AJ

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

W dniu 08.11.2009...
W dniu 08.11.2009 roku odbyłam wizytę na stacji benzynowej AJ przy ul. Czapliniecka 148. Stacja benzynowa jest małą stacją na obrzeżach miasta. O godzinie 18:00 była ona widoczna poprzez włączone oświetlenie. Z jednej strony stacji był tylko wjazd do niej. Podłoże stacji było zrobione z kostki brukowej., na której panował porządek. Podjechałam do dystrybutora z gazem. Musiałam poczekać chwilkę na pracownika stacji, aby zatankował mi auto. Po chwili przyszedł młody chłopak, który przywitał się i zaczął tankować auto. W tym czasie zacząłem sprawdzać teren zewnętrzny stacji. Przy wjeździe na stacje stał duży szyld z cenami paliw, który był oświetlony. Przy szyldzie był mały parking dla aut. Na bokach stacji były małe tereny zielone, które były czyste i zadbane. Dystrybutory z paliwami były nie zabrudzone. Przy dystrybutorach stały słupy , które podtrzymywały zadaszenie. Na tych słupach widniały plakietki zakazujące palenia ognia oraz rozmowy przez komórkę. Również na stacji można było znaleźć wiadro z wodą i ścierką oraz jednorazowymi rękawiczkami. Pracownik obsługujący mnie na stacji był ubrany w uniform firmy. Był miły i grzeczny. Nie posiadał identyfikatora. Po kilku minutach pracownik skończył czynności i powiedział, że płatność jest regulowana w kasie, w sklepie. Poszłam tam. W sklepie panował porządek. Na półkach produkty były poukładane równo i każdy z nich posiadał cenę. Podłoga była czysta. Oświetlenie działało poprawnie. Kiedy podeszłam do kasy pracownik przywitał się ze mną oraz obsłużył mnie sprawnie i szybko. Rachunek był uregulowany poprawnie. Na koniec pożegnał się ze mną. Pracownik obsługujący przy kasie był drugim pracownikiem na stacji. Ubrany był w uniform sklepu. Był miły i uprzejmy. Pracownik nie posiadał identyfikatora. Moja ocena z wizyty jest pozytywna. Obsługa była miła i sprawna, a także miłą i uprzejma. Czas oczekiwania na pracownika, aby zatankował mi auto nie było długie. Na zewnątrz stacji panował porządek. Tak samo było w środku sklepu.

zarejestrowany-uzytkownik

13.11.2009

Placówka

Bełchatów, Czapliniecka 148

Nie zgadzam się (28)

AJ

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż AJ?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W dniu 08.11.2009...
W dniu 08.11.2009 roku odbyłam wizytę na stacji benzynowej AJ przy ul. Czapliniecka 148. Stacja benzynowa jest małą stacją na obrzeżach miasta. O godzinie 18:00 była ona widoczna poprzez włączone oświetlenie. Z jednej strony stacji był tylko wjazd do niej. Podłoże stacji było zrobione z kostki brukowej., na której panował porządek. Podjechałam do dystrybutora z gazem. Musiałam poczekać chwilkę na pracownika stacji, aby zatankował mi auto. Po chwili przyszedł młody chłopak, który przywitał się i zaczął tankować auto. W tym czasie zacząłem sprawdzać teren zewnętrzny stacji. Przy wjeździe na stacje stał duży szyld z cenami paliw, który był oświetlony. Przy szyldzie był mały parking dla aut. Na bokach stacji były małe tereny zielone, które były czyste i zadbane. Dystrybutory z paliwami były nie zabrudzone. Przy dystrybutorach stały słupy , które podtrzymywały zadaszenie. Na tych słupach widniały plakietki zakazujące palenia ognia oraz rozmowy przez komórkę. Również na stacji można było znaleźć wiadro z wodą i ścierką oraz jednorazowymi rękawiczkami. Pracownik obsługujący mnie na stacji był ubrany w uniform firmy. Był miły i grzeczny. Nie posiadał identyfikatora. Po kilku minutach pracownik skończył czynności i powiedział, że płatność jest regulowana w kasie, w sklepie. Poszłam tam. W sklepie panował porządek. Na półkach produkty były poukładane równo i każdy z nich posiadał cenę. Podłoga była czysta. Oświetlenie działało poprawnie. Kiedy podeszłam do kasy pracownik przywitał się ze mną oraz obsłużył mnie sprawnie i szybko. Rachunek był uregulowany poprawnie. Na koniec pożegnał się ze mną. Pracownik obsługujący przy kasie był drugim pracownikiem na stacji. Ubrany był w uniform sklepu. Był miły i uprzejmy. Pracownik nie posiadał identyfikatora. Moja ocena z wizyty jest pozytywna. Obsługa była miła i sprawna, a także miłą i uprzejma. Czas oczekiwania na pracownika, aby zatankował mi auto nie było długie. Na zewnątrz stacji panował porządek. Tak samo było w środku sklepu.