ZUS

(2.87)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (194 z 248)

Placówka utrzymana w...
Placówka utrzymana w czystości. Ład i porządek na biurkach pracowników. Bardzo długi czas oczekiwania na załatwienie sprawy. Kompetencje pracowników trudne do określenia. Pracownik obsługujący moją sprawę powoływał się często na przepisy, któe w łatwy sposób poprzez przeprowadzenie rozprawy sądowej można obalić. Sprawa nie została załatwiona. Pracownik nadużywał swojego stanowiska i przepisów, któr można interpretować inaczej. Zauważyłem, iż jeśli chodzi o świadczenia pieniężne jest ciężko. Z mojej strony negatywna opinia na temat oddziału.

RobertKubicki

29.09.2023

Placówka

Płock, Stanisława Jachowicza 1

Nie zgadzam się (0)
Kontakt z infolinią...
Kontakt z infolinią ZUS zostawił po sobie bardzo pozytywne wrażenie. Konsultantka miła i uprzejma, słychać było, że ma pojęcie o czym mówi w temacie zasiłków chorobowych. Dogłębnie wytłumaczyła mi wszystko i wskazała drogę postępowania . Jestem miło zaskoczony.

Klient_GxNx

18.01.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Pan K

04.09.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo przyjemna i...
Bardzo przyjemna i pomocna obsługa. Sprawa została załatwiona szybko i sprawnie. Byłem bardzo pozytywnie zaskoczony.

Pan K

04.09.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Niestety mimo kliku...
Niestety mimo kliku prób nie udało się dodzwonić na infolinie informacyjną o ubezpieczeniach, a jedynie od automatycznej informacji szczątkowe wiadomości usłyszałem tylko minimalnie dotyczącej mojego zapytania.

Szymon_400

24.11.2020

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Kompetentnie.
Kompetentnie.

Niezweryfikowany Klient_iOnR

05.03.2020

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zostałam obsłużona w...
Zostałam obsłużona w miarę miło i sprawnie .

Niezweryfikowany Klient_tnzt

04.11.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
3.07.2019 złożyłem w...
3.07.2019 złożyłem w Inspektoracie prośbę o rozliczenie mojego konta. Dziś jest koniec października. Do dziś brak reakcji, jakiejkolwiek informacji czy wyjaśnień. Przy każdej kolejnej wizycie w Inspektoracie dostaję nr telefonu do osoby prowadzącej, która odbiera telefony bardzo sporadycznie i informuje mnie, że sprawa jest skomplikowana a ona ma dużo pracy. I CO Z TEGO ŻE STARAJĄ SIĘ BYĆ MILI. NIE O TO W TYM CHYBA CHODZI !

Niezweryfikowany Klient_a81T

22.10.2019

Placówka

Warszawa, ul. Orzeszkowej 14

Nie zgadzam się (0)
PANI MIMO WIDOCZNEGO...
PANI MIMO WIDOCZNEGO ZMĘCZENIA PO CAŁYM DNIU PRACY BYŁA BARDZO MIŁA I CIERPLIWIE ODPOWIADAŁA NA ZADAWANE PYTANIA

Amela

19.04.2019

Placówka

Sieradz, Piłsudskiego

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłam placówkę ZUSu...
Odwiedziłam placówkę ZUSu w Żarach w celu omówienia czy w moim przypadku jest zbieg tytułów ubezpieczeń. Zostałam bardzo mile przyjęta. Pracownica z energią i starannością wytłumaczyła mi jak działa nasze prawo i podała też inne przykłady. Powiedziała jakie dokumenty muszę złożyć i w jakim terminie. Czuję się dobrze poinformowana w mojej sprawie. Uważam że ZUS w Żarach wcale nie jest strasznym miejscem. Ponadto na sali był porządek, a w rogu sali był kącik dla dzieci.

Klient_x6UK

17.04.2019

Placówka

Żary, Lotników 1

Nie zgadzam się (0)
Ostatnio zachwalałam ZUS...
Ostatnio zachwalałam ZUS bo obsłużono mnie bardzo profesjonalnie. W zeszły piątek chciałam zapisać się na szkolenie, które ma być organizowane w ramach tygodnia przedsiębiorczości. W tej sprawie musiałam przeprowadzić rozmowę i zgłosić chęć mojego uczestnictwa. Dzwoniłam do sekretariatu aż 3 razy i za każdym razem byłam odsyłana do innego pracownika. W efekcie końcowym nie zapisałam się na wybrane szkolenie. Jedna z pracownic pracująca w sekretariacie nawet nie wiedziała, że ZUS przeprowadza jakiekolwiek szkolenia i była zaskoczona moimi pytaniami. Niestety komunikacja między pracownikami i wymiana informacji nie jest tam w najlepszym stanie.

Joanna_1488

12.09.2017

Placówka

Przemyśl, Brodzińskiego 6

Nie zgadzam się (0)
Kolejki-potężne! Ostatnio czekałam...
Kolejki-potężne! Ostatnio czekałam na korytarzu ponad półtorej godziny, żeby załatwić drobną sprawę :/ Za to trafiłam na naprawdę przemiłą panią, która zrozumiała mój stres ze względu na to że pierwszy raz załatwiałam takie sprawy urzędowe,potem załatwiłam sprawę w dosłownie 4 minutki jak nie mniej! :D Mają świetny sklepik na korytarzu, tanio, można zawsze kawkę wypić i zjeść coś słodkiego żeby umilić sobie czekanie :D No i wygodne siedzenia na korytarzu :)

Sara_91

25.08.2017

Placówka

Rybnik, Jankowicka

Nie zgadzam się (0)
Zadzwoniłem do siedziby...
Zadzwoniłem do siedziby ZUS w Olsztynie, który przesłał pismo w sprawie emerytury dla mojej mamy - zmarłej 16 lat temu. Pani z działu świadczeń zbyła mnie i powiedziała " przerwę panu, przełączam na infolinię". Niestety nawet się nie udało. Połączenie urwane.

zarejestrowany-uzytkownik

11.08.2017

Placówka

Olsztyn, Konsulatu Polskiego 4

Nie zgadzam się (0)
Zadzwoniłem na infolinię...
Zadzwoniłem na infolinię w sprawie pisma które przyszło do mojej nieżyjącej od 16 lat mamy. Pani z którą rozmawiałem była uprzejma i miła. Przeprosiła za zaistniałą sytuację.

zarejestrowany-uzytkownik

11.08.2017

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Mila i profesjonalna...
Mila i profesjonalna obsługa. Pracownicy udzielają w sposób bardzo wiarygodny odpowiedzi na zadawane pytania. Zawsze personel uśmiechnięty i przyjazny.

Rafał_828

01.07.2017

Placówka

Brzeg, Starobrzeska 28 c

Nie zgadzam się (0)
Arogancki personel
Arogancki personel

Malgorzata_68

01.06.2017

Placówka

Pyrzyce, SZCZECINSKA 29

Nie zgadzam się (0)
BARDZO NIE MILA...
BARDZO NIE MILA OBSLUGA W STOSUNKU DO STARSZYCH OSOB

Malgorzata_68

30.05.2017

Placówka

Pyrzyce, SZCZECINSKA 29

Nie zgadzam się (0)
nie mila obsluga
nie mila obsluga

Malgorzata_68

13.05.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miejsce przyjazne interesantom...
Miejsce przyjazne interesantom z dziećmi.Urzędy nie kojarzą się zbyt przyjaźnie, mam mieszane uczucia w odniesieniu do jakości obsługi interesantów. Moja wizyta miała miejsce w dniu roboczym w czasie długiego weekendu. Bardzo zależało mi na załatwieniu sprawy ze względu na termin jej biegu. W urzędzie panował chaos, wiele stanowisk było pustych zapewne ze względu na urlopy z powodu długiego weekendu. Kategorie mojej sprawy powierzono pani w informacji, dostrzegła pewne braki formalne w dokumentach i odesłała mnie z kwitkiem. Musiałm pokonać 30 km by uzupełnić druk o pieczątkę innej instytucji. Rozumiałam taką konieczność i możliwie najszybciej wróciłam do urzędu z prawidłowo wypełnionym wnioskiem. Usiadłam przy stoliku, by dopisać kilka treści i ... zaskoczyło mnie, że na stoliku przy którym rozłożyłam dokumenty znajdują się kredki i malowanki dla dzieci. Miejsce było na uboczu głównego hallu, zapewne po to by ewentualne głosy nie przeszkadzały pozostałym interesantom. Co prawda miejsce było bardzo źle oświetlone, jednak już sam fakt jego istnienia zasługuje na pochwałę. Kiedy uzupełniłam wniosek udałam się do stanowiska by go złożyć ale tam napotkałam niejednoznaczną kartkę z napisem "przerwa". Bez określenia czasu jaki owa przerwa miała trwać nie mogłam spokojnie czekać, albowiem miałam jeszcze inne sprawy terminowe do załatwienia w tym dniu. Zapytałam pana ochroniarza jak długo przewidziana jest przerwa, w odpowiedzi usłyszałam, że "...ta pani dopiero wyszła na przerwę śniadaniową". Była godzina 14.00 i na śniadanie dość późna pora... ale to mniej istotne, chciałam tylko uzyskać informację jak długo przrewa potrwa. Bezskutecznie. W pomieszczeniu unosił się zapach pizzy, którą panie zapewne zamówiły, i tym razem też nie miałm uwag ale ... określenie czasu przerwy jest obligatoryjne. Siadłam i cierpliwie czekałam, dochodziły mnie niestosowne śmiechy i rozmowy, z jakiegoś pokoju, do którego wzrok interesantów nie sięgał. Moja cierpliwość miała jednak swoje granice, wstałam i zirytowana zaczełam ponownie domagać się informacji. Zrobilo się nieprzyjemnie, pozostali oczekujący w kolejce nieśmiało próbowali okazać mi solidarność. Mój głos brzmiał stanowczo i w końcu inna urzędniczka z zaangażowaniem poprosiła mnie o wyłuszczenie problemu. Była bardzo rzeczowa, swoją postawą okazała mi zrozumienie i czym prędzej podjeła się przyjęcia mojego wniosku. Wymieniłyśmy kilka zdań, rzadko mozna spotkać na swojej urzędniczej drodze kogoś tak przyjaznego i kompetentnego. Obsługa była wyjątkowo sprawna, na koniec mojej wizyty weszła do pokoju "śniadaniowa urzedniczka", z pełymi ustami i aromatem pizzy stwierdziła "załatwiasz ... no to dobrze". Nie miałam siły komnetować tego zachowania. Najważniejsze, że załatwiłam formalności, nie mam jednak pewności, czy moja postawa nie przełoży się na sposób rozpatrzenia wniosku.Niezależnie od wszystkiego, niemałym zaskoczeniem była manifestacja ZUS - tu akceptujemy klientów z małymi dziećmi, to niezmiernie ważne, dla osób, które z obiektywnych względów sa zmuszone do udania się do urzędu z nieletnim podobiecznym.

zalogowany_użytkownik

11.05.2017

Placówka

Ruda Śląska, Niedurnego 44

Nie zgadzam się (0)
Przy wejściu zawsze...
Przy wejściu zawsze znajduje si sympatyczna Pani która wita wchodzących i pyta w jakim celu przyszli, doradza którą pozycje wcisnąć na bile-tomacie i podaje druki do wypełnienia. Petenci obsługiwani szybko i profesjonalnie, kilka razy byłam w placówce ZUS i zawsze załatwiałam sprawy w przeciągu max 20 minut. Jedyne co mi przeszkadza to boksy w jakich siedzą Panie i ogólny wygląd budynku w środku taki post-komunistyczny ale czysty i zadbany ;)

Monika_3229

15.12.2016

Placówka

Otwock, Poniatowskiego 17

Nie zgadzam się (1)

ZUS

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż ZUS?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Placówka utrzymana w...
Placówka utrzymana w czystości. Ład i porządek na biurkach pracowników. Bardzo długi czas oczekiwania na załatwienie sprawy. Kompetencje pracowników trudne do określenia. Pracownik obsługujący moją sprawę powoływał się często na przepisy, któe w łatwy sposób poprzez przeprowadzenie rozprawy sądowej można obalić. Sprawa nie została załatwiona. Pracownik nadużywał swojego stanowiska i przepisów, któr można interpretować inaczej. Zauważyłem, iż jeśli chodzi o świadczenia pieniężne jest ciężko. Z mojej strony negatywna opinia na temat oddziału.