ESKULAP

(2.88)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (20 z 22)

rejestracja jaki późniejsza...
rejestracja jaki późniejsza tele porada odbyła się rzeczowo konkretnie pytania zadane prze zemnie zostały wytłumaczone oceniam na celująco

Niezweryfikowany Klient_Mp3M

20.01.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
witam chciałbym podzielic...
witam chciałbym podzielic sie kilkoma uwagami dotyczącymi obsługi w przychodni Eskulap własnie dzisiaj skonczyłem rehabilitacje musze powiedziec że tak miłych tak uprzejmych a przedewszystkim kompetentnych fizjoterapeltów jacy pracują w Waszej przychodni zadko można spotkac mimo młodego wieku całej kadry ich kompetencje fachowośc w wykonywaniu zabiegów jest na bardzo wysokim poziomie dziękuję za danom mi pomoc w dojsciu do sprawności serdecznie pozdrawiam (dane osobowe usunięte przez administratora – RODO)

Niezweryfikowany Klient_JsZh

10.09.2019

Placówka

Sieradz, Ks. Jerzego Popiełuszki 2

Nie zgadzam się (0)
Jestem pacjentką przychodni...
Jestem pacjentką przychodni Esculap w Sieradzu korzystającą z zabiegów rehabilitacyjnych . Korzystałam z zabiegów w licznych poradniach na terenie Sieradza, najbardziej profesjonalną obsługę oferuje przychodnia Esculap w Sieradzu. Zabiegi są wykonywane zgodnie z wyznaczona godziną,profesjonalnie, rehabilitanci są bardzo empatyczni, , mili, uśmiechnięci ,"są lekiem na całe zło "jakie pacjentowi doskwiera, Szczególnie dziękuję za fachową pomoc Panu Dawidowi, Pani Karolinie i Szefowej Pani Mai.

Niezweryfikowany Klient_DPDR

21.02.2019

Placówka

Sieradz, Ks. Jerzego Popiełuszki 2

Nie zgadzam się (0)
Pracownice rejestracji zachowują...
Pracownice rejestracji zachowują się uprzejmie, kontakt rzeczowy- bez zbytniej "wylewności" ale i też bez "oschłości", obydwie te formy zachowania są nagminne w innych placówkach tego typu w rejonie. Przy wcześniejszej próbie rejestracji telefonicznej spotkałem się z odmową co wcześniej raczej się nie zdarzało, niemniej rozmowa przeprowadzona kulturalnie. Lekarz, u którego wizyta miała miejsce, konkretny, rzeczowy a jednocześnie nie zbywający pacjenta z powodu kolejnych oczekujących.

Tomasz_2014

13.03.2014

Placówka

Kutno, Mickiewicza 2

Nie zgadzam się (1)
Total brak zainteresowania...
Total brak zainteresowania przyszłym ewentualnym pacjentem. Tłumy ludzi w środku. Panie w rejestracji niewiele potrafiły powiedzieć nawet w kwestiach związanych z przyjmowaniem lekarzy w przyszłym tygodniu. Choć były 3 żadna nie była zorientowana. Obsługująca mnie osoba odesłała na infolinię lub kazała przyjść po godz 15gdy będzie lekarz dziś przez 1,5godziny !! Porażka. Odradzam.

Piotr_2057

20.12.2013

Placówka

Konin, Szeligowskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Ilona_243

28.06.2013

Placówka

Pyrzyce, Jana Pawła II

Nie zgadzam się (1)
Przychodnia Eskulap jedyny...
Przychodnia Eskulap jedyny minus to brak parkingu który jest bardzo potrzebny.Personel w pełni doświadczony, służy pomocą.Kadra wykwalifikowana, w środku podług innych przychodni czysto,organizacja na najwyższym poziomie. Najważniejsze że nie trzeba wyczekiwać w dużych kolejkach. Nigdy nie miałam problemów jeśli wizyta była przełożona lub odwołana, panie mnie informowały dzwoniąc do mnie.

Iwona_913

07.01.2013

Placówka

Sędziszów, ul.Przemysłowa 9

Nie zgadzam się (0)
Próbowałam w dniu...
Próbowałam w dniu dzisiejszym dokonać rejestracji telefonicznej w mojej przychodni. Telefony wykonywałam od 07.45 do 08.50 w odstępach kilkuminutowych. Zgodnie z informacją na stronie przychodnia czynna jest od 07.30 - niestety po raz kolejny okazuje się, że pracujące Panie nie fatygują się o to, żeby odebrać telefon. To nie pierwsza już obserwacja takiego zdarzenia i żadnych zmian. Po przyjściu do ośrodka - zaledwie kilka osób w poczekalni, w kolejce do lekarza - na rejestracji dwie panie, trzecia wyszła na papierosa. Całkowite ignorowanie Klienta - po wejściu do ośrodka i podejściu do rejestracji, żadna z osób nawet nie podniosła głowy, nie przywitała się słowami "dzień dobry". Na zapytanie o numer gabinetu, odpowiedź udzielona nadal z pochyloną głową.

Blabla

11.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Do przychodni Eskulap...
Do przychodni Eskulap trafiłam w poszukiwaniu okulisty. Ponieważ ciężko w Sieradzu znaleźć było kogoś na NFZ byłam bardzo zaskoczona gdy dostałam termin na ten sam dzień. Ponieważ nie miałam przy sobie żadnego dowodu ubezpieczenia poprosiłam o następny termin, za kilka dni. Przy zapisywaniu się, co prawda spędziłam ponad dwadzieścia minut na recepcji ale wszystko przebiegło bez problemu. Plusem Eskulapa jest duży wybór lekarzy. Od rodzinnych, przez ortopedów, ginekologów, do gastrologów. Na Narodowy Fundusz Zdrowia i oczywiście przyjmujących prywatnie. Co do jakości wizyt (byłam u każdego) mogłabym się bardziej rozpisać. Jednak podsumowując obsługę - lekarzy razem z recepcją - wypadają średnio. Kiedyś od rana dzwoniłam by zapisać się do lekarza. Niestety telefon nie odpowiadał a na miejscu panie z recepcji powiedziały mi, że mają uszkodzony... Dużym plusem przychodni jest ładny wystrój. Na poczekalni jest jasno, czysto, nowocześnie. Jest winda i są kwiatki. Ludzi czekających jest zawsze dużo i często niestety brakuje wolnym miejsc do siedzenia. Reasumując: jeśli chodzi o zdrowie to rzadko się przejmujemy szczegółami. Ja mimo wszystko zwróciłam uwagę na często mało przychylną obsługę.

Małgorzata_1552

29.03.2012

Placówka

Sieradz, Ks. Jerzego Popiełuszki 2

Nie zgadzam się (1)
Do przychodni zarejestrowałam...
Do przychodni zarejestrowałam się ok. 2 lata temu, ponieważ polecono mi przyjmującą tam panią ginekolog. Na miejscu okazało się, że przychodnia nie rejestruje pacjentów na określony dzień i godzinę - danego dnia trzeba przyjść przed otwarciem przychodni i zająć sobie kolejkę. Pacjentki, w tym również ciężarne, ustawiają się w kolejce codziennie już od 7 rano, aby jak najszybciej odbyć wizytę. Osoby, które przyjdą za późno, muszą się liczyć z tym, że w danym dniu mogą nie zostać przyjęte. O 8 przychodnia zostaje otwarta, pacjentki ustawiają się w kolejce według godziny przybycia i rejestrują się do lekarzy. Lekarze ginekolodzy przychodzą zazwyczaj po kilku minutach, po czym udają się do palarni, gdzie siedzą przez następne pół godziny lub dłużej. Większość pacjentek musi się więc liczyć z conajmniej jeszcze jedną godziną czekania na wizytę. Swoją panią doktor oceniam poza tym pozytywnie, ma bardzo miłe usposobienie i ciepłe podejście do klientek. W przychodni jest także możliwość telefonicznego zamawiania recept u lekarzy, jednak w praktyce jest to bardzo trudne. Panie recepcjonistki zazwyczaj nie odbierają telefonów, czasem zdarza się nawet, że odbierają i odkładają słuchawkę obok aparatu, a dzwoniącemu nalicza się opłata za połączenie. Jeżeli chodzi o wygląd przychodni zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz wygląda ona bardzo schludnie i czysto, na ścianach wiszą różne plakaty na temat leków oraz różnych zagadnień związanych ze zdrowiem.

Joanna_2071

23.02.2012

Placówka

Środa Śląska, Daszyńskiego 17A

Nie zgadzam się (0)
Podczas skoku ...
Podczas skoku uszkodziłem sobie kolano i musiałem się udać do przychodni po skierowanie do ortopedy poszedłem razem z żoną.Po wejściu do przychodni udaliśmy się do rejestracji a tam siedział jakiś chłopaczek ,po zapytaniu sie o lekarza odpowiedział mi że wszyscy są teraz na imieninach u szefowej przychodni piętro wyżej.Musiałem czekać około godziny na zakończenie się imprezy.Gdy lekarz szedł zapytałem sioę go czy mnie przyjmie a on do mnie że nie bo ma już opóżnienie. Ciekawa sytuacja robienie sobie imienin podczas pracy w przychodni

Krzysztof_1187

19.08.2011

Placówka

Pyrzyce, Jana Pawła II

Nie zgadzam się (3)
W wyżej podanym...
W wyżej podanym dniu udałem się do przychodni i poprosiłem o moją kartę zdrowia w celu zrobienia ksero. Na wstępie "wszechwładna Pani Rejestratorka" przeprowadziła ze mną ok. 10 min. rozmowę w celu sprawdzenia czy w/w dokumentacja nie jest mi potrzebna (mam 60 lat) do robienia np: papierowych ptaków lub serwetek. Później następne 10 min. sortowanie i stemplowania kart pieczątką przychodni (jakby przez 20 lat nie było na to czasu). Nareszcie, po potwierdzeniu odbioru, dostałem :) :) :) Poszedłem do domu. Moje zdumienie nie miało granic gdy stwierdziłem, że brak jest wyników ostatnich badań (celowo wyjęte z pakietu), na których szczególnie mi zależało. Szybko pobiegłem do przychodni. kolejna rozmowa i wynikli dostałem. Po powrocie do domu postanowiłem zrezygnować z usług tej przychodni. Jeszcze raz przejrzałem otrzymaną MOJĄ DOKUMENTACJĘ LECZNICZĄ. Moje zdumienie i oburzenie wzrosło gdy zauważyłem brak karty dotyczącej mojej wizyty u dermatologa z dnia 28 stycznia 2011r. Na kolejny "spacer" do przychodni nie miałem już ochoty i siły. Cała sprawę traktuję jako przykład stosunku "opieki zdrowotnej" do pacjenta. Przykład sobiepaństwa, niekompetencji, niezrozumiałej mściwości i chamstwa.

stra1zak

18.02.2011

Placówka

Żyrardów, POW 5

Nie zgadzam się (2)
Ośrodek zdrowia Eskulap...
Ośrodek zdrowia Eskulap jest jednym z dwóch ośrodków w Nowym Mieście Lubawskim. W ostatnim czasie został przebudowany więc warunki znacznie się poprawiły. Przychodnia, gabinety lekarskie i ubikacje są całkowicie nowe dzięki czemu bardzo ładnie wyglądają. W budynku jest czysto i panuje ładny zapach. Za ladą rejestracji obecne były dwie panie, które na przemian odbierały telefony i obsługiwały pacjentów. Kolejki do lekarza są różne, zazwyczaj do lekarzy dziecięcych są długie i trzeba czekać nawet kilka godzin. Do specjalistów trzeba się zapisywać. Panie w recepcji są bardzo zabiegane dlatego nie mają czasu na miłe traktowanie pacjentów. Po prostu wykonują swoją pracę. Przychodnia znajduje się na pierwszym piętrze więc zainstalowano windę dla osób niepełnosprawnych. Ośrodek poprawił swoje warunki i to jest jego plus ale powinna być większa dostępność do lekarzy specjalistów.

Toms

12.11.2010

Placówka

Nowe Miasto Lubawskie, Grunwaldzka 3

Nie zgadzam się (3)
Umówiłem się na...
Umówiłem się na wizytę do okulisty z dzieckiem, gdyż już wcześniej tam chodziłem. Po przyjściu do przychodni, musiałem odczekać dłuższą chwilę w rejestracji, aby zapłacić za wizytę. Niestety, ale kolejkę ok. 10 osobową obsługiwała tylko 1 pracownica. Więc trochę to trwało. Nie odbyło się oczywiście bez zgrzytów, gdyż część osób już się zdenerwowało. Można było zauważyć kolejną pracownicę, która przeglądała karty pacjentów. Po odczekaniu swego w kolejce, szczęśliwy udałem się pod gabinet. Tu już było o wiele szybciej. Po kilku minutach zostałem poproszony o wejście. Lekarka dość dokładnie przebadała moje dziecko i okazało się, że wystarczy tylko pozapuszczać krople i wszystko będzie ok. Gdyby nie te problemy z rejestracją, to wizytę można by było ocenić inaczej. Takie kolejki są od dłuższego czasu i jak do tąd, brak reakcji, aby je zmniejszyć.

zarejestrowany-uzytkownik

10.11.2010

Placówka

Białystok, Białówny 9/1

Nie zgadzam się (1)
Jest to przychodnia...
Jest to przychodnia prywatna, gdzie każdy klient znajdzie poszukiwanych lekarzy o różnych specjalnościach. Jedną z ofert są abonamenty medyczne. Problem ten już kiedyś poruszałem, ale widać, że nic się nie zmieniło tylko pogorszyło. W dniu dzisiejszym byłem u lekarza oczekując w kolejce. Gdy dochodził mój numerek okazało się, że będą teraz przyjęte 2 osoby z abonamentem, które właśnie przyszły. Udałem się do recepcji, aby zapytać się jakie są zasady przyjmowania pacjentów i dlaczego osoby z abonamentem są przyjmowane poza kolejką. Uzyskałem odpowiedź, że o kolejce decyduje lekarz. Skoro tak jest, to powróciłem ponownie do kolejki i cierpliwie odczekałem swoje. Teraz się zastanawiam, czy także nie wykupić abonamentu aby być przyjmowanym bez kolejki, jednakże cana za abonament nie jest adekwatna do moich wizyt.

zarejestrowany-uzytkownik

24.06.2010

Placówka

Białystok, Białówny 9/1

Nie zgadzam się (27)
Znana przychodnia w...
Znana przychodnia w której pracują znani lekarze z dużych ośrodków medycznych, którzy dorabiają po pracy. Nie dziwię się temu lecz dziwię się obsłudze klientów. Dość często jest tak, że przy rejestracji jest duża kolejka a rejestruje tylko 1 osoba, bo 2 inne wykonują inne czynności. Może było by lepiej aby ktoś pomógł w momencie ustawienia się dłuższej koljeki. Kolejnym minusem jest przyjmowanie pacjentów. Osoby, które się rejestrują mają przydzielone numerki i to jest normalne ale się dziwię, że osoby które mają wykupiony abonament muszą czekać na swoją kolejkę bez numerku bo taki nie jest wydawany - chyba, że tylko część osób nie dostaje numerków. Często jest też tak, że lekarze przychodzą spóźnieni i czas taki wynosi ok. 15 minut. Niby jest to nie mało, ale skoro ludzie płacą za każdą wizytę po prawie 100 zł. to może należy przyjść punktualnie i przyjąć pacjenta zgodnie z godziną wskazaną na paragonie.

zarejestrowany-uzytkownik

10.05.2010

Placówka

Białystok, Białówny 9/1

Nie zgadzam się (25)
Udałam się w...
Udałam się w godzinach popołudniowych do poradni dziecięcej w Przychodni NZOZ ESKULAP w celu kontrolnej wizyty z moim synkiem. Rano dokonałam telefonicznej rejestracji, która zajęła dosłownie chwilkę. Pani rejestrująca, błyskawicznie to uczyniła, będąc przy tym bardzo miłą i uprzejmą. Po wejściu do przychodni przywitałam się "dzień dobry". W środku znajdowała się pani recepcjonistka (starsza kobieta, krótko ścięta, naturalny jasny kolor włosów, bez makijażu, średniego wzrostu), która powitała nas uśmiechem i oczywiście odpowiedziała "dzień dobry". Do pani doktor, do której byliśmy zapisani czekały jeszcze dwie maki z dziećmi. Na szczęście poczekalnia, jak i cała poradnia znajduje się nowo wyremontowanym budynku. W środku jest ciepło, miło i przyjemnie. A w całej poradni dziecięcej dodatkowo są pozawieszane różne kolorowe obrazki. Mojemu synowi bardzo się one spodobały i na opowiadaniu co się na nich znajduje zleciał nam czas oczekiwania na swoją kolej. Pani doktor również była bardzo miła i konkretna i cała wizyta nie zajęła nam dużo czasu. Wszędzie było czysto i bez obaw dzieci mogły "pobiegać" w poczekalni.

zarejestrowany-uzytkownik

20.03.2010

Placówka

Kamienna Góra, Broniewskiego 18

Nie zgadzam się (27)
Pierwsze wrażenie wchodząc...
Pierwsze wrażenie wchodząc do tej przychodni jest jak najbardziej pozytywne,czysto,jasno ,schludnie.Bardzo miłe i kompetentne pielęgniarki.Informacje o wciąż poszerzanych usługach medycznych.Ale po wejściu do gabinetu lekarza czar pryska,lekarz pediatra,notabene dyrektor tej placówki z pozoru miłai uprzejma ale brzydzi się chorego dziecka.Badanie np gardła wykonywane jest na odległość,osłuchiwanie gdzieś pod ubraniem,za to obsługa błyskawiczna,niecałe trzy minuty na jedno dziecko.Zero informacji na temat zdrowia szybkie wypisanie recepty i pacjent z głowy Odnoszę wrażenie że pani doktor albo bierze udział w jakimś dziwnym konkursie,kto zbada w godzinę więcej pacjentów albo poprstu szkoda jej cennego czasu na chore dzieci.Pracuje tam jeszcze kilku lekarzy,ale oprócz neurologa który napewno wie po co został lekarzem,to tylko wyrobnicy normy.Nie polecam.

Grażyna_88

26.02.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (24)
W ostatnim czasie...
W ostatnim czasie dość często jestem pacjentem przychodni. Podczas pierwszej wizyty, około trzy tygodnie temu , zwróciłam uwagę na bardzo brudne drzwi .Ten obraz pojawiał się , za każdym razem kiedy odwiedzałam lekarza. Dziś na wejściu spotkałam panią sprzątającą i poprosiłam o przetarcie 50cmx2cm paska na drzwiach (kurz, który zbierał się pewnie ze dwa lata).Usłyszałam od pracownicy , że drzwi należą do spółdzielni mieszkaniowej. Nie wiem czyje to drzwi ,wizualnie są takie same jak inne w przychodni. Byłam bardzo grzeczna prosząc kobietę , która w końcu pozytywnie zareagowała na moją prośbę. Kiedy wychodziłam z budynku , drzwi były czyste. Byłam zadowolona. W przyszłości powinien ten problem , powinien rozwiązać ktoś inny.

Mariola_15

25.11.2009

Placówka

Lubin, Wyszyńskiego 6

Nie zgadzam się (24)
W związku z...
W związku z tym, iż przychodnia Eskulap jest przychodnią prywatną, klienci oczekują małych kolejek zarówno w rejestracji, jak i u lekarzy specjalistów. Nic bardziej błędnego... -do lakarza neurologa bylam umówiona na godzinę 9, w rejestracji dwie Panie, jedna z nich bez fartucha (blodynka, w czarnym sweterku na guziki), druga - starsza, ciemne, krótkie włosy (w fartuchu). Obie panie bez identyfikatorów. Rejestrując pacjentów w międzyczasie odbierały telefony.Tłum ludzi w kolejce, każdy zdenerwowany. Jedna z Pań mimo długiej kolejki gdzies kursowała między rejestracją a pomieszczeniem socjalnym. Brak kontaktu wzrokowego z pacjentem, brak uśmiechu. Panie nie były niesympatyczne, aczkolwiek zachowywały się ignorująco w stosunku do pacjentów. W przychodni czysto, schludnie, jednak strasznie głośno. Na ścianach plakaty promujące zdrowy tryb życia i badania profilantyczne,również promocja szczepionek przeciw grypie firmy Solvay Pharma. Mimo umówionej godziny 9, pod drzwiami gabinetu byłam 3 w kolejce. Pani doktor bardzo H. T. - sympatyczna, starsza kobieta, z wieloletnim doświadczeniem, zbadała mnie i zalecila odpowiednie ćwiczenia wzmacniające mięśnie kręgosłupa, oraz wytłumaczyła - dlaczego boli i czego muszę unikać, żeby wszystko wróciło do normy. skierowała mnie również na prześwietlenie. Pełna fachowośc. W gabinecie jasno, czysto, świeżo, schludnie, brak zbędnych papierów i reklam, gabinet odpowiednio wyposażony. Pani doktor w fartuchu, z identyfikatorem,zachowany kontakt wzrokowy z pacjentem.

Magdalena_1017

27.10.2009

Placówka

Białystok, Białówny 9/1

Nie zgadzam się (14)

ESKULAP

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż ESKULAP?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

rejestracja jaki późniejsza...
rejestracja jaki późniejsza tele porada odbyła się rzeczowo konkretnie pytania zadane prze zemnie zostały wytłumaczone oceniam na celująco