TELE 2

(1.58)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (12 z 14)

POLECAM / :)
POLECAM / :)

zarejestrowany-uzytkownik

13.04.2014

Placówka

Warszawa, Taśmowa 7a

Nie zgadzam się (0)
jakiś czas temu...
jakiś czas temu korzystałam z usług tele2.Bardzo dobrze na mnie zarabiali, gdyż rachunki płaciłam powyżej 1 tys złotych,i nie było nigdy żadnych nieuregulowanych rachunków,i wszystko było by w najlepszym porządku, gdyby nie dziwny dodatkowy rachunek, który otrzymałam na kwotę 50 zł....nigdy takich rachunków niskich nie miałam, moje reklamacje nie przyniosły najmniejszego skutku, ani wszystkie dowody wpłaty przesłane do nich faksem, ani rozmowy telefoniczne. Jak się zdecydowałam rozwiązać z nimi umowę, to stwierdzili że jak prześlę po raz kolejny dowód wpłaty faksem to wszystko się załatwi. Niestety, ale podziękowałam. Kompetencje obsługi klienta była zawsze na poziomie żenującym. Jednym słowem oszuści.

zarejestrowany-uzytkownik

08.11.2009

Placówka

Warszawa, Taśmowa 7a

Nie zgadzam się (21)
Bardzo niemiło mnie...
Bardzo niemiło mnie zaskoczył kontakt z infolinią Operatora telefonii stacjonarnej TELE2. Już na początku rozmowy operator infolinii zadaje pytania, które teoretycznie są po to aby mógł mnie zweryfikować. Każda osoba znająca mój pesel i miejsce zamieszkania mogłaby mieć dostęp do moich danych .Gdzie ochrona danych osobowych i moje bezpieczeństwo? Szybkość i rzetelność udzielanych mi informacjo pozostawia wiele do życzenia Zdarza się tak ,że dzwoniąc kilka razy na infolinie dostaje zupełnie inne informacje. Nie polecam kontaktu z tą firmą przez infoliinie.

Arkadiusz_63

19.09.2009

Placówka

Nie zgadzam się (21)
Uszkodzenie linii naprawiali...
Uszkodzenie linii naprawiali przez 4 miesiące z takim skutkiem,że zmieniłam opeatora. Okazało się, że skrzynka telekomunikacji ,stala na prywatnym terenie i nie mieli do niej dostępu bo właściciel ogródka nie życzyl sobie by wchodzili na jego posesję.Mieli to załatwić w przeciągu dwóch tygodni. Nie załatwili w ogóle.Konsultanci infolinii zupełnie nie wiedzieli o co chodzi, żaden monit do nich nie dochodził po wizycie techników.Jedno wielki zamieszanie i nieporozumienie na linii.W głównym oddziale telekomunikacji również zostałam zbyta -powiedziano i zebym zadzwoniła na błekitną linie, gdzie dzwoniłam juz od 3 miesięcy bezskutecznie starając się by pojawił się u mnie serwisant.Nic nie mogli zrobić w związku z tym,że skrzynka była na terenie prywatnym,po 4 pismach do kierownictwa postanowiłam przenieść się do Dialogu,na łączu radiowym bo do dziś nie zostało to naprawione.Fatalna komunikacja, niedoinformowani, mało kompetentni konsultanci i mało skuteczni serwisanci. Telekomunikacja przestała dbać o klienta.Czułam sie traktowana z góry przez obsługę w lacówce, która także nie wiele sobie robiła z tego, że od tak długiego czasu nie mam dostarczanej usługi.Rozwiązałam umowę bez ponoszenia żadnych kosztów, nie musiałam także pokrywać abonamentu za miesiące w których była awaria-tyle dobrego.

Marta_593

21.08.2009

Placówka

Nie zgadzam się (7)
Kontakt telefoniczny. W...
Kontakt telefoniczny. W miłym tonie dzwoniąca pani - doradca handlowy złożyła ofertę innego abonamentu na usługi telefonii stacjonarnej.

Grzegorz_89

19.02.2009

Placówka

Kraków, kontakt telefoniczny telemarketer

Nie zgadzam się (21)
Od ponad roku...
Od ponad roku co pewien czas do mojego rodzinnego domu dzwonią konsultanci z TELE2 i zachęcają do przejścia z Neostrady na ich Internet. Ostatecznie zdecydowaliśmy się na przejście do TELE2. Jako, że mieliśmy umowę na Neostradę do końca stycznia chcieliśmy od 1 lutego mieć już internet od TELE2. Konsultantka z TELE2 powiedziała nam, że tak się stanie jeśli do 10 stycznia wyślemy listem poleconym potrzebne papiery do nich oraz jeśli poinformuje Telekomunikację Polską, że nie przedłużamy umowy. Jednakże, ani 1 lutego ani 6 nie mieliśmy internetu. Po dodzwonieniu się do konsultantów słyszałem bzdurne wymówki ( typu, że to jest wina TP itd ) mimo tego ze miesiąc wcześniej byłem zapewniany, że do czegoś takiego nie dojdzie. Ostatecznie dzisiaj o godzinie 10.50 przyjechał kurier który dostarczył potrzebny modem ( który miał przyjść do 1 lutego)

Andrzej_74

10.02.2009

Placówka

Nie zgadzam się (25)
Zadzwonilam z problemem...
Zadzwonilam z problemem od samego początku Pracownik był nie uprzejmy, nie udzielił mi konkretnej odpowiedzi ani nie mógł mi pomóc w problemie który mu przedstawilam. Zbywał mmnie że teraz są problemy na lini i żebym zadzwonila wieczorem(zapewne tylko dlatego że on już zmiany nie będzie miał i że odbierze inny konsultatnt)

Anna_403

02.02.2009

Placówka

Olsztyn, Wyszyńskiego 1

Nie zgadzam się (22)
Firma TELE 2...
Firma TELE 2 (aktualnie NETIA). Kolejny raz przez infolinię zamówiłem usługi w tej firmie (Internet 2 Mbit + Telefon 1g.) Kolejny raz czas załatwienia sprawy jest strasznie długi. Dokumenty wysłane kurierem docierają do firmy po 2 tygodniach (wg Tele 2). Po 5 tygodniach usługa nadal nie jest włączona. Na infolinii twierdzą, że to normalne.

zarejestrowany-uzytkownik

25.01.2009

Placówka

Nie zgadzam się (22)
Bardzo długie oczekiwanie...
Bardzo długie oczekiwanie na połączenie z konsultantem. Po jakichś 15 minutach konsultant odebrał, i stwierdził że w danej sprawie nie może pomóc, po czym przełączył mnie dalej...efekt- kolejne minuty oczekiwania, wydłużające się w wieczność. Koniec końców: nie uzyskałam informacji jakiej oczekiwałam. Personel nie jest odpowiednio przeszkolony, konsultanci nie posiadają wiedzy na temat optymalizacji obsługi klienta.

Anna_226

17.09.2008

Placówka

Nie zgadzam się (19)
Jest to najbardziej...
Jest to najbardziej nachalna firma, z jaką kiedykolwiek miałam do czynienia. Osoby tam zatrudnione dzwonią na mój prywatny numer telefonu kilka razy w tygodniu proponując za każdym razem te same "promocje" czy usługi. Pomimo mojej odmowy sytuacja powtarza się regularnie.

Karolina_55

12.09.2008

Placówka

Nie zgadzam się (14)
Zadzwonił do mnie...
Zadzwonił do mnie telemarketer z firmy Tele 2, z propozycją zmiany abonamentu i dalszego korzystania z usług firmy. Kilka dni wcześniej podpisałam jednak umowę z Telekomunikacja, która na tamten monet zaoferowała mi lepsze stawki. Pan, który ze mną rozmawiał, był strasznie opryskliwy. Mówił szybko i niewyraźnie i nie dał sobie niczego powiedzieć. Gdy zaczął wymieniać stawki, jakie aktualnie obowiązują, mówił strasznie szybko, a na moją prośbę o podesłanie ich na piśmie stwierdził, że są na internecie i mogę sobie sprawdzić, bo mu się nie chce ich wysyłać. Jak poinformowałam go o tym, że podpisałam już umowę z tp zaczął niemal krzyczeć, że tepsa ma ceny zawyżone, jest w ogóle nieopłacalna. Na moje pytanie, gdzie było tele 2 przez dwa lata, jakie korzystałam z ich usług i nigdy nie proponowali mi niższych stawek odparł, że go to nie obchodzi, bo teraz on zarobi. Grzecznie mu podziękowałam i się rozłączyłam.

Sandra_2

08.09.2008

Placówka

Nie zgadzam się (23)
W godzinach popołudniowych,...
W godzinach popołudniowych, jako klientka firmy Tele 2 otrzymałam telefon, dotyczący uzupełniania danych kontaktowych (adres e-mail oraz nr tel. komórkowego). Rozmowa trwała krótko, przebiegała sprawnie, aczkolwiek konsultant, z którym rozmawiałam wydawało się, jakby czytał z kartki, brak było naturalności i płynności podczas kontaktu. Jednak wykazał się rzetelnością, powtarzając podane przeze mnie dane, dzięki czemu mógł uniknąć ewentualnego błędu. Odbiegając od tematu poprosiłam o adres korespondencyjny do firmy. Konsultant nie znał go w tamtym momencie, lecz po trwającym minutę sprawdzeniu podał mi go.

zarejestrowany-uzytkownik

02.09.2008

Placówka

Nie zgadzam się (20)

TELE 2

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż TELE 2?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

POLECAM / :)
POLECAM / :)