SCANMED

(1.59)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (16 z 25)

Do przychodni Scanmed...
Do przychodni Scanmed (oddział w Poznaniu) trafiłam z polecenia. Z całego serca mogę polecić tą placówkę kolejnym osobom. Personel jest uprzejmy, wykwalifikowany, wizyty niemalże zawsze odbywają się o czasie, a co najważniejsze - przychodnia nigdy nie pozostawia pacjenta bez pomocy, przy braku "numerków" na dany dzień, personel stara się "wcisnąć" pacjenta, aby umożliwić kontakt z lekarzem. Medycy również godni pochwały, zawsze dogłębnie starają się znaleźć przyczynę choroby, kierują na badania. Wszyscy życzliwi i pomocni. Z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że idąc tam, oddaję swoje zdrowie w dobre ręce.

MagdaPol

10.01.2023

Placówka

Poznań, ul. Przemysłowa 46

Nie zgadzam się (0)
Ponizsza opinie, dotyczy...
Ponizsza opinie, dotyczy konkretnie jednej rehabilitantki, niska, ciemnowłosa. Są tam tez mili pracownicy:))

Klient_f5be

22.09.2021

Placówka

Kraków, Armii Krajowej 5

Nie zgadzam się (0)
Rehabilitacja w tym...
Rehabilitacja w tym budynku, to dno!. Aroganccy fizjoterapeuci. Wiecej z tego szkody niz pożytku.

Klient_f5be

21.09.2021

Placówka

Kraków, Armii Krajowej 5

Nie zgadzam się (0)
Jeżeli mógłbym wybierać...
Jeżeli mógłbym wybierać nigdy więcej, niestety jestem skazany przez zaklad pracy na takie traktowanie przy okresowych badaniach

Niezweryfikowany Klient_6azG

05.12.2020

Placówka

Wrocław, ul. Krasińskiego 9

Nie zgadzam się (0)
Brak organizacji, żadna...
Brak organizacji, żadna przychodnia w Krakowie nie ma tak długich terminów oczekiwania. Lekceważenie zdrowia pacjentów. Pani w rejestracji wysyła mnie do Ministerstwa.

Niezweryfikowany Klient_lU32

27.10.2020

Placówka

Kraków, Armii Krajowej 5

Nie zgadzam się (0)
Niekompetentny personel na...
Niekompetentny personel na recepcji, brak profesjonalizmu, długi czas obsługi , niesympatyczna obsługa, brak chęci pomocy klientowi.

Niezweryfikowany Klient_1S5A

04.08.2020

Placówka

kraków, ul. Podgórska 36

Nie zgadzam się (0)
Po umówieniu się telefonicznym...
Po umówieniu się telefonicznym na konkretny dzień i godzinę i miejsce okazuje się, że przychodnia jest o tej porze zamknięta na głucho i nikogo tam nie ma. A specjalnie się jeszcze przez telefon upewniałem czy na pewno jest otwarta bo czytałem opinie w internecie, że pacjenci przyjechali i zastali przychodnię zupełnie zamkniętą. Pani upewniała mnie przez telefon, że tak, tak na pewno będzie otwarte. Okazało się jednak, że przychodnia jest zamknięta na głucho i nikogo w niej nie ma. Stracony czas i nerwy.

Niezweryfikowany Klient_0pix

11.06.2020

Placówka

Wrocław, ul. Krasińskiego 9

Nie zgadzam się (0)
Czas oczekiwania na...
Czas oczekiwania na wizytę u specjalistów dosyć długi. Telewizyty u lekarza internisty są dobrym i szybkim sposobem na kontakt z lekarzem.

Niezweryfikowany Klient_dzJW

03.06.2020

Placówka

Kraków, Armii Krajowej 5

Nie zgadzam się (0)
Pacjent w ciągłym...
Pacjent w ciągłym leczeniu telefonicznie recepty nie dostanie, bo? Bo nie ma wizyty. Można próbować połączyć z gabinetem lekarza, ale jest zajęty. W końcu pojawia się termin i jest możliwość, za chwilę przychodzi sms, że lekarza nie będzie. Także chcesz się człowieku leczyć, to lecz się sam. 3 h wydzwaniania i zero możliwości. Na pytanie jakie są procedury w ośrodku czy przyjść w rękawiczkach i masce, jest odpowiedź: nic nie trzeba, przy wejściu jest mierzona temperatura. Warto spytać czy jest kolejka przy wejściu, ale szkoda pytać, bo zapewne jest taka sama jak zawsze.

zarejestrowany-uzytkownik

28.03.2020

Placówka

Kraków, Armii Krajowej 5

Nie zgadzam się (0)
Jeśli ktoś ma...
Jeśli ktoś ma wizytę np. na 11.30 to wejdzie dopiero ok 13. Wiem że przychodnia ma za nic czas pacjentów. Cztery prywatne wizyty i za każdym razem poślizg ponad hodzinę

Niezweryfikowany Klient_3JaZ

11.12.2019

Placówka

Kraków, Armii Krajowej 5

Nie zgadzam się (0)
Ogólny bałagan nikt...
Ogólny bałagan nikt nie przestrzega wyznaczonych godzin wizyty olbrzymie kolejki .Nie polecam !!!

Niezweryfikowany Klient_ICeu

04.07.2019

Placówka

Wrocław, ul. Krasińskiego 9

Nie zgadzam się (0)
Kompletna bylejakość usługi...
Kompletna bylejakość usługi i odesłanie na kolejną płatną konsultację u innego specjalisty. Płatną konsultację i badanie USG żył kończyn dolnych lekarz wykonał w sposób niekompletny i niewłaściwy u 75 letniej pacjentki z podejrzeniem miażdżycy kończyn dolnych, posiadającej skierowanie NFZ do chirurga naczyniowego z dopiskiem pilne. Wykonał badanie tylko jednej kończyny i to w sposób na tyle niedokładny, że w kolejnym badaniu wykonanym za dwa dni w innej placówce okazało się, że żyła w tej jednej badanej nodze jest prawie całkowicie zatkana i wymaga założenia stentu. Pacjentka posiadała w tej nodze dolegliwości bólowe pojawiające się po przejściu około dwudziestu metrów i ustępujące po minutowym odpoczynku, co lekarz zinterpretował jako dolegliwości ortopedyczne i zaproponował pacjentce kolejną płatną wizytę za tydzień, ale u ortopedy.

Klient_4JNm

17.06.2019

Placówka

kraków, ul. Podgórska 36

Nie zgadzam się (0)
Podczas rejestracji na...
Podczas rejestracji na usg jamy brzusznej konsultantka zapewniała mnie, że badanie mam w moim pakiecie i skierowanie nie jest konieczne. Na miejscu okazało się, że bez skierowania badanie mogę wykonać tylko odpłatnie. Zmarnowałam czas oraz pieniądze na dojazd do placówki. Złożyłam oficjalną skargę/reklamację. Po ponad miesiącu nadal nikt nie odpowiedział na moje pismo mimo zapewnień, że reklamacja jest rozpatrywana. Zupełny brak szacunku do pacjentów, na pewno więcej nie skorzystam z usług scanmed.

Niezweryfikowany Klient_Jzn0

11.04.2019

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Ogólnie jakość obsługi...
Ogólnie jakość obsługi według mnie jest bardzo dobra. Dzwoniłam w celu przesunięcia wizyty. Pani z którą miałam przyjemność rozmawiać, była bardzo miła. Po poproszeniu o sprawdzenie wolnych terminów, zostałam poinformowana o kilku najbliższych. Kiedy udało się znaleźć ten najbardziej dla mnie odpowiedni, pani 2 razy powtórzyła jaki to dzień, godzina i adres. Jedyne co mnie nie zadowoliło to czas oczekiwania na odebranie połączenia, jednak biorąc pod uwagę porę o której dzwoniłam, myślę, że jest to zrozumiałe.

zarejestrowany-uzytkownik

04.07.2018

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Korzystam z opieki...
Korzystam z opieki lekarza pierwszego kontaktu i laboratorium. Jestem bardzo zadowolona. Rejestracja na godziny, sprawna i kompetentna obsługa. W prosty sposób można umówić się na wizytę: telefonicznie, internetowo lub osobiście. Terminy wizyty są bardzo szybkie z reguły w ten sam dzień. Do tej przychodni zapisała się cała moja najbliższa rodzina.

Maja_55

10.04.2016

Placówka

Wrocław, Parkowa 46

Nie zgadzam się (1)
Na wizytę u...
Na wizytę u lakarza dermatologa w ramach NFZ oczekiwałam 3 mies. Cóż, sytuacja ma miejsce wszędzie. Niemniej wizyta na konkretną godzinę wymaga wcześniejszego wyciągnięcia karty, co wiąże się z odstaniem w kolejce okolo 10 min. ponieważ wszyscy pacjencji do wszystkich lekarzy też muszą odnotować swoją obecność. Pod gabinetem lekarza okazuje się, że działa system nie kolejności wg której pacjenci przydzielani mieli godzinę wizyty, a zasada, kto dłużej siedzi pod drzwiami ten wchodzi pierwszy. Czekam więc kolejne 30 min, na wyjście pacjenta, w międzyczasie wejście pani, która "tylko chce zapytać", ponowne wejście pacjentki, która podobno w gabinecie już była, ale musi wrócić ponownie. W gabinecie widzę lekarza pochłoniętego wpisywaniem do dokumentacji poprzedniego pacjenta. Wreszcie zwraca na mnie uwagę, kiedy określam problem dowiaduje się, że lekarz problemu nie widzi. Z pewną niechęcią wypisuje skierowanie do innego specjalisty na moje życzenie. Cała wizyta trwa 6 min. Ze skierowaniem udaję się ponownie do rejestracji by umówić wizytę u kolejnego specjalisty. Kolejka jest dłuższa niż poprzednio - spędzam w niej jakieś 15 min. Szczęśliwie termin nie jest bardzo odległy - będę czekać zaledwie miesiąc!

Justyna_879

28.10.2010

Placówka

Kraków, Armii Krajowej 5

Nie zgadzam się (0)

SCANMED

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż SCANMED?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Do przychodni Scanmed...
Do przychodni Scanmed (oddział w Poznaniu) trafiłam z polecenia. Z całego serca mogę polecić tą placówkę kolejnym osobom. Personel jest uprzejmy, wykwalifikowany, wizyty niemalże zawsze odbywają się o czasie, a co najważniejsze - przychodnia nigdy nie pozostawia pacjenta bez pomocy, przy braku "numerków" na dany dzień, personel stara się "wcisnąć" pacjenta, aby umożliwić kontakt z lekarzem. Medycy również godni pochwały, zawsze dogłębnie starają się znaleźć przyczynę choroby, kierują na badania. Wszyscy życzliwi i pomocni. Z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że idąc tam, oddaję swoje zdrowie w dobre ręce.