Merkury Market

(1.07)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (112 z 186)

DRAMAT a nie...
DRAMAT a nie sklep - obługa nieprzyjemna nawet mailowo. Zamówienie do 5 dni - mowią, że mają na magazynie w Nowym Sączu i jak klient chce to ma sobie podjechać. Ale dostarczyć stamtąd nie mogą, tylko przeciągają o kolejne tygodnie pisząc, że zamówienie z jednym towarem dopiero będzie kompletowane i to na innym magazynie. Czekanie na inforlini godzinę to utrapienie. Brak informacji o zmianie statusu zamówienia. Odpowiedzi na maila po kilku dniach. Nawet prośbę o podanie formy rezygnacji realizowali dwa tygodnie. Lubię Pana Klepksa, ale bajki, które wypisują na stronie o terminach dostaw wykraczają dalece po za zakres ludzkiej wyobraźni. SKLEP MERKURY MARKET TO DRAMAT i POŻOGA

niezalogowany-uzytkownik

16.01.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Towar zamówiony online...
Towar zamówiony online ponad miesiąc temu i nadal nie dostarczony. Kontakt ze sklepem jest tragiczny. Na maile odpowiadają po paru dniach, na infolinii trzeba czekać godzinę. Zamówienie towar w listopadzie z informacją, że zamówienie będzie zrealizowane w ciągu 5 dni roboczych + cza dostawy. W ostatnim dniu dostałem informację, że zamówienie jest opóźnione z powodu braku części asortymentu. Dostawa brakującego ma być do 22.12. Poprosiłem o dostarczenie dostępnej części asortymentu, która jest dostępna a na resztę zaczekam. Jest 29.12 i jedyne co się dowiedziałem to że do końca tego tygodnia, czyli do dzisiaj zamówienie powinno być skompletowane. Ale dzisiaj nie da się na infolinię dodzwonić, na maile odpowiedź dostanę pewnie w przyszłym roku. Towar zamówiony, zapłacony ale ja go nie mam. Sklep podobno też go nie ma bo czeka na dostawę. Jak możecie sprzedawać coś, czego nie macie?

niezalogowany-uzytkownik

29.12.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Obsługa klienta to...
Obsługa klienta to żart. Meble koszmarnej jakości. Tektura jest bardziej solidna. Drogie meble z serii Loft rozlatują się właściwie w rękach.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Witam! Chciałem bardzo...
Witam! Chciałem bardzo pochwalić obsługę działu ogrodniczego sklepu Merkury market w Cieszynie. Chodzi mi o Panią M, pana J i pana K ( o ile dobrze zapamiętałem imię). Pomogli mi wybrać panele kompozytowe na balkon. Następnie 3 razy ładować i 2 razy rozładowywać przyczepkę z tymi panelami, ponieważ dwa razy je zwracałem, bo mojej żonie kolor nie odpowiadał. Przyjęli to z humorem i życzliwością. Czułem się swojsko i miło. Serdecznie polecam dział ogrodniczy w Merkurym w Cieszynie. Opinia edytowana z uwagi na ochronę danych osobowych.

Klient_YLBoj

17.08.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłem szafę na...
Zamówiłem szafę na stronie dostępna od ręki, zapłaciłem i status do 10 dni będzie. Niesyty wprowadzenie w błąd, minął jeden miesiąc drugi, na infolinii za każdym razem spławianie, że producent, nie wyprodukował jeszcze .Pomógł mi w końcu rzecznik praw konsumenta po dwóch miesiącach od złożenia zamówienia. Przy mnie dzwonił do nich . Dzięki niemu po telefonie od konsumenta szafa na drugi dzień od jego telefonu ,była u mnie. Nigdy więcej tego sklepu. Nawet słowa przepraszam nie było z ich strony. Ludzie nie zamawiajcie i nich nic ma stronie, operują naszymi pieniędzmi ,za towar którego nie chcą nam wysłać. Powinien się w końcu ktoś za nich wsiąść i powinni płacić kary, za wprowadzanie w błąd.. Odradzam zamawiania przez internet od nich (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Klient_PAXja

22.12.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Merkury market Bielsko-Biała....
Merkury market Bielsko-Biała. Jeszcze tam nie byłem. Przejeżdżałem, więc pomyślałem, że zajrzę. Sklep bardzo duży. Ku mojemu zdziwieniu po wejściu do środka okazało się, że cały sklep jest na parterze. Z zewnątrz byłem przekonany, że będzie to parter i piętro. W każdym razie w godzinach do południowych w sklepie panował spokój i niewielki ruch klientów. Na parkingu dużo miejsc wolnych oraz porządek na terenie sklepu i wokół. Asortyment typowy dla tego rodzaju sklepów, także wybór każdy musi podjąć sam co komu bardziej odpowiada.

jeden87

01.12.2022

Placówka

Bielsko-Biała, Warszawska 183

Nie zgadzam się (0)
Bardzo nieprzyjemna obsługa....
Bardzo nieprzyjemna obsługa. Traktują klienta jak zło konieczne. Proces odbioru towaru na magazynie też pozostawia wiele do życzenia.

Krzysztof_1783

05.04.2022

Placówka

Rzeszów, ul. Rejtana 2-4

Nie zgadzam się (0)
TRAGEDIA!!! ODRADZAM KAŻDEMU,...
TRAGEDIA!!! ODRADZAM KAŻDEMU, KTO NAWET ZASTANAWIA SIĘ NAD REALIZACJĄ ZAMOWIENIA W TYM PARA SKLEPIE INTERNETOWYM. Zamówienie złożone 2 tygodnie temu, wg strony wszystko dostępne OD RĘKI, do 5 dni termin realizacji. Dzisiaj po dwóch tygodniach zamówienie wciąż nie zostało przekazane kurierowi. Mają klientów gdzieś, którzy chcą łaskawie zostawić u nich swą kasę, żadnej konkretnej informacji na infolinii, cały ten sklep internetowy jedna wielka farsa.

Niezweryfikowany Klient_fJMQ

11.01.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Witam. Zróbcie sonie...
Witam. Zróbcie sonie porządek z personelem. Dziś kupiłam rolkę papy, zapłaciłam i jadę po odbiór a tam co?? Wychodzi mięśniak z magazynu który mówi ze mi towaru nie wyda bo on go chce. Poleciał na sklep i wmawiał mi że on wczoraj wszystkie rolki zarezerwował. Skoro tak to czemu na sklepie o tym nie wiedza. Czemu pracownik decyduje o moim zakupionym towarze. Żenada!!! Chciałam kierownika a ten co zwiał... Już nigdy więcej do tego sklepu!! Co za ludzi zatrudniacie!!! Nie ładujcie ludzi w balona!!!

Klient_anq8

10.09.2021

Placówka

Rybnik, ul. Obwiednia Północna 15

Nie zgadzam się (0)
OMIJAJCIE TĄ SIEĆ...
OMIJAJCIE TĄ SIEĆ Z DALEKA. Obsługa fatalna, porażka przy odbiorze z magazynu. Za Wasze pieniądze ktoś Wam robi łaskę. Warto odwiedzić inne konkurencyjne sklepy o ten omijać z daleka…

Niezweryfikowany Klient_NuYY

31.08.2021

Placówka

Krosno, Czajkowskiego 51

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam sklepu,...
Nie polecam sklepu, chcieliśmy kupić sofę z funkcja spania, na pytanie gdzie moglibyśmy obejrzeć sofy z funkcja spania Pani która siedziała przy biurku odpowiedziała - „ TAM GDZIEŚ SĄ”. Spędziliśmy tam 1h starając się wybrać coś dla siebie a Pani która powinna pomóc i doradzić nie zainteresowała się że może jednak wypadało by podejść i pomóc w wyborze. Całkowity brak zainteresowania potencjalnym klientem.

Niezweryfikowany Klient_vQCO

20.07.2021

Placówka

Szaflary, ul. Zakopiańska 3D

Nie zgadzam się (1)
W sklepie zakupiłam...
W sklepie zakupiłam meble kuchenne, które zostały przywiezione przez sklep. Przy próbie złożenia mebli okazało się, że aż dwie szafki są w okropnym stanie, poodklejane okleiny, popękane fronty. Niestety dwukrotna próba reklamacji nie przyniosła rezultatów, pierwsza odrzucona, a przy następnej zaproponowano mi zakup nowych szafek, Kolejnym krokiem była próba kontaktu z główną siedzibą sklepu, który do tej pory nie raczył odpisać na maila. Nie polecam kupować mebli w Merkury Market, kosztuje to więcej nerwów niż jest tego warte.

Niezweryfikowany Klient_THIL

02.06.2021

Placówka

Żywiec, Wesoła 92

Nie zgadzam się (0)
Rekordowa długość realizacji....
Rekordowa długość realizacji. Rozumiem, że jak zamówiłam dużo rzeczy to może kiedyś się zdarzy, że wszystkie będą dostępne, bo póki co od 13.04 do 07.05,czyli w ciągu 5 dni deklarowanego terminu realizacji nie udało się osiągnąć takiego stanu. Najpierw było wszystko oprócz poszewki, ok...zrezygnowalam z poszewki, zamówienie ma być wysłane...no nie bo po tygodniu brakuje dwóch kolejnych rzeczy, pewnie później będzie brakować kolejnych 3, 4, 10 itp. I tak doczekam starości. Może moje 500 zł to nie jest wielki majątek, ale ja na to pracuję i to co zamówiłam było mi potrzebne. Czuję, ze sklep mnie oszukuje, pewnie jest więcej takich klientów, to już robi znaczącą kwotę, potrzymają trochę na lokacie i z samych odsetek będzie niezły dochód, a po miesiącu można oddać klientowi, więc proszę nie kupujcie u nich. Bojkot sklepów tego typu pozwoli wyeliminować nieuczciwe firmy z rynku. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Klient_odCo

08.05.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Przyjechałam prosto po...
Przyjechałam prosto po pracy po odbiór płytek. Pan z magazynu oczywiście szybciutko je dostarczył ,po czym poprosiłam go o pomoc gdyż płytki wielkości 60x60 i samej trochę byłoby mi je źle złapać i zapakować do dość wysokiego samochodu. Po czym usłyszałam od Pana że gdyby każdemu tak dźwigał to dawno by.mu kręgosłup strzelił i mogłam sobie wziasc jakiegoś "Gacha" który by mi zapakował. Rozumiem wszystko ale jak temu Panu nie wstyd ...nie jako pracownikowi sklepu ale jako mężczyźnie. Pan stał i patrzył jak sama się z tym męczę. Ale bez obaw drogi Panie kręgosłup mi nie strzelił i płytki dojechały całe. Oczywiście jeszcze nie raz zrobię zakupy w tym sklepie i napewno nie raz się spotkamy Panie z magazynu. Pozdrawiam Panów z działu płytek i dziękuję za naprawdę miła obsługę .

Niezweryfikowany Klient_YhN7

29.03.2021

Placówka

Mielec, Wolności 44B

Nie zgadzam się (0)
Próbowałem kupić żarówki...
Próbowałem kupić żarówki o większej mocy, ale po dłuższym poszukiwaniu pojawiła się pani z obsługi i bez wstępów zapytała czego potrzebuję. Po moim wyjaśnieniu czego potrzebuję, odpowiedziała u nas nie ma, niech pan poszuka gdzie indziej i zniknęła na zapleczu. Chciałem jeszcze o coś zapytać, ale już nie było kogo. Dziwne to trochę.

Skorpion111

30.12.2020

Placówka

Zamość, al. Jana Pawła II 2a

Nie zgadzam się (0)
Sklep duży, przestronny,...
Sklep duży, przestronny, jednak asortyment lekko odstający od obecnych trendów, obsługa miła, pomocna, ceny przystępne. Duży parking

zalogowany_użytkownik

05.11.2020

Placówka

Krosno, Czajkowskiego 51

Nie zgadzam się (0)
Tak beznadziejnej obsługi...
Tak beznadziejnej obsługi nie spotkałam nigdzie... Od miesiąca upominam się o część mebli kuchennych której nie dostałam z ich winy i nikt nic nie wie pomimo tego że dzwonię tam prawie codziennie. Słyszę tylko że sprawa zostanie przekazana. Bałagan mają. W zestawie nie tylko brakowało mebli ale też śrub i różnych części. Nie polecam tego sklepu i już nigdy więcej tam nic nie kupię. Szkoda czasu i nerwów. A jeszcze trzeba dopłacać do interesu...

Niezweryfikowany Klient_PEew

02.11.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Porażka. Obsługa beznadziejna,...
Porażka. Obsługa beznadziejna, towar niekompletny, reklamacja niedoogarnięcia przez obsługę. Chcesz kupić coś w merkurym licz sie z tym że dostaniesz towar nie taki jak zamowiłeś i nikt nie jest w stanie ci pomóc.

Niezweryfikowany Klient_of4V

02.11.2020

Placówka

Cieszyn, ul. Stawowa

Nie zgadzam się (0)
Odradzam ten sklep...
Odradzam ten sklep każdemu który oczekuje na szybką realizację zamówienia. towar zakupiony 28 czerwca czas realizacji do 21 dni roboczych. Dzisiaj mamy 28 sierpień towaru nadal brak. Po wielokrotnych mailach i telefonach za każdym razem informują że towar będzie w następnym tygodniu. Zaproponowali mi rabat 10% czyli taka jak jest aktualna cena towaru .

Niezweryfikowany Klient_9yZ1

28.08.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Masakra poszłam wybierać...
Masakra poszłam wybierać meble do kuchni synem wytłumaczyłam Panu jakie chcem,. Pan nie zadał sobie żadnego trudu jak się okazało po wpłacie zaliczki nie ma danych szafek jakie bym chciała. Jutro wybieram się sprostować dany produkt zobaczymy co dalej będzie.

Niezweryfikowany Klient_HfQj

21.07.2020

Placówka

Kielce, Zagnańska 69

Nie zgadzam się (0)

Merkury Market

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Merkury Market?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.