Kulig

( 2.18 )

Opinie (17)

Buty ze zdjęcia ...

Buty ze zdjęcia na stronie wyglądają całkowicie inaczej niż w rzeczywistości. Szpilki które zamówiłam miały kolor "perłowy beżowe' - taka była informacja na stronie i tak też wyglądały na zdjęciu. Te które przyszły są raczej srebrne i kształtem też nieco się różnią. Opakowanie w którym przyszły wygląda jak z chińskiego marketu. Na pierwszy rzut oka ładne i wygodne ale zupełnie niezgodne z informacjami zamieszczonymi na stronie.

Obsługa w tym ...

Obsługa w tym salonie to totalne dno!!!! Dwie kobietki około 40 lat chyba są bardzo zmęczone życiem. Strach zapytać czy można poprosić inny rozmiar buta bo od razu zaczyna się ’’przewracanie oczami’’ do koleżanki i ten ton do klienta… Dobrze, że nic tam nie kupiłam! Nie polecam

Kupiłam buty sandały ...

Kupiłam buty sandały na koturnie, przewróciłam się w nich przed sklepem bo niedoszyty pasek wysunął się ze szwa. Rozwaliłam kolano i dłonie, o mało nogi nie złamałam, a kobieta w reklamacji w sposób niegrzeczny i obcesowy mówi mi ze nie należy mi się nowy towar, ze odsyłają mi te zniszczone, te buty są niebezpieczne! Uważajcie Państwo, firma Kulig to tylko duża cena za produkt, a jakość marna i nijaka. Obsługa przez telefon wiele pozostawia do życzenia, jakiś szewc tam siedzi za ich plecami zwalają na niego winę za taki przebieg sprawy, bo on wydaje jakieś chore opinie, zero empatii. Jednego jestem pewna nigdy, już nigdy nie kupię nic w tej sławetnej firmie Kulig, która z wysokiej jakości ma tylko tyle co dużą literę w nazwie. Badziewie i niestaranność w wykonywaniu produktów.

Najgorszy sklep z butami

Buty używane 5 dni naprawa 1 miesiąc, nie naprawione - możesz odwołać się do sądu. Jak Pani powiedziała ich szewc zrobił dobrze. Żona nie odebrała butów, bo były naprawione po łebkach. Sandały za 350 zł powinny wytrzymać chociaż miesiąc, użytkownik waży 60 kg, uwaga krętacze!

Beznadziejna obsługa

Jakość obsługi poniżej obecnych standardów.Po pierwsze ,,promocja 10 %" na pierwsze zakupy po zapisaniu do newsletera...Nie działa!!!!.Brak jakiej kolwiek odpowiedzi po zgłoszonej sprawie.Zamówione buty w cenie 380 zł były rozklejone.Nie sprawdzają towaru przed wysyłką.Na zwrot pieniędzy z zakupionych wadliwych butów czekam 3 tydzień...i na razie ich brak.Bardzo odradzam z uwagi na brak kontaktu i brak odpowiedzi na e-mail i brak zwrotu pieniędzy!!!!

Tragiczna gwarancja i obsługa klienta

Kupiłem 2 pary butów tej firmy ponieważ były bardzo wygodne ale powiem szczerze ze to był pierwszy i ostatni zakup. Jedne pantofelki męskie wytrzymały 2 miesiące i od noszenia załamała się pięta w jednym bucie co skutkowało pomarszczeniem się skory i buty wyglądały fatalnie a dodam ze kosztowały 300 zł i firma Kulig odmówiła gwarancji a w drugich zimowych skórzanych kozakach, które kosztowały 350 zł odkleiła się skóra buta od podeszwy po nie całym roku gdzie buty tak naprawdę były noszone może ze 2-3 miesiące w ciągu tego czasu. Ogólnie buty bardzo wygodne ale uważam ze za takie pieniądze to powinna być bdb obsługa klienta i gwarancja a wychodzi na to ze buty tej firmy nie wytrzymują nawet roku czasu.

Obsługa na niskim poziomie

Brak możliwości złożenia zamówienia poprzez stronę, bardzo długa wysyłka, słaby kontakt i bardzo nieprofesjonalna obsluga. Nie polecam szkoda czasu i nerwów. Mimo, że wysyłka była realizowana do tego samego miasta, przesyłka nie zostala wysłana przez cały tydzien roboczy.

Nie polecam.

Nie wiem czy sklep jeszcze istnieje, chyba to było w galerii futura w moldniczce. Kupiłam sandałki skórzane za 200 zł, uważam że to całkiem poważna cena. Ćwieki, którymi była skóra spięta (po 3 w każdym bucie) po jednym deszczu zardzewiały. Po południu była ulewa, a rano super słońce. Ot taka nietypowa polska pogoda. Buty z szarych zrobiły się brązowo szare - nie do użytku. Pani "ekspert" uznała, że nie umiem chodzić w butach. No przecież powinnam mieć ze sobą codziennie buty na każdą pogodę, tak? 200 zł poszło się kichać. Trzy razy się odwoływałam. W parasolkach z Rossmanna za 12 zł druty nie rdzewieją a tu? Buty za 200 zł, skórki ledwo co bo to sandałki i od jednego razu są nie do użytku. W ogóle ton uzasadnienia Pani był bardzo niemiły i podsumowując: kupiła sobie buty i nie wie, że jak pada deszcze to trzeba je zdjąć i na boso biegać. Nigdy więcej nawet nie wejdę do tego sklepu. Buty złej jakości, obsługa klienta jeszcze gorsza. Tak to jest jak się chce wspierać rodzimy interes a nie jakieś ccc czy Deichmanny.

Sklep zadbany

Sklep zadbany, czysty. Na butach znajdują się dobrze widoczne ceny (wysokie!). Obsługa gotowa do pomocy, ale nie narzuca się. Trochę mnie krępuje, że panie obsługujące stoją przy półkach z butami i obserwują klientów. Czuję się trochę zakłopotana. Wystawa w witrynie przygotowana z gustem na pewno stanowi punkt, który przyciąga klientów. Co do obsługi-może mniej.

Przechodząc ul

Przechodząc ul.Karmelicką wstąpiłam do tego sklepu obuwniczego, szukałam wiosennego obuwia dla nastolatki. Warunek zakupu był określony: duża "rozmiarówka",dodatkowo tzw. płaski obcas i wybrany model musi podobać się zainteresowanej. Po wejściu do sklepu widzę starannie poukładane na półkach po prawej stronie obuwie z wiosennej aktualnej kolekcji typu baleriny. Pudełka równiutko poukładane pod półką. Łatwo zorientować się w fasonach, kolorach. Jest miejsce, by usiąść i obuwie przymierzyć.Po lewej stronie od kasy wystawione dwa koszyki z przecenionym obuwiem z poprzedniej kolekcji, podane ceny, tutaj niestety pojedyncze wzory i numery, dla pewności pytam sprzedawcy, gdy dany model mnie interesuje. Pani sprawdza poszczególne fasony, czy jest dostępna numeracja. Szybko, sprawnie otrzymuje odpowiedź. Mimo, że lokal jest nieduży oferta sklepu obejmuje szeroki asortyment obuwia wiosennego i letniego, dostępne było także kilka modeli damskiego obuwia zimowego, po przecenie. Asortyment to obuwie dobrej jakości w przystępnej cenie głównie polskich producentów, nie zauważyłam w tym sklepie obuwia importowanych sieciowych marek. Jakość wykonania, oryginalność wzornictwa jak dla mnie na wysokim poziomie, a przede wszystkim obuwie wykonane z naturalnych i zdrowych składników (skóra), po wejściu do sklepu nie czuć było charakterystycznego zapachu, jak w niektórych sieciówkach, gdzie obuwie jest marnej jakości wykonane z syntetycznych materiałów i produkowane w Azji. Przeglądając asortyment łatwo zorientować się w dostępnych rozmiarach, bowiem na spodzie obuwia była naklejka z ceną i podane dostępne rozmiary, nie trzeba co chwilę pytać sprzedawcy, czy jest dostępny dany model. Kilkanaście minut trwa moja wizyta w tym sklepie, widzę dwie Panie z obsługi, które grzecznie pytają, czy w czymś pomóc. Udałam się w kierunku asortymentu wystawionego dalej a także w szklanej witrynie sklepu, który obejmował torebki, ładna kolorystycznie aranżacja wystawy. Zerkam na kilka modeli, przy okazji szukam dla siebie czegoś w odpowiednim kolorze. Po chwili podchodzi Pani z obsługi, pyta, czy jakiś konkretny model mnie interesuje. Wymieniamy kilka spostrzeżeń na temat poszukiwanego fasonu, koloru, Pani podaje torebkę, abym spokojnie obejrzała. Ceny do tanich nie należą, jednak jakość wykonania nie wzbudza żadnych zastrzeżeń, szkoda, że interesujący mnie model nie ma tzw. kieszonki od wewnątrz, pozostawiam zakup do przemyślenia. Obsługę sklepu w tym dniu oceniam na wysokim poziomie, bez zbędnego narzucania się, nachalności. Zorientowana w asortymencie, uprzejma i bardzo miła, a zarazem zainteresowana klientem, jest w stanie poświęcić czas i udzielić odpowiedzi na pytania, doradzić. Po dwóch dniach znowu tutaj przychodzę w popołudniowej porze, tym razem z dzieckiem. Kilkanaście minut oglądamy i szukamy pod kątem nastolatki. Obsługa tak jak podczas przedniej wizyty chętnie służy pomocą, doradza. sklep dobrze oświetlony, czysty, nie ma problemu, że coś strącimy, ceny podane. Wyróżniam sklep na stronie obserwacji, bowiem nie często spotyka się taką staranność w obsłudze klienta, polecam to miejsce.

Moja obserwacja dotyczy sklepu z obuwiem

Moja obserwacja dotyczy sklepu z obuwiem. Witryna sklepu była raczej czysta. Co prawda na szybie w drzwiach wejściowy były ślady po taśmie klejącej i nie wyglądało to zbyt estetycznie. Podłoga w sklepie była czysta, nie było śmieci czy plam lub innych zabrudzeń.Personel dyskretnie obserwował klientów, ale raczej był zajęty rozmową. Oferta sklepu była dość zróżnicowana zarówno czółenka jak i obuwie turystyczne tzw trankingowe Ceny większości asortymentu były widoczne. Niestety wśród obuwia były egzemplarze nieco zakurzone. Tak samo widać było kurz na niektórych kartonikach z obuwiem. W sklepie był nadmiar towaru i sprawił wrażenie chaosu. Generalnie w sklepie jest ciasno i poruszanie się po nim nie jest zbyt wygodne.

Pomimo

Pomimo, ze padał deszcz to podłoga w sklepie była czysta. Szyld sklepu był estetyczny u w sumie z powody tego szyldu zdecydowałam się przejść na drugą stronę ulicy u wejść do sklepu. Buty były ładnie wyeksponowane jeśli chodzi o ustawienie. Natomiast zarówno pod względem fasonów i ceny itp był istny chaos. Ceny według mnie umiarkowane ponieważ letnie damskie sandały na płaskim już można było kupić za 99 zł. Niestety im głębiej się wchodziło tym czuło się większy ścisk u chaos jaki panował. Sprzedawczynie były zajęte rozmową. Plus, że rozmawiały przy ladzie ściszonym głosem. Oceniam na 2 pkt ponieważ gdybym potrzebowała już butów i miała je kupić w tym sklepie to do 120 zł z pewnością kupiłabym jakieś buty w swoim niezbyt popularnym rozmiarze 36.

Personel był uprzejmy

Personel był uprzejmy, nawet gdy prosiłam o kilkunastą już parę butów. Duży wybór (chociaż były trudności z bardziej popularnymi rozmiarami, 38 i 39) i przystępne ceny, w sam raz na studencką kieszeń.. Podoba mi się sposób ekspozycji towary i to, że sprzedawcy nie narzucają swojej pomocy. Na moje baleriny dostałam rok gwarancji.

- wchodząc do sklepu pierwsze wrażenie to "straszny szum" spowodowany dużą ilością ludzi, który chcąc się porozumieć muszą przekrzyczeć grające radio - gdy tylko oglądam pierwszą parę butów podchodzi ekspedientka z pytaniem czy pokazać drugiego buta z pary, wskazuje wolne miejsce na pufie by usiąść - potem jednak znika i nie doradza, czy but dobrze leży i czy pasuje do sylwetki - wszystkie panie ekspedientki bardzo sprawnie podają wszystkim klientkom nowe pary butów, jednak odłożyć na miejsce na wystawie trzeba samemu - gdy nie ma tłoku ekspedientki stoją przy ladzie w widocznym miejscu i można do nich podejść z każdym zapytaniem, jednak na pytanie czy but jest cały ze skóry czy częściowo pani musiała sięgnąć po informacje z pudełka - lustra są ustawione w miejscu przejść pomiędzy regałami więc często trzeba się przesuwać - buty na półkach są poukładane "kategoriami" co bardzo ułatwia dokonanie przeglądu obuwia, które może nam sklep zaoferować - wybór jest bardzo duży, zarówno fasony, rozmiary i kolory - mimo, że obsługa się nie uśmiecha to z zakupów można wyjść bardzo zadowolonym

Odwiedzałeś ostatnio Kulig?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

BADURA

(4.14 )

Bagatt

(4.36 )

BATA

(3.95 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem