Beskidzka Spółdzielnia Mieszkaniowa

( 1.50 )

Opinie (1)

Jestem zbulwersowany i rozgoryczony sytuacją

Jestem zbulwersowany i rozgoryczony sytuacją, jaka dotknęła moją żonę, o pośrednio również mnie po wypadku, któremu żona uległa na początku sierpnia br. W dniu 07. sierpnia 2009r. ok. godz. 04.50 schodząc ze schodów zewnętrznych budynku, w którym mieszkamy doznała skomplikowanego złamania jednej nogi oraz stłuczenia drugiej, co skutkowało uciążliwym leczeniem i dłuższą kilkumiesięczną rehabilitacją. Bezpośrednią, udokumentowaną przyczyną zdarzenia było niedbalstwo administratora terenu, a więc Beskidzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej.Każdy, zwłaszcza dziecko, ale też osoba starsza mogła przecież wpaść do kompletnie niezabezpieczonej dziury w schodach o wymiarach 0,5 x 0,5m. Zdarzenia tego można było uniknąć gdyby schody zewnętrzne utrzymywano w należytym porządku jednak- z tego, co mi wiadomo-kilka osób zostało poszkodowanych na skutek tego karygodnego zaniedbania. W związku z tym przykrym zdarzeniem, po zakończeniu rehabilitacji, w połowie listopada zwróciliśmy się do Zarządu Spółdzielni o przyznanie stosownej rekompensaty tytułem poniesionego przez moją żonę poważnego uszczerbku na zdrowiu. Czy można to ocenić jako roszczenie wygórowane? Nie każdy może przecież liczyć na odszkodowanie z instytucji ubezpieczeniowej. Prośba była utrzymana w tonie polubownym. Załączyliśmy kopie stosownej dokumentacji medycznej oraz zdjęcia miejsca zdarzenia. I co? I nic! W odpowiedzi "odbito piłeczkę" na pole Wspólnoty Mieszkaniowej, wskazanej, jako współodpowiedzialna za teren. Sprawdziłem! Jest to niezgodne z prawdą! Schody szybko naprawiono, zdjęć mi nie zwrócono.Kopie oczywiście posiadam. Piszę te słowa ku przestrodze! Każdy ma na pewno swoje doświadczenia ze spółdzielniami, zarządami, urzędnikami różnych szczebli.Większość znajomych namawia nas do do skierowania sprawy na drogę sądową. Jeszcze się zastanowię. Nie chcemy "wojny", ani dalszych kłopotów. Naiwnie dotąd myślałem, że można uczciwie i odpowiedzialnie pomóc człowiekowi w trudnej sytuacji. Pomyliłem się!

Odwiedzałeś ostatnio Beskidzka Spółdzielnia Mieszkaniowa?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Giełda Papierów Wartościowych

(0.50 )

Wioska Internetowa

(5.00 )

EOS-KSI

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem