ANMAR

(4.72)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 4)

Podróż z firmą...
Podróż z firmą Anmar odbyłem na odcinku Kazimierz Dolny - Warszawa. Wcześniej jednak kontaktowałem się z firmą telefonicznie i już pierwszy kontakt sprawił, że firma nabrała pozytywnego wizerunku w moich oczach. Skontaktowanie się z siedzibą firmy nie było trudne - bardzo szybko ktoś odebrał telefon i spokojnie, grzecznie i miło odpowiedziała na wszystkie moje pytania dotyczące kursu - czy autobusy jeżdżą w niedzielę, jaki jest koszt przejazdu, ile trwa i tym podobne. Bez problemu zarezerwowałem także dwa miejsca na kurs w środku dnia. Gdy dotarliśmy na dworzec, dalej wszystko przebiegało bez zarzutu. Autobus przyjechał punktualnie, kierowca był uprzejmy, spokojnie odpowiadał na wszystkie pytania pasażerów dotyczących ustawienia się w kolejce i dostępności luku bagażowego. Można było jednak odnieść wrażenie, że jest nieco zdenerwowany powtarzającymi się pytaniami, jednak nie wpłynęło to znacząco na kontakt z nim. Drobny problem pojawił się, kiedy kierowca zaczął rozmowę z kobietą, która jechała tym autobusem. Była to najwidoczniej jakaś znajoma i przez jedną trzecią trasy prowadzili luźną konwersację, choć rozmowa z kierowcą w czasie jazdy powinna być zabroniona. Nie wpłynęło to jednak na jakość i bezpieczeństwo jazdy. Do Warszawy dojechaliśmy planowo, po drodze nie było żadnych problemów z busem ani kierowcą, dla wszystkich chętnych znalazło się miejsce, dla osób podróżujących parami także podwójne. Jedyny problem przy moim miejscu stanowił poprzedni podróżny, który w kieszonce na oparciu siedzenia zostawił po sobie pokaźną stertę papierów, których nikt nie uprzątnął. Poza tym autokar był zadbany i czysty. Cena przejazdu wyniosła 20zł, co było kosztem dość niewygórowanym, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że bus to jedyny sposób wydostania się z Kazimierza (brakuje dworca kolejowego) i firmy się tym zajmujące mogłyby podbijać stawki. Niestety, firma Anmar ma dość ograniczony zakres połączeń, głównie obejmujący większe miasta województwa lubelskiego i Warszawę. Firma godna polecenia, profesjonalna w obsłudze tak przed odjazdem, jak i w trakcie podróży. Jedyne mankamenty, z jakimi się spotkałem to rozmowa kierowcy w czasie jazdy, nieuprzątnięte papierki i mała liczba połączeń, która prawdopodobnie uniemożliwi mi korzystanie z usług tej firmy w najbliższym czasie. Mimo to -ocena to mocne 4.

Wiktor_20

11.02.2010

Placówka

Lublin, ul. Jana Pocka 45

Nie zgadzam się (26)
Od kilku miesięcy...
Od kilku miesięcy korzystam z usług firmy ANMAR, na trasie Lublin-Biłgoraj. Muszę przyznać, że osobiście ani razu nie miałam powodu do narzekań. Busy są zawsze punktualne (przynajmniej między 9 a 10 i 18-19, nie wiem jak to wygląda w pozostałych godzinach, gdyż zazwyczaj jeżdżę o tej samej porze). W środku jest czysto i wygodnie. Kierowcy, z którymi miałam okazję podróżować są uprzejmi, nie jeżdżą jak piraci drogowi i nie odjeżdżają nikomu dosłownie sprzed nosa, jak się to często zdarza w przypadku komunikacji miejskiej. Wprawdzie raz byłam świadkiem sytuacji, kiedy pasażerów było za dużo i część nie zmieściła się do busa, który był już ostatnim tego dnia... Jednak nie było to winą firmy przewoźniczej. Tak więc jakość obsługi oceniam bardzo dobrze i polecam innym podróżującym busami korzystanie z usług firmy ANMAR.

Nemezis

02.10.2009

Placówka

Lublin, ul. Jana Pocka 45

Nie zgadzam się (26)

ANMAR

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż ANMAR?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?