Autostory.pl

(3.47)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 2)

Zakupy dywaników ze...
Zakupy dywaników ze sklepu autostory.pl muszę uznać za w miarę udane, ale więcej w nim zakupów chyba nie zrobię. Poszukiwałem na zimę dywaników do auta, po poszperaniu w zasobach internetowych porównywarkach okazało się, że w tym sklepie mają najtaniej. Do tego mają niedrogą przesyłkę kurierską. Niestety to wszystko było ułudą. Na dywaniki od momentu wpłaty pieniędzy na konto (08.10.2009) do momentu otrzymania towaru (14.10.2009) musiałem czekać 6 dni, uważam że to trochę długo. Skontaktowałem się w tej sprawie z obsługą sklepu i otrzymałem odpowiedź: „mieliśmy problem z systemem wysyłkowym”. Szkoda, że taka informacja trafiła do mnie dopiero po ponagleniu obsługi. Wcześniej nie otrzymałem żadnego maila z informacją dotyczącą statusu transakcji takich jak np. termin wysyłki itp. Bardzo nie lubię jeśli w transakcjach na odległość jest tak słaby kontakt z kontrahentem. U mnie budzi to zawsze obawy co do uczciwości drugiej strony, na szczęście co do uczciwości tego sklepu zastrzeżeń nie mam. Na pocieszenie dodam, że sam towar zapakowany bardzo profesjonalnie.

zarejestrowany-uzytkownik

14.10.2009

Placówka

Wodzisław Śląski, Rzeczna 5

Nie zgadzam się (16)

Autostory.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Autostory.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.