ZUS

( 3.16 )

Opinie (243)

Bardzo przyjemna i ...

Bardzo przyjemna i pomocna obsługa. Sprawa została załatwiona szybko i sprawnie. Byłem bardzo pozytywnie zaskoczony.

nie udało się dodzwonić

Niestety mimo kliku prób nie udało się dodzwonić na infolinie informacyjną o ubezpieczeniach, a jedynie od automatycznej informacji szczątkowe wiadomości usłyszałem tylko minimalnie dotyczącej mojego zapytania.

Dobrze

Zostałam obsłużona w miarę miło i sprawnie .

Nie chodzi o uśmiech a skuteczność i kompetencję w obsłudze.

3.07.2019 złożyłem w Inspektoracie prośbę o rozliczenie mojego konta. Dziś jest koniec października. Do dziś brak reakcji, jakiejkolwiek informacji czy wyjaśnień. Przy każdej kolejnej wizycie w Inspektoracie dostaję nr telefonu do osoby prowadzącej, która odbiera telefony bardzo sporadycznie i informuje mnie, że sprawa jest skomplikowana a ona ma dużo pracy. I CO Z TEGO ŻE STARAJĄ SIĘ BYĆ MILI. NIE O TO W TYM CHYBA CHODZI !

BARDZO MIŁA OBSŁUGA

PANI MIMO WIDOCZNEGO ZMĘCZENIA PO CAŁYM DNIU PRACY BYŁA BARDZO MIŁA I CIERPLIWIE ODPOWIADAŁA NA ZADAWANE PYTANIA

Miła i profesjonalna obsługa

Odwiedziłam placówkę ZUSu w Żarach w celu omówienia czy w moim przypadku jest zbieg tytułów ubezpieczeń. Zostałam bardzo mile przyjęta. Pracownica z energią i starannością wytłumaczyła mi jak działa nasze prawo i podała też inne przykłady. Powiedziała jakie dokumenty muszę złożyć i w jakim terminie. Czuję się dobrze poinformowana w mojej sprawie. Uważam że ZUS w Żarach wcale nie jest strasznym miejscem. Ponadto na sali był porządek, a w rogu sali był kącik dla dzieci.

Ostatnio zachwalałam ZUS bo obsłużono mnie bardzo

Ostatnio zachwalałam ZUS bo obsłużono mnie bardzo profesjonalnie. W zeszły piątek chciałam zapisać się na szkolenie, które ma być organizowane w ramach tygodnia przedsiębiorczości. W tej sprawie musiałam przeprowadzić rozmowę i zgłosić chęć mojego uczestnictwa. Dzwoniłam do sekretariatu aż 3 razy i za każdym razem byłam odsyłana do innego pracownika. W efekcie końcowym nie zapisałam się na wybrane szkolenie. Jedna z pracownic pracująca w sekretariacie nawet nie wiedziała, że ZUS przeprowadza jakiekolwiek szkolenia i była zaskoczona moimi pytaniami. Niestety komunikacja między pracownikami i wymiana informacji nie jest tam w najlepszym stanie.

Kolejki

Kolejki-potężne! Ostatnio czekałam na korytarzu ponad półtorej godziny, żeby załatwić drobną sprawę :/ Za to trafiłam na naprawdę przemiłą panią, która zrozumiała mój stres ze względu na to że pierwszy raz załatwiałam takie sprawy urzędowe,potem załatwiłam sprawę w dosłownie 4 minutki jak nie mniej! :D Mają świetny sklepik na korytarzu, tanio, można zawsze kawkę wypić i zjeść coś słodkiego żeby umilić sobie czekanie :D No i wygodne siedzenia na korytarzu :)

Zadzwoniłem do siedziby ZUS w Olsztynie

Zadzwoniłem do siedziby ZUS w Olsztynie, który przesłał pismo w sprawie emerytury dla mojej mamy - zmarłej 16 lat temu. Pani z działu świadczeń zbyła mnie i powiedziała " przerwę panu, przełączam na infolinię". Niestety nawet się nie udało. Połączenie urwane.

Zadzwoniłem na infolinię w sprawie pisma które przyszło do

Zadzwoniłem na infolinię w sprawie pisma które przyszło do mojej nieżyjącej od 16 lat mamy. Pani z którą rozmawiałem była uprzejma i miła. Przeprosiła za zaistniałą sytuację.

Mila i profesjonalna obsługa

Mila i profesjonalna obsługa. Pracownicy udzielają w sposób bardzo wiarygodny odpowiedzi na zadawane pytania. Zawsze personel uśmiechnięty i przyjazny.

nie mila

nie mila obsluga

Miejsce przyjazne interesantom z dziećmi

Miejsce przyjazne interesantom z dziećmi.Urzędy nie kojarzą się zbyt przyjaźnie, mam mieszane uczucia w odniesieniu do jakości obsługi interesantów. Moja wizyta miała miejsce w dniu roboczym w czasie długiego weekendu. Bardzo zależało mi na załatwieniu sprawy ze względu na termin jej biegu. W urzędzie panował chaos, wiele stanowisk było pustych zapewne ze względu na urlopy z powodu długiego weekendu. Kategorie mojej sprawy powierzono pani w informacji, dostrzegła pewne braki formalne w dokumentach i odesłała mnie z kwitkiem. Musiałm pokonać 30 km by uzupełnić druk o pieczątkę innej instytucji. Rozumiałam taką konieczność i możliwie najszybciej wróciłam do urzędu z prawidłowo wypełnionym wnioskiem. Usiadłam przy stoliku, by dopisać kilka treści i ... zaskoczyło mnie, że na stoliku przy którym rozłożyłam dokumenty znajdują się kredki i malowanki dla dzieci. Miejsce było na uboczu głównego hallu, zapewne po to by ewentualne głosy nie przeszkadzały pozostałym interesantom. Co prawda miejsce było bardzo źle oświetlone, jednak już sam fakt jego istnienia zasługuje na pochwałę. Kiedy uzupełniłam wniosek udałam się do stanowiska by go złożyć ale tam napotkałam niejednoznaczną kartkę z napisem "przerwa". Bez określenia czasu jaki owa przerwa miała trwać nie mogłam spokojnie czekać, albowiem miałam jeszcze inne sprawy terminowe do załatwienia w tym dniu. Zapytałam pana ochroniarza jak długo przewidziana jest przerwa, w odpowiedzi usłyszałam, że "...ta pani dopiero wyszła na przerwę śniadaniową". Była godzina 14.00 i na śniadanie dość późna pora... ale to mniej istotne, chciałam tylko uzyskać informację jak długo przrewa potrwa. Bezskutecznie. W pomieszczeniu unosił się zapach pizzy, którą panie zapewne zamówiły, i tym razem też nie miałm uwag ale ... określenie czasu przerwy jest obligatoryjne. Siadłam i cierpliwie czekałam, dochodziły mnie niestosowne śmiechy i rozmowy, z jakiegoś pokoju, do którego wzrok interesantów nie sięgał. Moja cierpliwość miała jednak swoje granice, wstałam i zirytowana zaczełam ponownie domagać się informacji. Zrobilo się nieprzyjemnie, pozostali oczekujący w kolejce nieśmiało próbowali okazać mi solidarność. Mój głos brzmiał stanowczo i w końcu inna urzędniczka z zaangażowaniem poprosiła mnie o wyłuszczenie problemu. Była bardzo rzeczowa, swoją postawą okazała mi zrozumienie i czym prędzej podjeła się przyjęcia mojego wniosku. Wymieniłyśmy kilka zdań, rzadko mozna spotkać na swojej urzędniczej drodze kogoś tak przyjaznego i kompetentnego. Obsługa była wyjątkowo sprawna, na koniec mojej wizyty weszła do pokoju "śniadaniowa urzedniczka", z pełymi ustami i aromatem pizzy stwierdziła "załatwiasz ... no to dobrze". Nie miałam siły komnetować tego zachowania. Najważniejsze, że załatwiłam formalności, nie mam jednak pewności, czy moja postawa nie przełoży się na sposób rozpatrzenia wniosku.Niezależnie od wszystkiego, niemałym zaskoczeniem była manifestacja ZUS - tu akceptujemy klientów z małymi dziećmi, to niezmiernie ważne, dla osób, które z obiektywnych względów sa zmuszone do udania się do urzędu z nieletnim podobiecznym.

Odwiedzałeś ostatnio ZUS?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Allianz

(3.56 )

Avus Polska

(0.52 )

AXA

(3.67 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem