PKS Łódź

(2.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (6 z 8)

Fatalnie czekam na...
Fatalnie czekam na autobus już drugą godzinę w Kołobrzegu i dalej nic autobus miał być o 20:30 a jest 22:49 NIE POLECAM (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_d7zk

29.07.2019

Nie zgadzam się (0)
autobus relacji Konin-Koło-Łódź,...
autobus relacji Konin-Koło-Łódź, godzina 19:10. Kierowca niesympatyczny, zwalnia przed zielonym światem, mimo dobrych warunków pogodowych na drodze wlecze się jak wół. W Łodzi jest zawsze dużo później niż według rozkładu o około 30-45 minut.

Niezweryfikowany Klient_nBzW

29.01.2019

Nie zgadzam się (0)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym podróżowałam z Łodzi do Konstantynowa autobusem liniowym PKS Łódź. Autobus podjechał punktualnie, kierowca był bardzo uprzejmy. Dodatkowo informował osoby oczekujące o odjeździe. Samochód niestety był bardzo stary, ale przynajmniej czysty, co nie zawsze się zdarza w masowej komunikacji.

zarejestrowany-uzytkownik

19.07.2011

Łódź, Smutna 29

Nie zgadzam się (1)
Mam wykupiony bilet...
Mam wykupiony bilet miesięczny na autobus PKS na linii Konstantynów - Łódź. Zawsze rano o 7.27 jeżdżę do pracy. O tej godzinie jeździ też dużo uczniów do szkół. Mój przystanek jest ostatni przed granicami Łodzi, dlatego czasami jak autobus jest zapełniony to niestety nie zatrzymuje się na tym przystanku. Dziwne bo skoro ja już zapłaciłam za usługę to chyba powinna być wykonana.

Beti

05.02.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)
Pojechałam do Łodzi...
Pojechałam do Łodzi z chorą mamą, na ustaloną wizytę do lekarza. Autobus powrotny miał być o 11.30, niestety będąc punktualnie o 11.30 na peronie z którego powienien odjechać autobus okazało się,że niestety już odjechał. Podjechał busik, który w rozkładzie jest wpisany w rozkład normalnego autobusu dalekobieżnego.Niestety w busikach osoby niepełnosprawne nie mają zniżek. Moja mam jest osobą, która ma przyznana I grupę inwalidzką, nie może funkcjonować samodzielnie, potrzebuje opiekuna, który jest dla niej "drugimi oczami". Mama nie widzi, jest na rencie. Niestety busiki należą do prywaciaży i oni sami ustalaja swoje zasady. Ceny biletów na tej samej trasie bardzo różnia się, a co najważniejsze osoby niepełnosprawne nie mają zniżek. Dla porównania: cena w busiku dla osoby niepełnosprawnej+ opiekun to ok. 19 zł, natomiast w PKS to koszt w granicach 6 zł, łącznie dla osoby niepełnosprawnej i jej opiekuna. Widać róźnicę. Nie chciałam marnować czasu na oglądanie rozkładu i szukanie najwczesniej odjeżdżającego autobusu. Udałam się zatem do informacji. Niesympatyczny, gburowaty Pan. Nie doszedł nawet do okienka tylko z odległości paru metrów, stojąc praktycznie tyłem do nas, wysierał ręce, bo właśnie wyszedł z toalety powiedział z jakiego peronu odjeżdza autobus do Tomaszowa. Bagatela za 1,5 godziny, pospieszny. Bilet dla osoby niepelnospawnej z opiekunem, ok.8 zł.

zalogowany_użytkownik

27.11.2009

Nie zgadzam się (30)
W dniu 21.11.2009...
W dniu 21.11.2009 r. odbyłam podróż autokarem PKS Radomsko z Łodzi do Radomska. Na dworzec Łódź Fabryczna przybyłam kilkanaście minut przed planowanym wyjazdem z Łodzi. Autokar miał wyjechać z dworca o godz. 20:50. Gdy przybyłam na dworzec było już ciemno, więc postanowiłam pójść do poczekalni na dworzec PKS. Niestety poczekalnia była zamknięta i nie można było do niej wejść. Drzwi były zamknięte i panowała w poczekalni ciemność. Poszłam więc do poczekalni na dworzec PKP, która była otwarta. Udałam się do najbliższych wolnych miejsc. Po drodze mijałam kilka sklepików oraz barów szybkiej obsługi, które były otwarte dla klientów. Kiedy znalazłam się przy poczekalni usiadłam na wolnym miejscu. Po drugiej stronie poczekalni były kasy biletowe, do których były duże kolejki. W samej poczekalni było ciepło. Oświetlenie działało poprawnie. Na podłodze, w niektórych miejscach były papierki oraz widoczne zabrudzenia. Od czasu do czasu po dworcu przechodziły patrole ochrony. Co jakiś czas było słychać jak Pani z informacji mówiła przez mikrofon czas odjazdów autobusów i pociągów. O 20:40 wyszłam na stanowisko, na którym miał przyjechać autobus. Niestety przyjechał dopiero o 20:55. Na ten autobus czekało ok. 20 osób. W momencie kupienia biletu, kierowca był miły i grzeczny. Rachunek został uregulowany poprawnie. Kierowca był mężczyzną w średnim wieku ok. 40 paru lat. Był ubrany w białą koszulę, krawat czarny i czarne spodnie. Autobus prezentowała się ładnie z zewnątrz. Był czysty i zadbany. Natomiast w środku autobus wykończony był ładnie i elegancko. Fotele były wygodne i miały oparcia na ręce. Nad głowami siedzących były włączniki na oświetlenie, niewielkie głośniki, a także miejsce na położenie toreb. Przejście pomiędzy fotelami było małe. Z tyłu u kierowcy znajdował się elektroniczny zegarek, który był widoczny dla wszystkich. Również obok kierowcy był uwieszony telewizor. Z dworca wyjechaliśmy o godz. 21:03. Kierowca przez całą drogę jechał ostrożnie i bezpiecznie. Przez całą podróż umilała nam muzyka płynąca z radia. Autobus był ogrzewany przez całą podróż. Na miejsce dotarliśmy wcześniej niż rozkład jazdy przewidywał. Moją podróż oceniam pozytywnie. Kierowca był miły i uprzejmy, a podróż odbyła się bezpiecznie.

zarejestrowany-uzytkownik

23.11.2009

Łódź, Sałącińskiego 1

Nie zgadzam się (20)

PKS Łódź

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PKS Łódź?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?