Plus GSM

( 3.51 )

Opinie (2745)

Dbajcie o porządek!

Witam, kilka dni temu miałem okazję poznać ofertę ofertę Internetu mobilnego. Sama oferta nie była wcale taka zła ale nie odpowiadała mi cała otoczka tego spotkania. nieprzyjemny zapach, papierki pod biurkiem, telefony z odciskami palców no i brak klimatyzacji. Ofertę podpisałem w innym salonie tylko dlatego, że było tam po prostu brudno.

Super!

Ostatnio byłem rozwiązać umowe w salonie. Szybko, sprawnie, bez problemu. Wszystkie informacje udzielone, papiery podpisane.

Fachowa pomoc

Witam w piątek odbyłem wizytę w salonie plusa z niecodziennym problem. Po zmianie numeru telefonu i doładowań konta kwota zniknęła mi z konta. Udałem się do salonu i miła Pani mnie przywitała i powiedziała żebym chwile zaczekal. Po 3 min zaprosiła do siebie po wyjaśnieniu problemu odrazu ustaliła co było przyczyną i po 5 min otrzymałem zwrot środków. Jednym słowem miło, szybko i fachowo czyli tak jak być powinno.

Średnia obsługa klienta biznesowego.

W dniu 23.07 bylem klientem salonu Plus GSM w pasażu łódzkim. Poprosiłem o przedstawienie oferty dla firmy na przeniesienie 4 numerów z sieci konkurencyjnej. Doradca przedstawiajac ofertę nie poświęcił mi pełnej uwagi, rozpraszał się rozmową z innyn Konsultantem. Gdy poinformowałem Doradcę o obecnych usługach i kosztach, to Konsultant nie tylko nie zawalczył o kontrakt ale po prostu zakończył rozmowę. Bardzo mnie zaskoczyla taka obsługa a raczej jej brak. Myślę, że Plus poradzi sobie beze mnie, jak rownież ja bez Plusa.

Rozczarowujący poziom obsługi w salonach PLUS.

Chciałem dokupić kilka GB Internetu do telefonu, który mam w Plusie. W dwóch salonach Plusa w Lubinie zresztą byłem odsyłany gdzie indziej. Aż trafiłem, z podpowiedzi doradczyni Plusa, do Wrocławia na ul.Krupniczą. Bagatelka tylko 70 km dojazdu. Po wejściu do salonu ucieszyłem się widząc wolne stanowisko, pierwsze od wejścia. Po ok.10 minutach z zaplecza wyszedł doradca. Przedstawiłem mu sprawę i skierował mnie do telefonu infolinii. Telefon był vis-a-vis biurka doradcy. W trakcie rozmowy z konsultantką z infolinii, byłem poproszony o informację, którą musiałem dostać od doradcy z salonu. Ale nie było go przy biurku. Drzwi na zaplecze były uchylone, słyszałem rozmowę. Po dłuższym czasie oczekiwania zapukałem i otworzyłem uchylone drzwi. Wewnątrz pokoju było dwóch ( na mój widok) bardzo skonsternowanych pracowników. Manager i doradca, stali przy biurku, a na całym blacie była rozłożona kolekcja monet. Duża kolekcja około. 50 sztuk. Po chwili konsternacji doradca wyszedł i pomógł mi dokończyć sprawę na infolinii. Przy takiej jakości obsługi, jak mi się skończy umowa w Plusie, to się głęboko zastanowię czy warto kontynuować.

PROFESJONALIZM

NIEDAWNO PODPISYWAŁAM UMOWĘ W TYM SALONIE. DORADCA KLIENTA DORADZIŁ MI BARDZO W WYBORZE TELEFONU I JESTEM BARDZO ZADOWOLONA. ZADANO MI MNÓSTWO PYTAŃ, ABY DOPASOWAĆ DLA MNIE OFERTĘ. OBSŁUGA BARDZO MIŁA, PROFESJONALNA, PANI CIĄGLE SIĘ UŚMIECHAŁA. POLECAM TEN SALON JAK NAJBARDZIEJ. OGÓLNIE JEST BARDZO PRZESTRONNY I FAJNIE SIĘ TAM CZUŁAM.

Obsługa zmęczona i niezaangażowana tematem wizyty.

Podczas pobytu w salonie Plus obsługiwała mnie Pani bardzo znudzona i zmęczona zadawaniem prze zemnie pytań na temat oferty. Po chwili przyszedł starszy siwy Pan z zaplecza i ratując sytuację odpowiedział na kilka pytań co chwilę wtrącając opowieści ze swego życia, co absolutnie mnie nie interesowało ,ale Pan świetnie się bawił i sam się śmiał z tego co opowiadał. Zrobił się klimat bazaru co nie przystoi dla takiej marki firmy . Jak ktoś ma czas i chce się chwilę rozerwać, nie mając nic do załatwienia w sprawie internetu i telefonu to oczywiście polecam ten punkt dyskusyjny.

PROFESJONALIZM

DORADCA KLIENTA WYJAŚNIŁ MI WSZYSTKIE WĄTPLIWOŚCI ZWIĄZANE Z PŁATNOŚCIĄ. WYŁĄCZYŁ DODATKOWE USŁUGI ZA KTÓRE DODATKOWO PŁACIŁAM NIE KORZYSTAJĄC Z NICH. BYŁ BARDZO MIŁY I KULTURALNY. PEŁEN PROFESJONALIZM.

Wieczny problem

Nie potrafia rozwiazac problemu, nie chca wyslac zgloszenia mimo usilnej prośby. Dramat. Wieczny problem z zasięgiem i drogo. Nie polecam.

Plus biuro obsługi

Bardzo miła i sprawna obsługa Pani Duża wiedza i perfekcyjnie rozwiązują problem

Szybcy

Bardzo szybka i profesjonalna obsługa klienta.

Nieprofesjonalna obsługa

Kontakt z infolinią w celu przedłużenia umowy - konsultantka niemiła, arogancka. Słysząc o innym operatorze i lepszej ofercie bardzo szybko zakończyła rozmowę. Nie starała się nawet mnie przekonać, czy podać inne argumenty na korzyść plusa. Stracili potencjalnego klienta

Obsługa reklamacji bardzo polecam

Witam Przy przedłużaniu umowy wkradł się problem z opłatami za SmartDom. Dotyczył naliczania dodatkowych opłat przez CyfrowyPolsat. Po zgłoszeniu reklamacji została ona bardzo szybko załatwiona z korzyścią dla usługobiorcy. Mimo błędu konsultanta przedstawiającego ofertę zostało to szybko naprawione.

Nowa umowa

Od listopada, od zawarcia nowej umowy w Plusie, co miesiąc dostaję faktury w granicach 125-280zł (umowa na "wszystko bez limitu i abonament 37zł). Co miesiąc składam reklamację w tej sprawie, która jest rozpatrywana pomyślnie i co miesiąc sytuacja się powtarza. Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem.

DOBRA INFOLINIA

DZWONIŁEM DO NICH W SPRAWIE RACHUNKU. WSZYSTKO OK. KONSULTANT WSZYSTKO WYDŁUMACZYŁ. POLECAM

Obsługa

Zdenerwowało mnie ostatnio to ze w tym samym czasie podpisałam umowę na tv i internet a okazało sie że telewizje mam o 6 miesiecy dłużej umowę a nikt mnie o tym nie poinformował

Polecam Salon Plus Gsm Kraków Kapelanka 54

Polecam ten salon głównie ze względu na wspaniałą obsługę w osobie p.Irka, któremu przy okazji bardzo serdecznie dziękuję za pomoc w obsłudze moich telefonów w sieci Plus. Jest to odpowiedni człowiek na tym stanowisku - miły, operatywny, znający się na swojej pracy i służący szybką i fachową pomocą w każdej sytuacji. Jeszcze raz serdecznie polecam. Stała Klientka

Operator PLUS

Miła i sympatyczna obsługa, szybkość załatwienia sprawy i jej wyjaśnienia.

Odwiedzałeś ostatnio Plus GSM?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.17 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem