militaria.pl

(4.92)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (45 z 71)

Towar i obsługa...
Towar i obsługa na najwyższym poziomie profesjonalizmu. Zgodność z opisem i życiowe opisy towarów. Łatwa i sprawna komunikacja w/s zworotu i zamiany.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jestem pozytywnie zaskoczony...
Jestem pozytywnie zaskoczony szybkością dostawy . Bezrękawnik zgodny z opisem . Polecam w 100 %

basstek1956

04.10.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Miła i szybka...
Miła i szybka obsługa

Klient_idycW

01.06.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zdecydowanie polecam, zamówienia...
Zdecydowanie polecam, zamówienia wysyłane w ekspresowym tempie, zgodnie z umową. Niska kwota wymagana do darmowej dostawy, produkty dobrej jakości w przystępnym cenach. Duży wybór asortymentu w różnych cenach. Przejrzysta strona, podzielona na wiele kategorii ułatwiających wyszukiwanie. Prosta ścieżka zwrotu towaru i pieniądze bardzo szybko wracają na konto

Klient_H0Nyf

04.12.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
W kwestii zapytania...
W kwestii zapytania ofertowego uzyskaliśmy bardzo szybką i konkretną informację. Z pełną specyfikacją produktu.

Szymon_400

22.04.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ten sklep zaskoczył...
Ten sklep zaskoczył mnie bardzo szerokim wyborem sprzętu. Do tego trzeba dodać, że obsługa jest bardzo chętna do pomocy i doradzenia przy wybieraniu produktów. Chętnie wrócę tam jeszcze raz, jeśli będę czegoś potrzebować.

DatiM

01.02.2021

Placówka

Wrocław, Oławska 16

Nie zgadzam się (0)
W sklepie zawsze...
W sklepie zawsze kilku pracowników, którzy są chętni do pomocy. Każdy z nich zna się na asortymencie, wiedzą co i gdzie się znajduje, potrafią dobrać właściwy produkt względem oczekiwań klienta i jego budżetu. Całe zakupy przebiegły bardzo szybko, tak jak na sklep z militariami przystało. Wystrój schludny, wyróżnione wartościowe i popularne produkty.

DatiM

17.08.2020

Placówka

Poznań, ul. Pleszewska 1

Nie zgadzam się (0)
Sklep bardzo fajny....
Sklep bardzo fajny. Szukałem kurtki zimowej zainteresowany ich ofertą udalem się do wola parku mimo iż na pierwszy rzut oka mojej kurtki upatrzonej na ich stronie pracownik pomógł mi ją znaleść i spędził ze mną potem 30 min przynosząc mi kolejne rozmiary i modele bardzo fajna atmosfera obsługa pomocna. Sprzedawcy udało mi się przy okazji sprzedaży kurtki nawciskać parę niepotrzebnych rzeczy mimo tego jestem zadowolony z zakupu na pewno ich jeszcze odwiedzę.

Niezweryfikowany Klient_Awss

09.03.2020

Placówka

Warszawa, Górczewska 124

Nie zgadzam się (0)
Dobr cena,szybka obsługa
Dobr cena,szybka obsługa

Artur_390

27.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zamówiony towar nie...
Zamówiony towar nie dotarł, po osobistej wizycie w sklepie stacjonarnym obietnicą od pracownika o dostawie w kolejnym dniu, niestety towaru nie dostarczono

Piotr_1813

15.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetna obsługa. Świetnie...
Świetna obsługa. Świetnie podejście do klienta oraz chęć doradzają i cierpliwość.

Klient_IR1l

01.08.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Co jakiś czas...
Co jakiś czas 'wybieram się na zakupy' w militaria.pl, a, kiedy tylko mogę, przychodzę po radę do sklepu stacjonarnego. Kupiłem dotychczas przeróżny sprzęt, od noży, poprzez latarki, kończąc na odzieży. Tak czy inaczej, sprzęt, który dotychczas zakupiłem od militaria.pl jest dosyć urozmaicony i nigdy mnie nie zawiódł (odpukać). Za każdym razem, od militaria.pl, zarówno jako sklepu internetowego, jak i stacjonarnego, otrzymuję świetnej jakości produkt, którego kupnie towarzyszy bardzo, ale to BARDZO doświadczona obsługa. Sprzedawcy stacjonarni, jak i internetowi nie tylko podadzą swoją SZCZERĄ (!) opinię dotyczącą konkretnego produktu, ale i nakierują na inny tor, w przypadku, gdyby wybór klienta nie był ich zdaniem najlepszy. Świetni, doświadczeni i zazwyczaj konkretni sprzedawcy. Jednakże, w ostatnim czasie miała miejsce dosyć zabawna historia, ponieważ, zależało mi na kupnie możliwie najlepszej jakości noża do pracy na statku. Postanowiłem skorzystać z doradcy online na militaria.pl W związku z tym, że chciałem kupić naprawdę doskonałej jakości sprzęt, postanowiłem z tym doradcą skontaktować się przy pomocy dwóch adresów mailowych (jednego na imię męskie, drugiego na imię żeńskie), aby sprawdzić czy nie wybiera przypadkowych produktów. Opis noża, którego szukałem miał identyczne cechy (praca na statku, odporny na rdze, potrafiący ciąć liny, sieci, posiadający elementy survivalowe), cena w obydwóch przypadkach nie grała roli. Jedyne, co różniło się, to cel kupna noża (w pierwszym przypadku szukałem noża dla siebie, w drugim dla nieistniejącego męża). Obydwie rozmowy zostały przeprowadzone w odstępie godziny, a Pan Doradca był tym samym doradcą w obydwóch przypadkach (wiem, ponieważ w chacie online widnieje imię doradcy). Wynikiem tych dwóch rozmów były zupełnie inne propozycje modeli noży, co (choć nie do końca) utwierdziło mnie w przekonaniu, że Pan Doradca wybiera bardziej czy mniej przypadkowe modele. Na zakup noża jeszcze się nie zdecydowałem (podobnie jak Pan Doradca :D), ale od wielu lat mogę szczerze polecić usługi militaria.pl. PS. 0.5 gwiazdki zabrane za zabawną historię z Panem doradcą.

AliDżejDżi

14.05.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Profesjonalna obsługa!! Pojechaliśmy...
Profesjonalna obsługa!! Pojechaliśmy kupić karabinek sprężynowy. Ze sklepu wyszliśmy z karabinkiem, okularami, kulochwytem, kompletem tarcza, rękawiczkami i dodatkowymi kulkami. Obsługujący nas doradca z kulturą, znajomością oferowanych produktów i wiedzą sprzedażową poprowadził nas przez cały proces zakupowy. Mogliśmy wyjść z samym karabinkiem- dobrze obsłużeni praktycznie podwoiliśmy zakupy.

zalogowany_użytkownik

31.08.2016

Placówka

Warszawa, Górczewska 124

Nie zgadzam się (0)
Do sklepu wybrałam...
Do sklepu wybrałam się po gaz pieprzowy. Na pomoc personelu nie musiałam czekać. Sprzedawca od razu przedstawił mi całą ofertę, po kolei opisując każdy z produktów, przy czym wykazał się dużą kompetencją. Nie polecił mi jednego z droższych gazów, a ten dostosowany do moich potrzeb.

Aneta_1009

11.01.2016

Placówka

Katowice, 3 Maja 30

Nie zgadzam się (0)
Ta firma to...
Ta firma to jeden wielki kant! Wysylalem 3 razy wadliwy karabinek wiatrowke i nie zostal naprawiony.Wprawdzie pisano mi ze zostalo za kazdym razem cos wymienione lecz rezultat byl ten sam.Nadal strzelala jak tania zabawka.Za pirwszym razem tylko przestrzelili z 10 metrow i przyznali sie ze nic nie zrobili bo im nie powiedzial nikt co zrobic a w dokumentach wyraznie napisano jakie sa zastrzezenia...Po 3 niby naprawach bron strzelala nadal tak jak po awarii. Zapewne nawet jej nie rozkrecali-tak to wyglada! Malo tego to przy ostatniej niby naprawie przeciagano czas do konca gwarancji zeby miec z glowy klijeta... I taka to wlasnie jest firma-sprzedac i nie brac odpowiedzialnosci!!!

zk_2

04.10.2015

Placówka

Wrocław, Oławska 16

Nie zgadzam się (0)
Bardzo fachowa obsługa...
Bardzo fachowa obsługa - polecam

kingp

01.08.2015

Placówka

Poznań, Półwiejska 42

Nie zgadzam się (0)
byłam i polecam!...
byłam i polecam! Mili Panowie i do tego fachowi :)

Rymol

16.07.2015

Placówka

Wrocław, Oławska 16

Nie zgadzam się (0)
Totalne rozczarowanie. Ponieważ...
Totalne rozczarowanie. Ponieważ do sklepu mam ok. 50 km od swojego miejsca zamieszkania to zadzwoniłam na infolinię aby uzyskać informację o dostępności towaru. Przez telefon pani zapewniła mnie, że w sklepie stacjonarnym we Wrocławiu jest pełen wybór (zarówno modeli jak i rozmiarówki) damskich spodni typu bojówki. Na miejscu okazało się, że z damskich bojówek jest tylko jedna sztuka w dodatku nie z tego modelu. Pracownik sklepu usiłował namówić mnie do zakupu spodni, które nie dość że były zbyt szerokie to jeszcze przykrótkie.

Katarzyna_4583

27.05.2015

Placówka

Wrocław, Oławska 16

Nie zgadzam się (0)
Niedawno pisałem o...
Niedawno pisałem o tym sklepie, miałem nadzieje, że się poprawią ale niestety. Szybko i krótko napisze o co chodzi. Spytałem się pracownika na ile jest gwarancja repliki ASG (pistolet, dokładnie sig sauer x five). Pan odpowiedział o okresie czasu w jakim mogę oddać do naprawy itd. I tutaj wielkie zdziwienie, gdy pracownik z pewnościa na twarzy powiedział, że klient traci gwarancję w momencie kiedy zdejmie się zamek z repliki. Tutaj muszę dodać, że zdejmowanie zamka w tym modelu jest częścią jego użytkowania, pod zamkiem znajduje się pokrętło do hop upa. Bez zdjęcia zamka nie można zacząć użytkować repliki, trzeba sobie ustawić hopup aby prawidłowo pistolet działał. Spytałem się czy może się nie pomylił i wytłumaczyłem co to jest hopup itd. Pracownik powtórzył, że gwarancję traci się z momentem zdjęcia zamka, dając mi do zrozumienia, że sklep nie będzie nawet ze mna rozmawiać po momencie gdy zapłacę za towar i spróbuję pierwszy raz użyć. Dodał również pytanie "a czy chciałby Pan kupić u nas pistolet ASG który miał już przez kogoś zdejmowany zamek?". Odpowiedziałem , że to tak nie funkcjonuje w innych sklepach, i że nie dopuszcza się do sytuacji gdzie klient jako 'nowy' pistolet tak naprawdę kupuje model który juz jest po serwisie. Widząc moje zdziwienie przyznał mi racje, jakby dla niego było nowością że klientowi sprzedaje się produkt nowy, a nie z odzysku. Pierwszy raz spotykam się z takim podejściem do klienta. Może ktoś się zdziwi i nie będzie chciał w to uwierzyć, w taki razie zapraszam na tamkę do militaria.pl, niestety taka jest polityka sklepu, a co za tym idzie personel. Odradzam.Do tego ceny wyższe średnio o 50zł w porównaniu do konkurencji, personel jak już w innej recenzji pisałem bije się o klienta(prowizje dla poszczególnego pracownika) co jest żenujące. Jedynie wygląd miejsca jako sklepu jest w porządku.

Kurczak_2

24.03.2015

Placówka

Warszawa, Tamka 49

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu podbiega do mnie dwóch młodych mężczyzn z powitaniem i pytaniem czy coś doradzić pomóc. Ja odpowiadam, że dziękuję, na razie się rozejrzę jak będę potrzebował pomocy to sam o to poproszę. Wchodzę dalej rozglądam się. Kolejny pracownik podchodzi do mnie z tym samym pytaniem, odpowiadam tak samo. Podchodzę w końcu do gablotki i oglądam produkty. Nie minęła nawet minuta i znowu ta sama osoba do mnie podchodzi i naciska by z nią porozmawiać. I tutaj od razu widać, że pracownicy muszą konkurować między sobą o klienta i maja z tego prowizje, niby tak jest w każdym sklepie, ale tutaj atak na klienta jest bardzo natarczywy. No nic, na razie mowie dziękuje bardziej stanowczo i dalej oglądam. W końcu wybrałem sobie wiatrówkę którą chcę kupić więc wzrokiem szukam pracownika. widzę że na mnie patrzy się ich aż trzech. i wszyscy się zrywają do mnie w tym samym momencie. Jeden największej postury, wytchnął się na przód i dobiegł do mnie jako pierwszy, co chyba zasmuciło dwóch pozostałych. Mówię, że podoba mi się model ten a ten i chciałbym obejrzeć przed kupnem. Pracownik patrzy na gablotę i po kilku sekundach mówi 'chwileczkę'. podchodzi do komputera, coś tam szuka, pyta się innych pracowników o coś, ale oni chyba na niego obrażeni jakby tego nie słyszeli.. Po minucie do mnie wraca i prosi bym powtórzył o co mi chodzi. Zrozumiałem wtedy , że on nie wie o czym mówię. Osoba ze sklepu z wiatrówkami nie wie jak wygląda model który jest w gablocie przed jego oczami. Troche poirytowany sytuacją pokazuję palcem o co mi chodzi i zmieszany pracownik idzie po klucz do gabloty. Wyjmuję i podaję mi go, ja oglądam i zadaję parę pytań czy poleca ile trwa gwarancja itd. Pracownik nie wiedział kompletnie NIC o tej wiatrówce, wydukał pare zdań które mogą opisywać jakikolwiek produkt i powiedział, że będę zadowolony. W tym momencie rozejrzałem sie po sklepie. Było tam kilka osób, wszyscy przy wchodzeniu byli atakowani przez pracowników i nie mieli za bardzo czasu by obejrzeć co w ogóle jest w sklepie, i tak prawie każdy zrezygnowany zachowaniem personelu opuszczał sklep. Spojrzałem jeszcze raz na pracownika który mnie 'obsługiwał' i widząc jego pusty wyraz twarzy podziękowałem i wyszedłem. Potem poczytałem trochę opinii o tym sklepie. Masakra.. Co druga opinia to wpis o tym jak to sklep sprzedaje wadliwy towar i przez pół roku kupiony przedmiot jest w drodze klient-serwis, i na końcu sklep nawet nie oddaje pieniędzy tylko wymienia na nowy towar aż do skutku, aż trafi na dobry model. Nie polecam! Jedynie po to by popatrzeć jak nie powinien wyglądać sklep z militariami.

Kurczak_2

16.02.2015

Placówka

Warszawa, Tamka 49

Nie zgadzam się (0)

militaria.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż militaria.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Towar i obsługa...
Towar i obsługa na najwyższym poziomie profesjonalizmu. Zgodność z opisem i życiowe opisy towarów. Łatwa i sprawna komunikacja w/s zworotu i zamiany.