Jakość Obsługi

T-Mobile

( 4.09 )

T‑Mobile funkcjonuje od 1995 roku i jest jednym z największych operatorów komórkowych w Polsce, obsługującym ponad 10 milionów klientów. Świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Klienci T-Mobile mają także możliwość korzystania z całej oferty usług finansowych w ramach T-Mobile Usługi Bankowe, czyli najbardziej zaawansowanego i innowacyjnego przykładu synergii banku i telekomu. T-Mobile stał się silną firmą dzięki pasji i zaangażowaniu pracowników, zaufaniu partnerów biznesowych, a także wysokiej jakości obsługi klientów.

Opinie (4405)

Znajoma posiada telefon na kartę w T

Znajoma posiada telefon na kartę w T-mobile i doładowała telefon za 50zł. Dowiedziała się o promocji podwójne doładowania i poprosiła mnie, abym się dowiedziała dlaczego nie otrzymała drugiego darmowego doładowania lub co musi zrobić, aby otrzymać drugie doładowanie. Weszłam na internet i chciałam zalogować jej numer w bazie , lecz co chwilę pokazywało mi komunikat o błędzie. Następnie spróbowałam wpisać kod aktywacyjny i tez od razu się to nie udało. W końcu na telefon przyszła informacja, iż usługa została aktywowana, ale okazało się, że trzeba teraz dopiero doładować telefon i najpierw trzeba np. te swoje 50zł wykorzystać w ciągu 3 tygodni, a później będę ściągane środki z darmowego doładowania. Do tego minuty są droższe oraz termin połączeń przychodzących skrócił się do 3 miesięcy, a wcześnie znajoma miała przez cały rok ważny telefon.

Polecam

Bardzo miła obsługa, nowoczesny wygląd salonu, niskie ceny

Najlepsza jakość obsługi!

Do tego salonu trafiłam przypadkowo, a wiem że będę zaglądać częściej. Personel kompetentny oraz bardzo sympatyczny, właściwi ludzie na właściwym miejscu. Wygląd salonu jak najbardziej zachęca do wejścia do środka. Obie Panie uśmiechnięte i potrafiące dobrać ofertę do potrzeb klienta. Pierwszy raz czuję iż dostałam odpowiedź na każde moje pytanie. Zdecydowanie polecam!

tragedia

Połączenie przerywane w trakcie oczekiwania. Jeśli uda się połączyć z konsultantem to fakt - bardzo sympatyczni, mili ale kompletnie nie mają pojęcia o ofercie własnej sieci! Tłumaczysz im zasady ich firmy. Oczywiście obiecują pomoc, rozwiązanie problemu … i na tym koniec! Kolejne telefony sprowadzają się do tego samego - miła obsługa - która nie wie jakie usługi oferuje T-mobile. Problem jak miałeś masz nadal.

Bardzo sprawnie i miło

W dobie pandemii musiałam załatwić sprawę w T-Mobile. Wchodząc do salonu od razu zauważyłam płyn dezynfekujący i zgodnie z prośbą napisaną przy płynie zdezynfekowałam ręce. Przy stanowiskach są szyby a krzesełka są w odległości od kasjera. Obsługa przebiegła bardzo sprawnie i miło. Pani mnie obsługująca poprosiła o to bym usiadła na krzesełko i mimo odległości od pracownika i szyby pani obsługująca mówiła na tyle głośno i wyraźnie że wszystko było zrozumiałe. Swoją sprawę załatwiłam bardzo sprawnie i w miłej atmosferze - chyba nawet było lepiej niż przed pandemią.

Polecam.

Mały, ale zadbany salonik. Obsługa jest profesjonalna, a przekazane informacje jak najbardziej potrzebne do podpisania umowy, konsultant nie był nachalny, ale bardzo miły. Dobrze, że ten salon znajduje się w tej lokalizacji.

Obsługa bardzo długa....

Maleński salon, gdzie liczba konsultantów jest zdecydowanie za mała, a do tego rozmowa jednej konsultantki obojętnie z jakim klientem i na jaki temat trwa prawie godzinę. Czekałam kiedyś prawie 2,5h mimo że tylko dwie osoby były przede mną w kolejce...

Czasami długo się czeka.

Sklep w dobrej lokalizacji, ale biurka konsultantów są tak blisko siebie, ze ciężko skupić się na rozmowie z konsultantem. Również ilość konsultantów w salonie jest za mała, ponieważ w godzinach szczytu powstaje długa kolejka. Informacje jakie otrzymałam od konsultanta nie były tak szczegółowe jak tego potrzebowałam, a na moje niezdecydowanie konsultant po prostostu zakończył rozmowę.

Mogłoby być lepiej.

Salon jest bardzo ciemny, a biurka konsultantów są trochę za blisko ustawione, tak że czasami rozmowa drugiego konsultanta przeszkadza w komunikacji. Odniosłam wrażenie, że konsultantka z którą rozmawiałam na siłę starała się nakłonić mnie do podpisania umowy.

Polecam.

Duży przestronny salon, a konsultanci zachowują się jak najbardziej profesjonalnie i potrafią idealnie dobrać odpowiednią ofertę, do moich potrzeb.

Mogłoby być lepiej.

Mały salonik, który niestety wygląda dość niezachęcająco. Podłoga i półki są stare lub bardzo zniszczone, co sprawia, że wnętrze wygląda na brudne. Odniosłam wrażenie, że konsultanci są aroganccy lub nie skupiają aż tak dużej uwagi na klienta i sposób przekazania informacji dotyczących oferty.

Zadbany salon.

Duży salon, bardzo czysty, zadbany i działającymi telefonami, które można przetestować. Konsultanci w profesjonalny i nienachalny sposób przekazują informacje o interesującej mnie ofercie.

Polecam.

Punkt jest dobrze ulokowany, a liczba konsultantów w salonie zawsze jest odpowiedni do liczby klientów chcących załatwić swoje sprawy. Konsultanci są mili i bardzo dokładnie i spokojnie potrafią wytłumaczyć każdy element oferty.

Spokojna i miła obsługa

Konsultanci przy dużej liczbie klientów stojących w kolejce na spokojnie podchodzą do obsługi i ani nie przyśpieszają przekazu informacji, ani nie naciskają klienta, który właśnie jest obsługiwany do podpisania umowy na miejscu.

Polecam.

Salon T-Mobile jest mały, ale konsultanci bardzo profesjonalnie podchodzą do klienta, spokojnie i dokładnie tłumaczą wszystkie elementy umowy abonamentu.

Przesympatyczny doradca !

Bardzo pozytywne wrażenie zrobił na mnie doradca, który mnie obsługiwał, uwaznie słuchał, dopytywał, wyrażał zainteresowanie klientem. Dostałam komplet informacji i wyszłam bardzo zadowolona !

Bardzo miła obsługa !

Miałam przyjemnośc rozmawiać z bardzo konkretnym, posiadającym dużą wiedzę i sympatycznym doradcą ! Bardzo przekonujące spotkanie, czułam się bardzo swobodnie i dowiedziałam się wszystkiego czego potrzebowałam.

Polecam.

Salon jest mały, ale mimo głośnej muzyki z galerii nie przeszkadza to w rozmowie z konsultantem, która jest prowadzona w sposób jasny i zrozumiały.

Mogłoby być lepiej.

Konsultanci są zaangażowani w obsługę klientów i w bardzo profesjonalny sposób przekazują informacje i potrafią rozwiać wszystkie wątpliwości. Nie otrzymałam żadnych informacji, które byłyby błędne. Salon jest czysty, ale trochę zaniedbany, a biurka konsultantów są bardzo blisko siebie.

Odwiedzałeś ostatnio T-Mobile?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.13 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem