Brother

( 1.50 )

Opinie (1)

Obserwacja dotyczy podejścia do klienta konsultanta na

Obserwacja dotyczy podejścia do klienta konsultanta na infolinii firmy Brother. Rozmowa została przeprowadzona telefonicznie, ja postaram się przytoczyć najważniejsze argumenty, rozmowa toczyła się w sprawie zakupionego przeze Mnie urządzenia wielofukcyjnego Brother DCP-357C (drukarka+skaner+ksero). Otóż zadzwoniłem w sprawie drukarki, którą akurat w tamtym czasie używałem wyłącznie do drukowania dokumentów czarno-białych. Zadzwoniłem ponieważ urządzenia zablokowało mi możliwość drukowania z powodu braku tuszu czerwonego. Co dziwne ja w tym czasie nie korzystałem z kolorów tylko z tuszu czarnego więc nie widziałem potrzeby dokupywania akurat w tej chwili innych kolorów. Rozmowę rozpocząłem z mężczyzną o dość spokojnym głosie (po przejściu przez tonowe wybieranie kilku działów i dość sporym bo aż 7- 10 minutowym oczekiwaniu - połączenie płatne).Przywitanie rozmówcy. Tak, więc na wstępie opisałem mu zaistniałą sytuację, on oczywiście jako rozwiązanie mojego problemu podał mi wymianę tuszu. W porządku ale ja nie korzystam z kolorów tylko z czarnego to dlaczego pozostałe mi się zużywają? Wychodzi na to, że w przybliżeniu przy wymianie 3 tuszy czarnych, bo powiedzmy żużywam go wiele muszę kupywać cały komplet. Odpowiedział mi pytaniem na pytanie: Czy Pan używa tuszy orginalnych czy zamienników?! Trochę Mnie to zdezorientowało ale odpowiedziałem, że używam zamienników. On próbował w tym znaleźć przyczynę jednocześnie poinformował mnie o utracie gwarancji. Niestety nie wywarło to na Mnie większego wrażenia (wiedziałem, że używając zamienniki tracę gwarancję ale tylko w razie awarii spowodowanej tuszem i tylko na moduł obsługujący atrament), o czym niechybnie go poinformowałem. Więc on stwierdził, że tuszę orginalne mają inną konsystencję i gęstość oraz właściwości. Przypomniałem sobie, że tusz czerwony nie był zastąpiony zamiennikiem. Wtedy on stwierdził, że jeżeli jeszcze ich nie wymieniałem to są pewnie startery (pojemniki z tuszem o małej pojemności). Pomimo tego ja wróciłem do przyczyny zużywania się tuszy kolorowych przy korzystaniu z czarnego. Użył dwóch kolejnych argumentów: Urządzenie niezależnie od użytkownika dokonuje automatycznego czyszczenia ze wzglęgu na posiadanie dyszy stałych musi to robić często aby utrzymać kanały którymi płynie atrament drożne (w porządku), zaś drugi powód zużywania się tuszu to, iż nawet przy korzystaniu z czarnego tuszu urządzenie preparuje domieszkę z innych kolorów!!!!!! Świetnie czyli koloruje mi czarny tusz czego nie widzę tak żeby kupować nie tylko czarny tusz ale komplecik tuszy. Prawdę mówiąc w tym momencie poczułem się wyrolowany przez producenta, bo konserwacja to rozumiem- taka konstrukcja ale kolorowy czarny tusz? Konsultant stwierdził, że to nie jego wina i z tym to trzeba do konstruktorów się zwrócić (przepraszam jak? mam do nich napisać?) już w ramach oczywiście ironii poprosiłem o bezpośredni numer do konstruktorów na co Pan po drugiej strony słuchawki zaniemówił. W takim razie może na pudełku, urządzeniu i dość widocznej reklamie powinny być zawarte informacje o kolorowym czarnym tuszu i wzmianka o systematycznym i kompletowym wymienianiu tuszy, ponieważ w innym razie całe urządzenie się zablokuje i nie można korzystać nawet ze skanera? To pytanie pozostawiam do osobistej refleksji...

Odwiedzałeś ostatnio Brother?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Acer

(4.00 )

Lexmark International

(4.50 )

Lenovo

(0.50 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem