicy z którymi miałam kontakt telefoniczny byli mili i uprzejmi, jednak miałam mocne wrażenie iż moje zażalenia nie robią na nich żadnego wrażenia. Niestety patrząc na całą realizacje usługi, jestem wyjątkowo niezadowolona ze współpracy z firma DHL, tym bardzie że mają jedne z najwyższych cen na rynku. W przyszłości zamierzam korzystać z usług innej firmy kurierskiej.

Odbierałam paczkę na ul

Odbierałam paczkę na ul. Łochowskiej w Warszawie. Kurier był bardzo miły, uprzejmy, uśmiechnięty. To było trzecie spotkanie z tym kurierem i za każdym razem było bardzo w porządku.

Paczka nadana w poniedziałek priorytetem dochodzi do

Paczka nadana w poniedziałek priorytetem dochodzi do adresata po 5 dniach, bo się "gdzieś zgubiła". Zero przeprosin czy usprawiedliwienia ze strony firmy.

Od czasu do czasu jestem klientem firmy kurierskiej

Od czasu do czasu jestem klientem firmy kurierskiej : DHL. Niestety, kilkukrotnie miałem do czynienia z niekompetencją kurierów. Niekompetencja ta polega na trudności w umówieniu się na dany termin i godzinę względem odbioru przesyłki. W czwartek kolejny raz umówiłem się na odbiór przesyłki w 1,5- godzinnym przedziale czasowym. Niestety kurier się nie pojawił, a ja sam również nie zostałem poinformowany , o niemożności dostarczenia przesyłki. Informację tą otrzymałem dopiero dnia następnego telefonicznie z centrum obsługi firmy DHL.

Około miesiąc temu zamówiłem przez allegro 20 sztuk karimat

Około miesiąc temu zamówiłem przez allegro 20 sztuk karimat do przedszkola w Tychowie (30 km od Koszalina). Przesyłka szła prawie z Zakopanego. Dotarła do Koszalina jednak tutaj firma DHL postanowiła nie dostarczyć paczki do Tychowa, ponieważ przesyłka przekracza 3,5 metra długości. Powiedziano mi, że mogę sam odebrać paczkę z Koszalina i zawieść ja do punktu docelowego lub oni odeślą paczkę pod Zakopane i tam wysyłający rozdzieli ją na dwie mniejsze.

Odwiedzałeś ostatnio DHL?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

InPost

(3.64 )

Poczta Polska

(2.95 )

Pocztex

(2.43 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem